۱۳۹۵ اسفند ۸, یکشنبه

آقای احمد منتظری چرا نابهنگام بازداشت شد و چرا بسرعت آزاد شد؟


آقای احمد منتظری چرا نابهنگام بازداشت شد و چرا بسرعت آزاد شد؟


                         مذاکره وصحبت خامنه با ابراهیم رئیسی 
آخوند ابراهیم رئیسی از کمیته مرگ قتل عام 67 که خود را برای جانشینی خامنه ای آماده میکرد، با افشای سندی  از گوشه ای از جنایت او در قتل عام 67 توسط آقای احمد منتظری بسیار گزیده و زخمی شده بود با سفری نابهنگام به تهران و هماهنگی با دادگاه ویژه، روحانیت و سازمان اطلاعات سپاه بازداشت سریع احمد منتظری را فراهم آورد.
بدنبال این بازداشت و بدنبال آن اعتراضات از جوانب مختلف از جمله فراخوان مقاومت ایران برای تلاش بین المللی برای آزادی آقای احمد منتظری، آخوندهای بالای قم که زمینه یک اعتراض در طلاب (مخالف خامنه ای) را جدی دیدند به خامنه ای اخطار کردند که با این زمینه اجتماعی و وارد شدن مجاهدین، این بازداشت عواقب غیرقابل پیش بینی دارد. از جمله اخطارها پیام کتبی آقای شبیری زنجانی (از مراجع) به خامنه ای بود که سریعا اجرای حکم منتظری را متوقف کند.
خامنه ای که بشدت از قیام مردمی وحشت دارد، به آقای شبیری زنجانی پاسخ داد «اگر شما به صلاح نمی‌دانید، من نیز با شما موافقم.» و بلافاصله دستور آزادی احمد منتظری را صادر کرد که بعنوان مرخصی اجرای حکم این بیدادگاه متوقف و آقای احمد منتظری در ساعت 2215 از سلول انفرادی به خانه بازگشت.
هم زمان ابراهیم رئیسی که در قم به‌سر می برد، امروز به صورت خارج از برنامه، به تهران مراجعه کرده است، مراجعه‌ای که می‌تواند در آزادی احمد منتظری بی‌تاثیر نباشد.
ساعاتی پیش، کانال تلگرامی «بیت آیت‌الله منتظری» خبر داد که با «تغییر رویه دادگاه ویژه روحانیت» احمد منتظری که ۲۴ ساعت گذشته را در انفرادی گذرانده بود، به مرخصی آمده است.