۱۳۹۸ اسفند ۱۰, شنبه

کرونا در ایران :هولوکاست جدید نظام آخوندی





کرونا در ایران :هولوکاست جدید نظام آخوندی




پس از شیوع بیماری ناشی از کرونا، هر روز بر تعداد جان‌ باختگان این بیماری در ایران افزوده می‌شود.ویروس کرونا اگر به کشورهای جهان مخفیانه وارد شده، اما در ایران تحت حاکمیت آخوندها در اتوبانی به پهنای باند منافع کلان اقتصادی سپاه پاسداران ویزای ورود گرفت.

بر این اساس در ابتدا، اغلب سرکردگان رژیم وجود کرونا در ایران را تکذیب می‌کردند، اکنون هم با کوچک‌نمایی آمار مبتلایان و فوت شدگان قلب واقعیت می‌کنند. علاوه بر این سران حکومت که برای جان انسان‌ها هیچ ارزشی قائل نبوده و نیستند اعلام می‌کنند مناطق آلوده به کرونا را قرنطینه نخواهند کرد.

در زمینه خودداری از قرنطینه کردن شهرها و محله‌های که شیوع بیماری کرونا در آنها گسترده است آخوند حسن روحانی می‌گوید: «شایعاتی در میان مردم وجود دارد که فلان شهر را می‌خواهند قرنطینه کنند. آن محله را می‌خواهند یک هفته قرنطینه کنند. چنین چیزهایی در تصمیمات کشور وجود ندارد. قرنطینه محله و شهر نداریم». روحانی از مردم هم می‌خواهد به فکر قرنطینه نباشد و انتظار نداشته باشند« فروشگاهی یا شهری بسته می‌شود و یا قرنطینه عمومی ایجاد می‌شود». (سایت روحانی ۷اسفند ۹۸)

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت روحانی در تاریخ ۷اسفند ۹۸ در تلویزیون شبکه خبر گفت: «ما سیستم قرنطینه بگونه‌ای که قبلاً مطرح بود را امروز به‌عنوان کار صددرصد علمی نمی‌پذیریم».
او با آگاهی به این‌که قرنطینه کردن شهر یا جوامع آلوده به ویروس مستلزم خدمات رسانی دولتی به شهروندان است راه‌حل قرنطینه خانگی را مطرح کرد و به این ترتیب اعلام کرد حکومت هیچ مسؤلیتی در قبال جان مردم ایران ندارد. اگر مردم در خانه‌هایشان جان باختند به‌عهده خودشان است و اگر خانه‌ها و محله‌های مبتلا شهرها را یکی پس از دیگری آلوده به ویروس کرونا کردند آخوندها پاسخگو نیستند.
این رویکرد ضدبشری و ضدملی آخوندها در شرایطی است که با شیوع ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت اعلام وضعیت اضطراری کرد و چین نیز شهر ۱۱میلیونی ووهان را قرنطینه کرد و با تأسیس یک بیمارستان هزار تخت خوابه مبتلایان را تحت درمان قرار داد.

ژاپن ۲۷۰۰مظنون به بیماری را در کشتی دایاموند پرنسس در بندر یوکوهاما به مدت ۱۴روز قرنطینه کرد و حاضر نشد که آنها وارد خاک این کشور شوند.پس از پایان دوره قرنطینه شهروندان خارجی در پروازهای جداگانه به کشور خود روانه شدند.

ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که با پدیده‌یی به‌نام کرونا روبه‌رو شد. این کشور نیز در تاریخ سی‌ام ژانویه ۲۰۲۰ یک کشتی عظیم تفریحی با بیش از شش هزار سرنشین در آب‌های نزدیک شهر رم را متوقف کرد و به مسافران اجازه نداد تا به خشکی بیایند.
مسئولان وزارت بهداشت ایتالیا به‌خاطر حضور یک مسافر چینی در این کشتی که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود کلیه ۶هزار سرنشین آنرا قرنطینه کردند.
در پی این اقدام ایتالیا ۱۱شهر خود از جمله میلان را قرنطینه کرد. ساکنان این شهرها گفتند که همه چیز در این شهرهای شمالی تعطیل است.

رژیم آخوندی در ابتدای کار حاضر نشد که شیوع کرونا در شهرهای مختلف از جمله قم را بپذیرد و سردمداران آن نیز حتی حاضر نیستند که شهرهای مشکوک به ویروس از جمله قم را قرنطینه کنند.
این در شرایطی است که ایران بعد از چین بیشترین آمار مرگ ومیر ناشی از کرونا را دارد اما سردمداران حاکمیت تلاش دارند با پنهان‌کاری وضعیت کنونی در ایران در رابطه با این بیماری را قلب واقعیت کنند.

در زمینه پنهان‌کاری و قلب واقعیت در مورد این بیماری توسط نظام آخوندی تلویزیون ان.بی.سی نیوز ۶اسفند ۹۸ طی گزارشی در مورد یکی از دلایلی که بیماری کرونا ایران را به این شدت تحت تاثیر قرار داد گفت: «آخوندهای ایران حتی با وجودیکه این ویروس در سراسر کشور در حال گسترش است، زیارتگاهها را باز نگاه داشته‌اند و این زیارتگاهها دهها میلیون نفر دیدارکننده را هر ساله به ایران جذب می‌کنند.

حسن روحانی در یک سخنرانی زنده گفت؛ این یکی از تهدیدهایی است که آمریکا برای گسترش ترس در میان مردم ایران بکار می‌گیرد تا کشور را به سمت تعطیلی سوق دهد...».
اگر چه سرکردگان نظام تلاش می‌کنند واقعیتها را از مردم ایران و از جامعه جهانی مخفی نگاه دارند ولی در دنیای ارتباطات این واقعیتها به‌سرعت همگانی می‌شوند.

با وجود مخفی‌کاریهای آنها و با توجه به درز سریع واقعیتها از داخل ایران، سایت دیلی کالر، بحرانهای مختلف را در یک جمله خلاصه می‌کند: در حالی که ویروس کرونا در حال گسترش است، همراه با تحریم‌ها، فصل وقوع سیل و بسته شدن مرزها، وقوع یک بحران ملی در ایران را محتمل کرده است». (سایت دیلی کالر ۶اسفند ۹۸)
با وجود این‌که حاکمیت آخوندی این بحران را بر مردم تحمیل کرده است، در زمینه درمان بخش کوچکی از مردم هم بین آنها و کارگزاران نظام تبعیض قایل شده و بیشترین امکانات تست و درمان بیماری را در اختیار سردمداران و مهره‌های رژیم گذاشته است.

در این زمینه خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت روحانی.... طی گزارشی با عنوان: «تبعیض در تست کرونا؛ مردم با مسئولان چه فرقی می‌کنند؟»، می‌نویسد: « در روزهای اول در حالی ماسک معمولی و ژل ضدعفونی در دارو خانه‌ها برای مردم نایاب شده بود که انتشار برخی تصاویر نشان از توزیع بسته‌های حاوی ماسک و ژل بهداشتی بین نمایندگان مجلس داشت».

این رسانه وابسته به دولت روحانی به تبعیض دیگری بین مردم و عوامل حاکمیت اعتراف می‌کند و در این رابطه می‌نویسد: « این برخورد تبعیض‌آمیز در انجام تست تشخیص کرونا هم دیده می‌شود. پس از اعلام شیوع کرونا، برخی مسئولان که علائم ابتلا به کرونا را هم نداشته‌اند، برای تست کرونا مراجعه کرده و تست داده‌اند. نمونه آن محسن هاشمی، رئیس شورای شهر و الهام فخاری، عضو این شورا، در حالی‌که هنوز علائمی از ابتلا به کرونا را نداشتند این آزمایش‌ها را پشت سر گذاشتند یا چند روز پیش روابط عمومی مجلس اعلام کرد: «بنا بر اعلام اداره کل سلامت، کارشناسان در بهداری پارلمان برای انجام تست ویروس کرونا از ساعت ۱۳:۳۰مستقر هستند.لطفاً جهت انجام تست مراجعه فرمایید».

ایرنا در ادامه این گزارش گفته یک پزشک را نقل می‌کند که به‌وجود تبعیض بین مردم و عناصر حکومتی اشاره کرده است: «کرونا هزینه بالایی دارد. من وقتی خبر تست دادن اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس را شنیدم آن هم در حالی‌که هنوز علائمی از ابتلا به کرونا نداشتند واقعاً تعجب کردم. این تست در بیماران مشکوک با علائمی که ذکر کردم (تب بالا و افت سطح اشباع اکسیژن خون) رایگان است؛ اما این‌طور نیست که مردم عادی بدون هیچ علامتی بتوانند تست کرونا بدهند. این‌که اعضای شورای شهر و مسئولانی که هیچ علایمی ندارند، تست می‌دهند به‌نظر من غیراخلاقی است. چرا که در این شرایط کمبود کیت، ضرورت آن برای بیماران نیازمند بیشتر است». (خبرگزاری ایرنا ۸اسفند ۹۸)

آری در حالی‌که این مردم ایران هستند که بدون کمترین امکانات تاوان تحمیل این بحران ملی و پرده‌پوشی و دروغگویی را باید بپردازند، اما امکانات اساساً در اختیار مهره‌ها و سردمداران رژیم است.

مطالب دیگر در باره کرونا در رژیم آخوندی

مردم، تاوان‌ده بزرگ پرده‌پوشی کرونا

 گزارش هموطنان از ویروس کرونا، همراه با نگرانی و بی عملی حکومت خامنه‌ای

یران دومین کشور جهان از بابت مرگ و میر کرونا 

خبرگزاری فرانسه: مخفی‌کاری رژیم ایران در رابطه با کرونا

ویروس کرونا در ایران - امیر آبادی نماینده مجلس ارتجاع از قم

سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری متخصص جراحی در اصفهان در باره کرونا



کرونا ویروس :گسترش سونامی وار کرونا درایران ، صدور بمب کرونایی به خاورمیانه

بحران کرونا؛ دروغ‌ درمانی و کوچک‌ نمایی

آخرین گزارشات مردمی از شیوع کرونا! وگسنرش آن وآمار فوت وبستری در استانها وشهرهای ایران

فاجعه کرونا، محصول پنهانکاری نظام ، گفتگو با محمد حیاتی

نقش سپاه پاسداران در انتقال وگسترش و بحران کرونا در ایران

کرونا..شروع یک فاجعه بزرگ در بین زندانیان، از دکتر ناصر فقیهی محبوس در زندان فشافویه




پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق
#درود_بر_کانونهای_شورشی