۱۳۹۸ اسفند ۸, پنجشنبه

ویروس کرونا در ایران جنایتی آگاهانه علیه مردم توسط آخوندهای جنایتکار وضد بشر





ویروس کرونا در ایران جنایتی آگاهانه علیه مردم  توسط آخوندهای جنایتکار وضد بشر



مطالب بیشتر درباره کرونا وبی عملی رژیم وفوت شده د رلینک های زیر  

مردم، تاوان‌ده بزرگ پرده‌پوشی کرونا

 گزارش هموطنان از ویروس کرونا، همراه با نگرانی و بی عملی حکومت خامنه‌ای

ایران دومین کشور جهان از بابت مرگ و میر کرونا 

خبرگزاری فرانسه: مخفی‌کاری رژیم ایران در رابطه با کرونا

ویروس کرونا در ایران - امیر آبادی نماینده مجلس ارتجاع از قم

سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری متخصص جراحی در اصفهان در باره کرونا




از آذرماه سال۹۸ پدیده ویروس کرونا در چین علنی شد و همه دنیا، نسبت به آن اشراف پیدا کرده و هرکشوری اقدامات پیشگیرانه خود را شروع کرد. تنها کشوری در جهان که نسبت به این پدیده اهمال عمدی ورزید و حتی با ادامه مراودات با چین، و پنهانکاری وسیع در داخل کشور، به گسترش این ویروس و مبتلا کردن مردم ادامه داده و می‌دهد کشور ایران تحت حاکمیت آخوندی است. بی‌شک این اقدامات ضد انسانی و خارج از عرف، عملی ننگین و جنایتی آگاهانه است که نسبت به مردم ایران صورت می‌گیرد.
اذعان به وجود کرونا در ایران از طرف مقامات حکومتی، از ابتدای اسفندماه شروع شد و هنوز هم با پنهان‌کاری بسیار سعی دارند حجم واقعه را پوشانده و در چشم مردم خاک بپاشند.
آخوند روحانی روز گذشته، سه شنبه۶ اسفند پس از تشکیل اولین ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: «‌روال همه کارها از روز شنبه به صورت عادی خواهد بود و همه موظف هستند اطاعت کنند».
اولین سوالی که مطرح می‌باشد اینکه چرا بعد از سه ماه از شیوع این بیماری در کشورها، آخوندهای حاکم تازه به فکر تشکیل ستاد مبارزه با آن می‌افتند؟ و این چه تعمد ضد مردمی و ضد ملی است که تاکنون به معضلی به این مهمی بی توجهی شده است؟
آمار رسمی اعلام شده از طرف نهادها دولتی، حکایت از ابتلای ۹۵ نفر و مرگ ۱۵‌نفر بخاطر بیماری کرونا تا سه شنبه ۶ اسفند می‌کند. اما آمار واقعی که از طرف خود مردم در شبکه‌های مجازی اطلاع رسانی می‌شود بیانگر آن است که تعداد مبتلایان به کرونا در کل کشور، بالای ۱۲هزار نفر و تعداد کسانی که در اثر این بیماری فوت کرده‌اند بیش از ۴۵۰ نفر می‌باشد.
تا کنون در ۱۱‌استان کشور و بیش از ۵۶ شهر، مبتلایان به این ویروس دیده شده‌اند و هر روز که می‌گذرد، بر دامنه آلودگی آن در کشور افزایش می‌یابد. زیرا کسانی که به این ویروس آلوده شده‌اند، تا دوهفته خودشان متوجه نمی‌شوند که آلوده شده‌اند و ویروس دوران کمون خود را طی می‌کند. اما با اینحال، فرد مبتلا، به عنوان ناقل بیماری عمل می‌کند و عامل انتشار آن می‌گردد. به همین دلیل باید انتظار داشت در روزهای آینده، شاهد مبتلایان بسیاری در سطح کشور باشیم.
از جمله اقدامات ضروری و اولیه‌ای که باید در چنین مواردی از طرف مسئولان مربوطه انجام گیرد، قرنطینه و کنترل شیوع بیماری است. اما متاسفانه با اینکه از ماه گذشته مشخص شد شهر قم، بیشترین مبتلایان به این بیماری را در خود جای داده است، اما آخوندهای حاکم با ساده سازی و پنهان‌کاری عمدی، هم تعداد کشته‌‌ها و هم تعداد مبتلایان در قم را پوشاندند و هم اینکه با قرنطینه نکردن قم، دیگر شهرهای کشور را نیز آلوده کردند.
در حالی که همه کشورها و شرکتهای هواپیمایی از سه ماه پیش کلیه ترددات خود به چین را منتفی کرده‌اند، اما هواپیمایی ماهان متعلق به سپاه پاسداران تا روز سه شنبه ششم اسفند همچنان به ترددات خود به چین ادامه داده است.
سوال اصلی این است که چرا حاکمیت آخوندی، تا این میزان بر روی گسترش این بیماری در کشور پرده‌پوشی کرده و از اطلاع رسانی شفاف به مردم خود داری می‌کند؟ تا زمانی که راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس برگذار نشده بود، حرف بر سر این بود که رژیم برای آنکه مردم در راهپیمایی و انتخابات شرکت کنند، از انتشار اخبار آن جلوگیری می‌کرد. اما حالا بعد از برگزاری انتخابات، چرا رژیم همچنان به پنهان‌کاری در این زمینه ادامه می‌دهد؟ با اینکه شیوع بیماری در کشور رو به گسترش است، چرا روحانی به صحنه آمده و می‌گوید همه چیز عادی است و از روز شنبه همه کارها طبق روال عادی باید برقرار شود؟
پاسخ به این سوال را می‌توان در همین سخنرانی روحانی که روز گذشته انجام شد دریافت. که این فاجعه ملی که روزبروز بر دامنه آن افزوده می‌شود، از دید حاکمان آخوندی، نه یک پدیده بهداشتی و درمانی که یک پدیده امنیتی است.
روحانی گفت: «‌این توطئه دشمنان ماست که می‌خواهند با هراس افکنی زیاد در جامعه، کشور را به تعطیلی بکشند». و بعد با خط و نشان کشیدن برای مردم و رسانه‌های مردمی، گفت: «‌تنها مرجع اطلاع رسانی در زمینه این بیماری، ستاد ملی مبارزه با کرونا است و همگی باید این تصمیم را امر لازمی تلقی کنند». بیان واضح‌تر او این است که منبعد با کسانی که در موضوع کرونا خبر‌رسانی کنند با شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد.
واقعیت اینست که مردم مظلوم کشور ما، اسیر حاکمیتی ننگین شده‌اند که جز به ادامه بقای حکومت خود به هرقمیت، به چیزی نمی‌اندیشند و برای حفظ موقعیت خود، به هر جنایتی دست می‌زنند و آنچه برایشان اهمیت ندارد جان مردم است.
تا کنون این ویروس به شهرهای مختلف ایران گسترش یافته و همراه با مسافران، از ایران به کشورهای همسایه نیز منتقل شده‌ است. به همین دلیل همه کشورهای همسایه ایران، مرزهای زمینی و هوایی خود را به روی مسافران ایرانی بسته و اماکن قرنطینه مطمئنی را در کشورهایشان ایجاد کرده‌اند. اما در خود ایران نه تنها هیچ اقدام کنترلی در شهرها ایجاد نشده که حتی بخاطر کمبود امکانات پزشکی لازم، جنایتی بزرگ در حال وقوع است و آخوندهای حاکم بطور آگاهانه بر روی آن سرپوش گذاشته‌اند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم


#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran

#سال_سرنگونی


 #قیام_تا_پیروزی


 #مجاهدین_خلق


#درود_بر_کانونهای_شورشی