۱۳۹۸ اسفند ۹, جمعه

نقش سپاه پاسداران در انتقال وگسترش و بحران کرونا در ایران



نقش سپاه پاسداران در انتقال وگسترش و  بحران کرونا در ایران

در حالی که دامنه شیوع بیماری کرونا، روز بروز در کشور گسترده‌تر می‌شود و مسئولین نالایق آخوندی، با پنهان‌کاری احمقانه خود سعی در عادی نشان دادن وضعیت جامعه دارند، ابعاد این فاجعه هر ساعت گسترده‌تر می‌شود. آنچه که مهم است اینکه در ظاهر امر، این موضوع را مانند حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله قلمداد کرده که گویا حاکمیت آخوندی در وقوع آن نقشی نداشته و به مرور زمان هم می‌توان از آن عبور کرد. اما همانطور که در موضوع وقایع طبیعی مانند سیل و زلزله نمی‌توان از نقش دولت و کم‌کاریها و پنهان‌کاریهای آنان گذشت، در موضوع شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور نیز دستهای آشکار و پنهان سپاه پاسداران است که پشت این فاجعه قرار دارد و رژیم سعی بسیار کرده تا آنرا بپوشاند.
آنچه که تا کنون از دید مردم و جهانیان پنهان نمانده، پروازهای هواپیماهای شرکت ماهان به چین در طی ماههای گذشته بوده که حتی برای یک روز هم قطع نشدند. با اینکه از آذرماه، دولت چین اپیدمی کرونا در کشورش را اعلام نمود و بدنبال آن چندین شهر و استان کشور را قرنطینه نمود، کلیه کشورها پروازهای خود را به این کشور قطع کرده و حتی ترددات زمینی و دریایی خود را تا رفع این بحران، کنسل نمودند. تنها کشوری که به چین پرواز داشت و اهمیتی برای این فاجعه قایل نبود رژیم آخوندی و سپاه پاسدارانش بود.
در ایام دهه فجر که رژیم به مناسبت جشنهای سالگرد انقلاب، برنامه‌هایی را در استانهای مختلف کشور تدارک دیده بود، سیلی از مسافران چینی را به کشور وارد کردند تا در این جشنها شرکت کنند. بدون اینکه این مسافران در ملاء کنترل شده‌ای از نظر انتقال بیماری احتمالی قرار داشته باشند، در شهرهای مختلف کشور تردد داشتند. پرواز هواپیماهای شرکت ماهان تا چند روز پیش همچنان ادامه داشت تا اینکه بخاطر گسترش بیماری در ایران، دولت چین پرواز هواپیماهای ایران به چین را ممنوع اعلام کرد.
جدای از موضوع پرواز هواپیماهای شرکت ماهان که متعلق به سپاه پاسداران است و در انتقال بیماری به کشور نقشی جدی دارند، سپاه پاسداران در جنبه‌های دیگر این بحران حاد بوجود آمده نقشی جدی دارد. علی‌رغم سعی بسیاری که بر پنهان‌کاری در این زمینه داشته‌اند، همه امور کلیدی مربوط به این بحران در دست سپاه و بیت خامنه‌ای می‌باشد.
روز ۸ اسفند۹۸ در حاشیه نمایشگاهی که با عنوان «رونق تولید» برگذارشد، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با سازمان مدیریت بحران در حوادث غیر مترقبه، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که این قرارگاه در مواقع مورد نیاز، خدماتی را در راستای بحرانهای بوجود آمده ارائه نماید.
چنین توافق نامه‌ای جای تامل دارد و برای اولین بار هم هست که صورت می‌گیرد. سه روز پیش هم فرماندهی کل سپاه به صحنه آمد و در بیانی مطبوعاتی اعلام کرد که مدیریت بحران کرونا در کشور با وزارت بهداشت می‌باشد. سوال اینجاست که مگر غیر از این بوده؟ مگر جز وزارت بهداشت، ارگان دیگری در این زمینه می‌توانسته وارد عمل شود که فرمانده سپاه به صحنه آمده و روی این موضوع تاکید می‌کند؟
علت آنست که بعد از برگذاری انتخابات و همه‌گیر شدن خبر شیوع و گسترش کرونا در کشور، سپاه پاسداران از پشت صحنه وارد شده و همه امور از جمله؛ انتقال بیماران، انتقال و دفن فوتی‌ها، جمع‌آوری مواد بهداشتی(ماسک، ژل، الکل و …) از داروخانه‌های کشور، کنترل کارخانه‌های تولید کننده ماسک و ژل و دیگر امور مربوطه را بطور کامل در اختیار گرفته و حتی مسئولین بیمارستانها و پزشکان نیز تحت فشارهای مضاعفی قرار گرفته‌اند تا آمار واقعی و اخبار مربوط به این بیماری بین مردم درز نکند.
در واقع همانطور که روحانی قبلا گفته بود، در این کشور دو دولت وجود دارد، یکی دولت با تفنگ و دیگری دولت بی تفنگ. در این ماجرا هم دولت با تفنگ از پشت سر و با هدایت بیت خامنه‌ای وارد صحنه شده و کلیه امور کنترلی را در دست گرفت. ابتدای امر، ولایتی را بعد از ۴۰ سال، روپوش سفید پوشانده و برای مدیریت بحران به صحنه فرستادند. گویا که در کل وزارت بهداشت کس دیگری نبوده که این مسئولیت را دنبال کند.
در بحث قرنطینه اماکن و شهرها نیز، نه شخص روحانی و نه وزرایش چنین قدرتی را ندارند تا دستوری بر این مبنا صادر نمایند. زیرا قدرت اصلی و تعیین کننده در پشت صحنه است که به او تحمیل می‌کند چه خطی را دنبال نماید.
سعید نمکی وزیر بهداشت ودرمان دولت روحانی روز گذشته نیز اعلام کرد که مدیریت بیماری کرونا در پایتخت به دکتر زالی، رئیس دانشکده علوم پزشکی بهشتی سپرده شده است و ایشان نماینده تام الاختیار وزیر می‌باشند.
مشخص نیست آقای دکتر زالی به چه اموری قرار است بپردازد و در چه زمینه‌هایی قرار است دستوراتی را صادر نمایند؟ زیرا همه امور تهیه دارو و تهیه و توزیع مواد بهداشتی مربوط به این بیماری در دست سپاه قرار دارد. همه امور مربوط به آمار و اعلام آنها در بیت خامنه‌ای تعیین تکلیف می‌شود. امور مربوط به قرنطینه محلات یا شهرها که اساسا از قد و قواره ایشان خارج است و اختیاراتی در این زمینه ندارند. در مورد جابجایی زندانیانی که در معرض آلودگی قرار دارند، در مورد سربازان پادگانها، در مورد اداره‌جات و کارخانجات، برگذاری نماز جمعه‌ها و دیگر اماکنی که تجمعات در آن شکل می‌گیرد، ایشان هیچ‌گونه اختیاری نداشته و حتی شخص روحانی نیز قادر به تصمیم ‌گیری دراین زمینه‌ها نیست. زیرا چنین اموری را خامنه‌ای با ابزار اصلی کنترل خود برکشور، که همان سپاه پاسداران است کنترل می‌کند.
نتیجه اینکه اگر در همه کشورها، این بیماری به عنوان یک مشکل درمانی و بهداشتی مطرح است، درایران آخوند‌زده، به عنوان یک مشکل امنیتی ظاهر شده و به همین دلیل هم بیت خامنه‌ای و سپاه پاسداران با قدرت تمام از پشت صحنه همه امور مربوط به آن را کنترل می‌نمایند. حضور پراکنده امثال روحانی و وزیر بهداشت در صحنه نیز، فقط حفظ ظاهر مطلب است.
 سایر مطالب مربوط به کرونا بعنوان یک فاجعه ملی که خامنه ای وسپاه پاسداران عامل آن هستند 

مردم، تاوان‌ده بزرگ پرده‌پوشی کرونا

 گزارش هموطنان از ویروس کرونا، همراه با نگرانی و بی عملی حکومت خامنه‌ای

یران دومین کشور جهان از بابت مرگ و میر کرونا 

خبرگزاری فرانسه: مخفی‌کاری رژیم ایران در رابطه با کرونا

ویروس کرونا در ایران - امیر آبادی نماینده مجلس ارتجاع از قم

سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری متخصص جراحی در اصفهان در باره کرونا



کرونا ویروس :گسترش سونامی وار کرونا درایران ، صدور بمب کرونایی به خاورمیانه

بحران کرونا؛ دروغ‌ درمانی و کوچک‌ نمایی

آخرین گزارشات مردمی از شیوع کرونا! وگسنرش آن وآمار فوت وبستری در استانها وشهرهای ایران

فاجعه کرونا، محصول پنهانکاری نظام ، گفتگو با محمد حیاتی



پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق
#درود_بر_کانونهای_شورشی