۱۳۹۶ اسفند ۲۳, چهارشنبه

سفیر بلومفیلد : مصاحبه درباره اعتراضات علیه رژیم در ایران





سفیر بلومفیلد : مصاحبه درباره اعتراضات علیه رژیم در ایران 

مصاحبه با سفیربلومفیلد در باره اعتراضات علیه رژیم
 تلویزیون اسکای نیوز
ایران از انگلیس خواست که حمله کنندگان به سفارتش در لندن را دستگیر کرده و آنها را محاکمه کند ولی تاریخچه پر تعرضش به سفارت خانه ها و دیپلمات ها چه در داخل خاکش و چه در بیرون را فراموش می کند.
در سال2016به سفارت عربستان در تهران و کنسولگریش در مشهد یورش برده شد و به آتش کشیده شد و ریاض همان زمان تاکید کرد که رژیم ایران در این حمله دست داشته است.
در سال 2011 سفارت انگلستان در تهران مورد حمله قرار گرفت و محتوای آن بهم ریخته شد و پرچم انگلیس به آتش کشیده شد
در سال 1984 در لبنان شبه نظامیان حزب الله با توصیه ایران سفارت آمریکا در بیروت را منفجر کردند که دهها نفر به قتل رسیدند
در سال 1983 در کویت سفارت آمریکا هدف قرار گرفت که دهها نفر کشته و زخمی شدند و ایران متهم شد
در سال1979 و با شروع رژیم آخوندی به سفارت آمریکا در تهران یورش برده شد و دیپلمات هایش نزدیک به دو سال بازداشت بودند.
در سال 1990ترور یک دیپلمات عربستانی در تایلند 

در سال2011 طرح ترور عادل الجبیر در واشنتگتن
در سال2011 حسن القحطانی دیپلمات عربستانی در پاکستان به قتل رسید
در سال 1980مصطفی مرزوق دیپلمات کویتی در هند ترور شد
در سال 1982نجیب رفاعی دیپلمات کویتی در مادرید ترور شد
در حوادث فوق انگشت اتهام به سمت ایران نشانه رفته است....
با توجه به این پرونده قطور درخواست ایران از انگلیس مسخره و تعجب آور است.
مجری: شما این پرونده را دنبال کردید هدف ایران از اینکه دنبال زدن سفارت خانه هاست ایران با اینکار دنبال چیست؟
سفیر بلومفیلد دیپلمات و مسئول سابق اطلاعات آمریکا: سوال می تواند این باشد که چرا تروریزم را دنبال می کنند و چرا بزرگترین حامی تروریزم در جهان هستند و چرا طی 39سال از تروریزم حمایت کرده اند. می خواهند مردم را بترسانندو می خواهند کشورهای دیگر را بترسانند که ممکن است در مقابل آنها عکس العمل نشان بدهد اینکارها در سال های اول تاثیر داشت زیراکه خمینی انقلاب را رهبری می کرد و دیکتاتوری دینی مردم را ترسانده و آنها را به وحشت انداخته بود. ولی آنچه که در 2018 می بینیم ناشی از عملکرد ولایت فقیه است که دیگر مردم نمی ترسند و این تاکتیکهایی که قوانین بین المللی را نیز نقض می کند دیگر تاثیری بسود ایران ندارد.
مجری: پس چرا الان رژیم ایران صدایش را بلند کرده که به سفارتش در لندن حمله شده ولی همه این عملکردها را فراموش می کند..؟
بلومفیلد:چهار نفر بدون اینکه مواد منفجره ای داشته باشند و بدون سلاح وبدون اینکه کسی را بکشند و بدون اینکه به کسی زیان برسانند وحتی وارد سفارت خانه نیز نشده اند تنها روی سکو ایستادند و پرچم بلند کردند که البته این به چالش کشاندن آیت الله است.شیرازی که دستگیر شده است منتقد خامنه ای بود...اسلام قتل دیگران را رد می کند. حسین شیرازی خامنه ای را به فرعون توصیف کرده است یعنی خامنه ای قدرتی گرفته که مستحق آن نیست و جامعه را به فساد می کشاند...دولت انگلیس نیز اقدام خوبی کرده است. ایران نقض کننده اصلی اصول دیپلماتیک است..
مجری: آیا این تعرض ها را در کادر زنجیره جنایت کارانه ای قرار می دهید که ایران طی سال های گذشته انجام داده است و یا پیام مشخصی به کشورهای مشخصی است؟
بلومفیلد:‌رژیم ایران همیشه تلاش می کند که به کشورها بدلیل سیاسی آسیب برساند و می خواهد قدرت دینی اعمال کند. انفجار آرژانین در 82 و 84 یعنی با هدف قرار دادن یهود می خواستند بگویند که علیه صهیونیست ها هستند. وقتی که در اوریل82 سفارت در لبنان بمب گزاری شد من در پنتاگون بودم و بعد در 83 به نیروهای مارینز حمله کردند و در 84 مجددا به سفارت خانه حمله کردند سه انفجار بود و من آنرا فراموش نمی کنم همه اینکارها برای کاهش نفوذ آمریکا بود و حمایت از حزب الله بود که بعدا حزب الله مقر اصلی حمایت از شبه نظامیان و ناامن کردن منطقه شد. رژیم ایران تلاش می کند که دست به اینکارها بزند. این رژیم دورغ  پرداز است .این رهبری دیگر حامی ندارد و فکر می کنم که ایرانیان می خواهند که از این رژیم حمایت نشود که بزودی پایان این رژیم مثل پایان رژیم شاه را خواهیم دید
مجری: اشتباهات و اشکال و رفتار که گفتند و تعرض به سفارت های آمریکاو برخی که شامل مرور زمان شده است ولی سوالی که مطرح می شود اینکه آیا ایران مورد حسابرسی قرار گرفته است؟

بلومفیلد:‌خیر ایران مورد حسابرسی قرار نگرفته است.ایران آب های خلیج را پر از مین های دریایی کردند و باید بیاد بیاورید که آمریکا و کویت توافق کرده بودند که کشتی های کویتی با پرچم آمریکا تردد کنند تا حفاظت شان تامین شود ولی مشکل این است که ایران را در باره انفجار نیروهای مارینز و سفارت خانه ها مجازات نکردیم ...مجریان آن انفجار هنور در ایران در قدرت هستند. وزیر دفاع روحانی در آن زمان جوانی بود که به حزب الله آموزش داده بود وعملیات علیه آمریکایی ها را فرماندهی کردند لذا ما آنها را فراموش نمی کنیم...آمریکا دنبال جنگ با ایران نیست ولی از هشتاد ملیون نفر در ایران حمایت می کند. ما مخالف این رژیم هستیم و آنها را نماینده مردم نمی دانیم آنها همراه با روسیه به مردم در غوطه شرقی حمله می کنند و آنها در قتل 500هزار نفر در سوریه شرکت داشته اند و ملیون ها نفر را از کشورشان بیرون کرده اند اینها جنایت جنگی است...من مردم ایران که خواستار توقف اعدام هستند حمایت می کنم 50درصد از کسانی که در جهان اعدام می شوند رژیم ایران آنها را اعدام می کند بدون اینکه عدالتی باشد...این رژیم نمی تواند به حیاتش در جهانی صلح طلب ادامه بدهد که روند تروریستی شان را ادامه بدهند.

بر اندازم #ایران #تهران #قیام_سراسری #اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام #اتحاد #آزادی

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید