۱۳۹۷ شهریور ۲۴, شنبه

مروری بر جنگ روانی و شیطان سازی رژیم آخوندی واکنش هراس آلود رژیم در قبال گردهمایی عظیم مقاومت در پاریس شهریور


روری بر جنگ روانی و شیطان سازی رژیم آخوندی واکنش هراس آلود رژیم در قبال گردهمایی عظیم مقاومت در پاریس

شهریور97


  
 
 

گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران در تاریخ۹ تیرماه ۱۳۹۷ در سالن ویلپنت پاریس با حضور صدها تن از شخصیتهای برجسته سیاسی از دهها کشور جهان و انبوه عظیمی از هموطنان که از سراسر دنیا که خود را به پاریس رسانده بودند، برگزار شد. گردهمایی امسال طنینی ده و صدبرابر گردهمایی سالهای گذشته پیدا کرد.
علاوه بر کمیت و کیفیت متفاوت مراسم امسال، که تمام سخنرانها بر حتمیت سرنگونی رژیم آخوندی و حضور و نقش آلترناتیو قدرتمند شورای ملی مقاومت ایران و نیروی محوری آن تأکید می‌کردند، یک علت دیگر هم در بازتاب گسترده این گردهمایی نقش داشت و آن کشف توطئه تروریستی رژیم علیه این مراسم بود. دو روز پس از این گردهمایی یک خبر مانند بمب در تمام جهان صدا کرد و آن کشف و خنثی شدن یک توطئة تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران بود.
یک شبکه تروریستی رژیم با فرماندهی یکی از دیپلومات تروریستهایش به نام اسدالله اسدی، قصد داشت با انفجار یک بمب قدرتمند این اجتماع بزرگ انسانی را به خاک و خون بکشد. البته طرح و نقشة انفجار بمب آخرین حلقه از سلسله اقدامات و توطئه‌های رژیم علیه گردهمایی ویلپنت و البته جنایتکارانه‌ترین آنها بود و به‌این ترتیب همه جهانیان دریافتند که آلترناتیو این رژیم که ملاهای حاکم برای مقابله با آن حاضرند پیه هر رسوایی را به تن بمالند کیست و چیست؟
نگاهی می اندازیم به گوشه‌یی از تلاشهای آشکار سیاسی وجنگ کثیف روانی رژیم، قبل از برگزاری گردهمایی پاریس تا ببینیم که رژیم برای جلوگیری از برگزاری گردهمایی تنها آلترناتیوش، چگونه تمام امکانات و همة مزدوران خود را به خدمت گرفت و دیوانه‌وار خود را به در و دیوار کوبید.
 1تجمع مزدوران در پاریس2018- حسین نژاد Ùˆ مصطفی محمدی
تلاشهای رژیم برای چلوگیری از برگزاری آن از مدتها پیش شروع شده بود و وزارت اطلاعات آخوندها ماشین شیطان سازی خود را به همین منظور به‌کار انداخت. ازجمله دژخیم هاشمی نژاد گرداننده یک شعبه وزارت اطلاعات به نام هابیلیان در تاریخ ۳۰خرداد ۹۷ در تلویزیون شبکه ۲رژیم گفت: «مجاهدین در همین حالا چند روز آینده هم یک میتینگ مفصل برگزار می‌کند… به صراحت از اعمال تروریستی‌اش داره حمایت می‌کند اتفاقا برگزاری‌اش در روزی ست که اعمال تروریستی‌اش رو در کشور ایران شروع کرده؛ چه جایی برای شک و شبهه باقی می ماند اصلا به صراحت دارند از تمامی نرمهایی که حتی خودشان تعریف کردند بحث تروریسم و حقوق بشر عبور می‌کنند…»
2هاشمی نژاد
یکی از ریزشی‌های باصطلاح اصلاح طلب رژیم به نام عمادالدین باقی هم که حکومت او را برای چنین روزهایی در آستین دارد، در تاریخ ۱۴تیرماه، طی مطلبی در یکی از سایتهای وزارت اطلاعات به نام اینترلینک نوشت:
«خبر میتینگ گروه رجوی در فرانسه با حضور مقامات امریکایی در ایران خشم نیروهای مستقل، ملی و آزادیخواه در ایران را برانگیخته و اینکه گروهی، رسما به عنوان پیاده نظام یک قدرت خارجی سودای تصاحب قدرت را داشته باشد توهین به خود تلقی می‌کنند. به عنوان یک فعال حقوق بشر نیز دعوت رهبر این گروه به شورش را که به معنای دامن زدن به خشونت و بهم ریختگی و سوریه‌ای شدن ایران است جنایتی علیه حقوق بشر می‌دانم. ما از حکومت کنونی هم که خسته شویم به بدترین گزینه موجود پناه نمی بریم».
 3اینترلینک سایت وزارت اطلاعات
وحشت از قیام و نقش مجاهدین در حمایت از آن از یک سو و منطق وزارتی به کار رفته در مطلب این فرد که نقاب منتقد رژیم را هم زده، لو رفته تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد؛ الاّ این که بگوییم رژیم تا کجا مستأصل و درمانده شده که ناچار است همة کارتهای خود را رو کند و آنها را بسوزاند.
یکی دیگر از شگردهای رسوای رژیم و وزارت اطلاعاتش این بود که سایتی شبیه سایت مجاهد جعل کرد و در آن مدعی شد که زمان برگزاری گردهمایی به بعد موکول شده است.
 4مجاهد جعلی رژیم-تغییر زمان اجتماع ویلپنت- توطئه وزارت اطلاعات
رژیم در این رابطه تمام ارگانهای تروریستی‌اش را در سراسر جهان بسیج کرد. اعضای مجلس ارتجاع اعم از به اصطلاح اصولگرا تا اصلاح طلب، همه و همه را گردآوری کرد تا به زعم خود بتواند حداقل در روند اجرایی شدن برگزاری گردهمایی خللی ایجاد کند.
علاوه برآن از چند روز مانده به برگزاری مراسم در پاریس، تمام مجاری شناخته شده به‌اصطلاح دیپلوماتیکش را نیز برای ممانعت از برگزاری مراسم فعال کرد.
نماینده مجلس ارتجاع (کاظم جلالی)؛ که عنوان رئیس گروه روابط پارلمانی ایران و اروپا را هم یدک می‌کشد طی نامه‌ای به «دولفین او» رئیس گروه دوستی پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران در مجلس ملی جمهوری فرانسه و فلیپ بونکرر رئیس گروه دوستی پارلمانی با ایران در مجلس سنای جمهوری فرانسه، تاکید کرد که تحرکات تبلیغی مجاهدین در خاک فرانسه مغایر با روابط دوجانبه ایران و فرانسه است. وی در ادامه مدعی شد:
«…کاظم جلالی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فرانسه طی نامه‌ای به «دولفین او» رئیس گروه دوستی پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران در مجلس ملی جمهوری فرانسه و فلیپ بونکرر رئیس گروه دوستی پارلمانی با ایران در مجلس سنای جمهوری فرانسه، تاکید کرد که تحرکات تبلیغی مجاهدین در خاک فرانسه مغایر با روابط دوجانبه ایران و فرانسه است… این درحالی است که با کمال تاسف شاهد سواستفاده تعدادی از مدعوین این گونه کنفرانس‌ها در بیان اظهاراتی مبنی‌بر سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم که به هیچ وجه منطبق با فضای روابط دوستانه فیمابین دو کشور در سطوح مختلف نمی‌باشد.» (خبرگزاری ایسنای رژیم۹۷۰۳۲۰)
همانطور که دیده می شود ترس و وحشت این مهره ارتجاع از این است که در این کنفرانس، مدعوین و سخنرانها که البته از برجسته‌ترین شخصیتهای کشورهای مختلف هستند، از سقوط نظام و طبعا از آلترناتیو و جایگرین سیاسی این رژیم رو به سقوط حرف می‌زنند و طبعا صدای آنها در همة دنیا شنیده می‌شود و انعکاس پیدا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم در تاریخ ۱۳تیر امسال از احضار سفیر فرانسه به دلیل حمایت از فعالیت های [مجاهدین] خبر داد:
«دستیار مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه روز گذشته با احضار سفیر فرانسه در تهران حمایت این کشور از فعالیت های [مجاهدین] را شدیدا مورد اعتراض قرار داد. در این احضار به سفیر تاکید شد نباید اجازه داد تا برخی جریان های افراطی – اگرچه کوچک و بی‌ارزش – در پناه اصل آزادی بیان به ترویج افراط گرایی و تروریسم بپردازند».
 Ù‚اسمی
قاسمی افزود: «در این دیدار همچنین با اشاره به تجمع اخیر [مجاهدین] در پاریس و حضور مقامات تندرو و افراطی آمریکایی در آن، به حضور تعدادی از مقامات سابق و ایراد سخنان مداخله گرانه و تفرقه‌افکنانه علیه مردم ایران اعتراض شد».
تناقض گفتار سخنگوی وزرات خارجه آخوندها در فاصله همین صحبت چند دقیقه‌ای بیرون زد. آنجا که یک بار از اعتراض شدید سخنگوی وزارت خارجه رژیم صحبت می کند و جای دیگر برای سرخ کردن صورت با سیلی، با وقاحت آخوندی می‌گوید اگر چه سازمان مجاهدین کوچک و بی‌ارزش است، نباید به‌آن اجازه گردهمایی داد.
معلوم نیست اگر مجاهدین کوچک و بی‌ارزش است، دیگر چه نیازی به اعتراض شدید است؟ اصلا چرا تمام کارگزاران ریز و درشت بخط شده‌اند که به فرانسه دخیل ببندند و ذکر مصیبت سرنگونی وبر اندازی رژیم پا به گورشان را بخوانند؟
راستی این همه غیظ و کین برای چیست و چرا؟ 
چرا این همه ترس؟ از خیمه‌شب‌بازی که علی القاعده نباید اینقدر ترسید؛ علت این همه وحشت و نگرانی چیست؟ سراسیمگی و سردرگمی در یک کلام به حدی است که گاهی به فرانسه می‌تازد، گاه به آمریکا، گاه به کشورهای عربی؛ ولی به رغم همة وارونه گویی؛ ناتوان از پوشاندن این واقعیت است که مضمون و پیام این گردهمایی براندازی و سرنگونی رژیم است.
کیهان خامنه‌ای به تاریخ ۱۳تیر ۹۷ در جنگ و جدال درونی و لگد زدن به دولت آخوندروحانی می‌نویسد:‌
«وقتی فرانسه پس از همه دست‌ودل‌بازیهای اقتصادی دولت ایران و درست همزمان با سفر آقای روحانی، اجازه برگزاری نشست ۳روزه به (مجاهدین) می‌دهد، کدام پالس را ارسال کرده است؟… چرا اصرار دارند باز هم خود را فریب دهند؟ چرا اعتراض صریح و قاطع نسبت به دولت فرانسه صورت نمی‌گیرد و ضرورت مبارزه با تروریستها را مطالبه نمی‌کنند؟».
پاسدار کیهان‌نویس تصور می‌کند که هنوز در دوران سیاست مماشات است. در بلاهت آخوندی احتمالا توقع دارد که به یمن حراج ثروتهای ملی ایران و زدوبند در پشت پرده، شبه‌کودتایی هم مثل ۱۷ژوئن راه بیاندازد. ولی غافل از این است که «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت». اکنون این سپاه پاسداران ارتجاع است که در لیست سیاه قرار گرفته و روزبه‌روز حلقه محاصره علیه تمامیت رژیم تنگ و تنگ‌تر می‌شود.
درهمین رابطه روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ۱۳تیرماه جاری می نویسد: «سازمان مجاهدین در روزهای اخیر در فرانسه و آلمان جلسات نمایشی را باحضور برخی چهره های نزدیک به قدرت در آمریکا وبرخی کشورهای اروپایی تشکیل داد خوب است این را با دقت مد نظر قرار دهیم وحوادث پیرامونی را با حساسیت بیشتری رصد کنیم تا دریابیم دشمنان ما به چه می‌اندیشند وچه آرزوهایی دارند این آرزو طی روزهای اخیر به تکرار عنوان شده که آنها گزینه های آلترناتیو مورد نظر غرب جنایتکار برای آینده ایران هستند…»
یک منبع دیپلماتیک در وزارت خارجه فرانسه با تایید احضار سفیر این کشور در تهران از سوی وزارت خارجه ایران در اعتراض به برگزاری نشست سالانه سازمان مجاهدین خلق در «ویل‌پنت» پاریس، آب پاکی روی دست آخوندها ریخت و گفت: «به‌دلیل خروج نام این سازمان از شمار سازمان‌های تروریستی مدنظر اروپا، این سازمان می‌تواند نشست‌ها و فعالیت‌های خود را در صورت عدم‌اخلال در نظم عمومی برگزار کند».
کیهان خامنه‌ای نیز ناتوان از پوشاندن شکست فضاحت بار دستگاه دیپلوماسی رژیم، طی مقاله‌ای نوشت: 
«واکنش توهین‌آمیز فرانسه به‌احضار سفیر خود در تهران که به نوعی دهن‌کجی و به سخره گرفتن مسؤلان وزارت امور خارجه ایران بود، به روشنی ضرورت «اخراج سفیر فرانسه» از کشورمان که پیش‌تر نیز از سوی نمایندگان مجلس و محافل سیاسی و رسانه‌ای به دولت گوشزد شده بود را عیان کرد.
علت اینهمه سوز و گداز و اعلام علنی نام مجاهدین و آلترناتیو چیست؟ چرا رژیم تلاش می‌کند با تمام قوا خودش را وارد این کارزار بکند؟ مگر همان رژیمی نیست که حتی نام بردن از مجاهدین برایش مرز سرخ بود؟
درد بی درمان رژیم را سرکرده اطلاعاتی رژیم هاشمی نژاد در سایت وزارتی هابیلیان در تاریخ ۱۲تیرماه ۹۷ برملا کرد که مجاهدین در گزارش سالیانه خود براندازی نظام ایران را به عنوان یک هدف تأکید می‌کنند:
«… در ایام تجمعات صنفی مردم در سال گذشته و چند ماه اخیر شاهد بودیم که (مجاهدین) با رخنه در تجمعات صنفی سعی در به حاشیه راندن این تجمعات و پیاده کردن اهداف خود داشتند. اصل کار (مجاهدین) به‌این شکل است که حتی یک اعتراض عادی صنفی را به یک وضعیت غیر عادی تبدیل کنند در بسیاری از موارد در چند ماه گذشته شاهد بودیم که (مجاهدین) از یک اعتراض صنفی یک معضل امنیتی ایجاد کرده و با حمله به نیروی انتظامی قصد مسلح کردن خود و نیروهای خود را داشتند که در اعتراضات اخیر هم(مجاهدین) به دنبال تکرار تجربه های قبلی هستند.»
بنابراین ملاحظه می‌کنیدکه این رژیم براساس واکنشها و مواضع سرکردگان خودش، گریزی از سرنگونی محتوم ندارد و خواسته مبرم مردم ایران نیز سرنگونی رژیم ولایت فقیه است و مردم به جان آمده شهرهای ایران روزانه فریاد می زنند که «اصول گرا اصلاح‌طلب دیگه تمومه ماجرا»؛ ویا «وای به روزیکه مسلح شویم».
گردهمایی پاریس پشتوانه عملی و بین المللی همین شعارها و مطالبات مردم ایران است. ورای تمام یقه درانیها و حرفهای مفت و تو خالی و خوش‌رقصیهای ریزه‌خواران سفرة ولایت فقیه، معادلهٔ بین رژیم ایران و مقاومت مردمی فقط و فقط یک طرف پیروز دارد. آنهم ملت ایران و مقاومت سازمان‌یافتهٔ آنهاست.


بیشتر بخوانید

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange