۱۳۹۶ اسفند ۲۱, دوشنبه

نیویورک پست :تهدید ایران برای جهان رو به افزایش است



نیویورک پست :تهدید ایران  برای جهان رو به افزایش است



سرمقاله : برنامه اتمی کره شمالی در صدر تیتر خبرها بوده است اما نباید هدف را که خطر فزاینده برنامه موشک بالستیک ایران است گم کرد.
نگاهی به شمار تحولات قابل توجه هفته گذشته کافیست که تهدید علیه ثبات جهان که از طرف توسعه موشکی ایران ایجاد شده احساس گردد. تهدیدی که عامدانه توسط اوباما نادیده گرفته شده بود.
در یک شهادت دادن مکتوب به کمیته سرویسهای مسلح سنا آژانس اطلاعات دفاع گزارش کرد که ایران بطور موفقی یک سیستم ضدهوایی ساخت روسیه مستقر کرده است که یک بهبود نسلی در توانایی های ایران می باشد
یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران نیز اخیرا در تایید این گفت تهران تولید موشکی خود را باوجود فشار و تحریمهای آمریکا 3 برابر کرده است.
ایران بنا به این مقام اکنون در مقام پنجم در داشتن دفاع هوایی و پهپاد و بمبهای هوشمند قرار دارد. در این میان یک ژنرال سابق سوریه که بخاطر ایراداتی که کاربر سلاح شیمیایی رژیم از این رژیم جدا شده گفته است ایران موشکهای میانبردی را آزمایش می کند که مجهز به کلاهک شیمیایی می باشند.علاوه بر این بنا به گفته ژنرال زهیر الساقط مقام سوری, عمده ذخایر شیمیایی بشار اسد از ایران و کره شمالی دریافت شده و بعد هم به حزب الله لبنان تحویل داده شده تا از بازرسیهای بین المللی اجتناب شده باشد...
این یک یاداورد تلخ است که برنامه پر از نقص برجام , کاری برای توقف توسعه تسلیحات کشتارجمعی ایران یا کاری در تصمیم و عزم آن در مسیر جنگ طلبی نکرده است.
به این ترتیب, ایران ملاها بصورت یک تهدید جهانی بقوت خود باقی می ماند همانطور که مرد کوچک موشکی در پیونگ یانگ تهدید بوده است.

بر اندازم #ایران #تهران #قیام_سراسری #اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام #اتحاد #آزادی


مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید