۱۳۹۷ شهریور ۲۲, پنجشنبه

مصاحبه ای.بی.سی، رادیو سراسری استرالیا با خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان



مصاحبه ای.بی.سی، رادیو سراسری استرالیا با خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان


رادیو ABC رادیوی دولتی و سراسری استرالیا روز ۲۱شهریور ۹۷، مصاحبه‌یی با خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان انجام داد.

رادیو ای بی‌سی استرالیا: گفته می‌شود فعالیتهای تروریستی در اروپا با حمایت دولت ایران می‌باشد که این موضوع کنفرانس مطبوعاتی مهمی در لندن بود. این کنفرانس که توسط دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان برگزار شده بود از حمایت برخی از سیاستمداران احزاب مختلف برخوردار بود که نشان می‌داد پارلمان انگلستان آن‌را جدی تلقی کرده است.
برای توضیحات بیشتر نماینده شورای ملی مقاومت ایران در انگلستان دولت نوروزی با ماست.
اول از همه شورای ملی مقاومت ایران خود را پارلمان در تبعید توصیف می‌کند. زنان بیش از ۵۰درصد اعضای شورای شما را تشکیل می‌دهند ممکن است در مورد تغییر رژیم که به‌دنبال آن هستید توضیح دهید؟
خانم دولت نوروزی: ما مورد حمایت شبکه‌ای از جنبش در داخل ایران بوده و به آن متکی می‌باشیم که از حمایت گسترده‌ای در سراسر ایران برخوردار است و فکر می‌کنم به‌عنوان نشانه‌ای از آن که به شما تصویری بدهد، به قیامها و تظاهراتها اشاره کنم که به‌خاطر خواست عمده مردم برای تغییر دموکراتیک می‌باشد. آنها خواستار تأسیس یک دولت مبتنی بر جدایی دین از دولت هستند که بتواند حق دموکراتیک تمامی مردم ایران را صرفنظر از نژاد و جنسیت و مذهب یا دیدگاه‌های سیاسی شخصی و نحوه زندگی شان، تأمین کند.

بی عملی اروپا غیرسازنده است

رادیو ای.بی‌.سی استرالیا: در کنفرانس مطبوعاتی تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلستان حضور داشتند. چرا این کنفرانس این‌قدر اهمیت داشت و چه چیزی را شما برای جهان افشا می‌کردید؟
دولت نوروزی: فکر می‌کنم دو چیز مهم بود که امیدوار بودیم مورد توجه جهانیان قرار دهیم یکی این‌که رژیم ایران غرق در بحران است و آنها این را به‌خوبی می‌دانند و برای همین از ژانویه ۲۰۱۸ آنها وارد فاز جدیدی از صدور و اقدام برای عملیاتهای تروریستی به‌خصوص در اروپای مرکزی شده‌اند که به‌نظر ما بسیار مهم است ولی جامعه بین‌المللی و مشخصاً جامعه اروپا لازم است که کاملاًً هوشیار باشند. لازم است در برخورد با این رژیم قاطعیت داشته باشند و هر گونه علامتی از بی‌عملی یا بی‌تفاوتی یا ادامه همین وضعیت موجود، کاملاًً غیرسازنده بوده و تهدیدی برای اروپا خواهد بود.

مواد منفجره عملیات توسط دیپلمات رژیم تأمین شده است

رادیو ای.بی‌.سی استرالیا: سازمان شما به دستگیری یک دیپلمات ایرانی در آلمان اشاره دارد بعد از آن که گفته می‌شود مواد انفجاری را به یک زوج ایرانی در لوگزامبورگ تحویل داده که آنها بعداً در بروکسل در مسیر خود به پاریس دستگیر شدند جایی که قرار بوده آن مواد انفجاری را در جلسه ایران آزاد در ۳۰ژوئن امسال منفجر کنند. شما گفته‌اید که دستور آن حمله از طرف خامنه‌ای و رئیس‌جمهور رژیم روحانی داده شده است چطور شما این ارتباط را می‌بینید؟
دولت نوروزی: حتماً شما حکم جلب بین‌المللی صادر شده توسط وزارت امنیت بلژیک را دیده‌اید که عملاً این دیپلمات تروریست را که دبیر سوم سفارت ایران در اتریش بوده دستگیر کرده است، نام او اسدالله اسدی بود که آنها مدرک آن‌را داشتند و از زمان انتشار حکم جلب توسط وزارت امنیت دولت بلژیک و دفتر دادستانی، او در آلمان دستگیر شد و عملاً هنوز در آلمان در بازداشت است و قرار است از آلمان به بلژیک برای محاکمه مسترد شود. این نشانه نشان‌دهنده جدیت موضوع است. تا جایی که به دولت ایران برگردد آنها هیچ نگرانی در مورد کشتن شهروندان بیگناه اروپایی یا سایر کشورها که در این گردهمایی از حدود ۵۰کشور اروپایی و از استرالیا و کانادا و آمریکا و خاورمیانه شرکت کرده بودند ندارند....

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange