۱۳۹۸ اسفند ۹, جمعه

واشنگتن تایمز: درج کتاب جدید«مقاومت اوج یابنده ایران»- دیدار هیأت دو حزبی آمریکا با مجاهدین در اشرف۳



واشنگتن تایمز: درج کتاب جدید«مقاومت اوج یابنده ایران»- دیدار هیأت دو حزبی آمریکا با مجاهدین در اشرف۳

واشنگتن تایمز ۲۸فوریه ۲۰۲۰(۸اسفند۱۳۹۸) کتاب جدیدالانتشار به نام «مقاومت اوج یابنده ایران» را که از سوی کمیته سیاست ایران آگهی شده در یک صفحه کامل درج کرده است.
این کتاب یکصدوشش صفحه‌یی توسط دکتر ایوان ساشا شیهان، پروفسور و مدیر اجرایی دانشکده امور اجتماعی و بین‌المللی در دانشگاه بالتیمور، و استاد ارشد سیاست ایران، مشاهدات دیدار یک هیأت ارشد دو حزبی از کنگره آمریکا و مقام‌های ارشد سابق سیاسی، دولتی، نظامی و اطلاعاتی ایالات متحده از اشرف۳در ژوییه ۲۰۱۹را به رشته تحریر درآورده است.
برخی از اعضای این هیأت عالیرتبه در مورد این کتاب نوشته‌اند:
زمان آن رسیده است تا رژیم ایران مورد حسابرسی قرار گیرد و مردم ایران به آزادی دستیابند. شورای ملی مقاومت ایران ائتلافی از سازمانهای آزادیخواه، از جمله مجاهدین خلق می‌باشد. این بزرگترین و مؤثرترین سازمان مخالف رژیم فعلی حاکم بر ایران است. شماری زیادی از اعضای آن در تبعید در خارج از ایران هستند و شمار زیادی هم در داخل کشور برای آزادی مبارزه می‌کنند.

سناتور جوزف لیبرمن:

برخی اوقات در زندگی‌مان، ما فرصت می‌یابیم آرمانهایی فراتر از خودمان را دنبال کرده و مورد حمایت قرار دهیم. ساکنان اشرف۳زندگی خودشان را وقف یک ایران آزاد، کثرت‌گرا، غیراتمی و دموکراتیک کرده‌اند. همان‌طور که کتاب مقاومت اوج‌گیرنده ایران به‌طور کامل مستند کرده است، جستجوی وقفه‌ناپذیر عدالت و آزادی توسط ساکنان اشرف۳تا به امروز ادامه یافته است. در نهایت، آنها موفق خواهند شد.

فرماندار تام ریج، اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا: 

ساکنان اشرف۳به من نشان دادند که انگیزه و آمال آنها برای حفظ و استمرار مبارزه‌شان سرشار از تعهداتشان برای آزادی بود. اشرف۳شاهد زنده‌ای به آنچیزی است که در ایران قابل تحقق است، اگر یک دولت ترقیخواه جایگزین رژیم فعلی بنیادگرا بشود.

لویی فری مدیر پیشین تحقیقات فدرال:

در اشرف۳، من بار دیگر یک احساس انسجام یگانی، وفاداری و تعهد به همدیگر را احساس کردم. آنچه بین ساکنان اشرف۳و تفنگداران دریایی آمریکا مشترک است، توانایی آنها برای طراحی، تطبیق و تفوق بر مشکلات است.

ارتشبد جیمز کانوی، سی و چهارمین فرمانده تفنگداران دریایی ایالات متحده:

انگیزه‌هایی که ما برای ساکنان اشرف۳و مردم ایران داریم این است که آنها از حمایت و حیثیتی که براستی شایسته آن هستند برخوردار شوند. به تک‌تک ساکنان اشرف می‌گویم که لطفا بدانید که شما بهترین‌ها هستید.

مارک گینزبرگ، سفیر سابق ایالات متحده در مراکش:

آنچه هیأت ما مشاهده کرد یک جنبش سیاسی اپوزیسیون منسجم با تاریخچه طولانی مبارزه علیه بنیادگرایی و دیکتاتوری، که توسط یک رهبری پرتوان زنان و یک پلتفرم به‌خوبی تعریف شده و یک شبکه دقیق حامیان در داخل و در سراسر جهان، رهبری می‌شود و مشتاق است که رژیم تهران را از داخل سرنگون سازد. انگار که ما داشتیم به آینده ایران دموکراتیک می‌نگریستیم.
ما دسترسی بدون مانعی به اشرف۳، از جمله تأسیسات و بخشهای این جامعه و فرصتهای نامحدود برای دیدار با اعضای مجاهدین داشتیم. ما با افراد واقعی با داستانهای قانع‌کننده و آرمانهای قابل تحسینی برای آینده ایران و جهان دیدار داشتیم.

بخشهایی از کتاب مقاومت اوج یابنده ایران

مقامات آمریکایی که از اشرف۳ در تابستان ۲۰۱۹ دیدار کردند، دریافتند که مجاهدین یک جنبش بسیار حرفه‌یی، به‌خوبی سازمان‌یافته، متعهد به یک مبارزه وقفه‌ناپذیر علیه رژیم و بسیار مطلع درباره تاریخ ایران و سیاست معاصر، از جمله دینامیزم داخلی خود رژیم می‌باشد.
کنفرانس پنج روزه در قلب مقاومت ایران توانمندی‌های چشمگیر اپوزیسیون را به نمایش گذارد: دیسیپلین، ساختار، انسجام یگانی، توانمندی برای ساختن و خلق شهری در یک زمین بایر در اروپا، یک تعهد وقفه‌ناپذیر برای سرنگونی رژیم آخوندی، و حضور فزاینده اپوزیسیون در داخل کشور در قالب کانون‌های شورشی.
یک آلترناتیو واقعی، دموکراتیک و جدی از سوی مجاهدین خلق علیه رژیم ایران به منصه ظهور رسیده است. هیچ سازمان دیگری قدرت سازمانی، رهبری، پلتفرم سیاسی، شبکه اجتماعی و توانمندی‌های مقابله با رژیم ایران را ندارد. مجاهدین پلی برای آینده روشن‌تر ایران هستند.
قرارگاه پهناور مجاهدین که در یک دره کوهستانی در آلبانی ساخته شده و اشرف۳نام دارد، محل استقرار هزاران تن از اعضای جنبش اصلی اپوزیسیون ایران، مجاهدین خلق است. بسیاری از آنها زندانیان سابق هستند. در ژوییه ۲۰۱۹، بعد از تکمیل ساختمان محل استقرارشان، مجاهدین صدها شخصیت را از سراسر جهان دعوت کردند و به آنها امکان دسترسی به همه تأسیسات و اعضای مجاهدین دادند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق
#درود_بر_کانونهای_شورشی