۱۳۹۹ تیر ۵, پنجشنبه

گزیده اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس




گزیده اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس 
سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، ۱۳۴ نفر جان خود بدلیل کووید ۱۹ از دست دادنددر حالی است که سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت آمار روز پنجشنبه را، به گفته وی بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۰۵ مورد بستری شدند.
سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، ۱۳۴ نفر جان خود بدلیل کووید ۱۹ از دست دادند
اعتصاب و تجمع کارگران در عسلویه و نیشکر هفت‌تپهکارگران شرکت مهاجر جنوب جم، صبح روز پنجشنبه ۵ تیرماه، در پالایشگاه شماره ۱۹ عسلویه، در اعتراض به بی توجهی پیمانکار نسبت به مسائل معیشتی اولیه کارگران، دست به تجمع و اعتصاب زدند
همچنین کارگران نیشکر هفت‌تپه وارد یازدهمین روز از اعتصاب خود شدند،کانال تلگرامی سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه نوشته است، در این یازده روز، کارگران هیچ جوابی از جانب مسئولین!! شرکت دریافت نکرده‌اند.
اعتصاب و تجمع کارگران در عسلویه و نیشکر هفت‌تپه
فراخوان امریکا برای تحریم تسلیحاتی ایران توسط شورای امنیتکلی کرافت، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد و برایان هوک، مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۴تیرماه (۲۴ ژوئن) از طریق ویدئو ضمن ارائه توضیحاتی به اعضای شورای امنیت سازمان ملل، از این شورا خواستند تحریم‌های تسلیحاتی ایران را تمدید کند.
امضاء منشور سازمان ملل متحد در سانفرانسيسكو
پروژه مخفی ایران برای تولید پودر آلومینیوم برای موشکخبرگزاری رویترز چهارشنبه ۴تیرماه ۹۹ در یک گزارش ویژه با عنوان «از درون پروژه مخفی ایران برای تولید پودر آلومینیوم برای موشک» درباره فعالیتهای برنامه موشکی رژیم ایران نوشت نوشت؛ رژیم ایران در حال کار روی یک کلان‌برنامه برای تولید پودر آلمینیوم برای استفاده در برنامة موشکی خود است.
پروژه مخفی ایران برای تولید پودر آلومینیوم برای موشک
دولت آمریکا پنج ناخدای نفتکش‌های ایرانی را تحریم کردوزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه، ۴ تیرماه پنج ناخدای نفتکش‌های ایرانی را به خاطر انتقال بنزین به ونزوئلا تحریم کرد.
دولت آمریکا پنج ناخدای نفتکش‌های ایرانی را تحریم کرد
مایک پمپئو؛ ایران همچنان حامی تروریسم در خاورمیانه و اروپامایک پمپئو، وزیرخارجه امریکا، روز چهارشنبه ۴ تیرماه، گزارش سالانه تروریسم را در یک کنفرانس مطبوعاتی منتشر کرد و گفت ایران همچنان حامی تروریسم در خاورمیانه و اروپا است.
مایک پمپئو؛ ایران همچنان حامی تروریسم در خاورمیانه و اروپا
مینو محرز عضو کمیته کرونا ؛ آمارهای رسمی اشتباه است. چه بسا خیلی وقت است از شاخص ۱۰هزار نفر هم عبور کرده‌ایمدر حالی که کرونا هر روز قربانیان بیشتری در میان مردم ایران به‌جا می‌گذارد، مینو محرز عضو کمیته کرونا در گفت وگوی با جهان صنعت گفته است، آمارهای رسمی اشتباه است. چه بسا خیلی وقت است از شاخص ۱۰هزار نفر هم عبور کرده‌ایم.
مینو محرز عضو کمیته کرونا ؛ آمارهای رسمی اشتباه است. چه بسا خیلی وقت است از شاخص ۱۰هزار نفر هم عبور کرده‌ایم

آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران، روز پنجشنبه ۵تیر ماه، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۰شهر ایران را بیش از ۶۱هزار و ۱۰۰نفر اعلام کرد.
– شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۶۴۰نفر، در اصفهان به ۳۱۶۰نفر، در خراسان رضوی به ۳۵۱۰نفر، در خوزستان به ۴۶۳۵نفر، در فارس به ۱۲۲۰نفر، در قم به ۳۸۱۵نفر، در کرمان به ۷۶۰نفر و در لرستان به ۲۱۹۵نفر رسیده است.
🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran #  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني   #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕