۱۳۹۹ تیر ۶, جمعه

گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته +فیلم وعکس



گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته +فیلم وعکس 
فراخوان به اقدام برای نجات جان ۳تن از بازداشتی‌های اعتراضات آبان‌ماه ۹۸فراخوان مقاومت ایران به ‌اقدام براي نجات جان ۳تن از بازداشتی‌های اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ در معرض اعدام، ‌محمد رجبی ۲۵ ساله، سعید تمجیدی ۲۸ ساله و امیرحسین مرادی ۲۵ ساله، همچنین اميرحسين مرادی برای مصاحبه تحت فشار و تحريم دارویی و بشدت بيمار است و بايد آزاد شود.
فراخوان به اقدام برای نجات جان ۳تن از بازداشتی‌های اعتراضات آبان‌ماه ۹۸
همکاری عراق با تحریم‌های آمریکا در انسداد دارایی‌های رژیم ایرانحمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و فرآورده‌های پتروشیمی، در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایلنا که روز جمعه ۶ تیرماه منتشر شد، بیان کرد؛ میلیاردها دلار دارایی‌های ایران در بانک مرکزی عراق به ‌دلیل تحریم‌های آمریکا مسدود شده و به‌ همین خاطر شبکه بانکی عراق با جمهوری اسلامی ایران همکاری نمی‌کند.
همکاری عراق با تحریم‌های آمریکا در انسداد دارایی‌های رژیم ایران
علیرضا زالی، ۱۴ تا ۲۰ درصد ساکنان شهر تهران تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اندعلیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفته است که بر اساس مطالعات پیش بینی می‌شود ۱۴ تا ۲۰ درصد ساکنان شهر تهران تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
علیرضا زالی، ۱۴ تا ۲۰ درصد ساکنان شهر تهران تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند
انفجار مهیب در شرق تهران همراه با نور نارنجیانفجاری مهیب همراه با نور نارنجی در ساعت ۳۰دقیقه بامداد روز جمعه ۶تیرماه شرق تهران را لرزاند. در بامداد جمعه ۶ تیرماه حوالی نیمه شب انفجاری مهیب و در پی آن ظاهر شدن نوری شدید به مدت چند ثانیه در شرق تهران، خواب ساکنان این منطقه را برآشفت و احتمالات بسیاری را درباره علت وقوع آن مطرح کرد.
انفجار مهیب در شرق تهران همراه با نور نارنجی
عدالت برای ایران؛ بیش از ۸۶۰ اعتراف اجباری و محتوای افترا آمیز در دهه گذشته پخش کرده استعدالت برای ایران و فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق‌بشر اعلام کرد، رژیم ایران باید پخش اعترافات اجباری را متوقف کند.
عدالت برای ایران؛ بیش از ۸۶۰ اعتراف اجباری و محتوای افترا آمیز در دهه گذشته پخش کرده است
اوج‌گیری بیماری ویروس کووید۱۹ در استان‌های ایرانرئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت؛ هم اکنون با افزایشی چشمگیر، ۳۳ بیمار مثبت قطعی در بیمارستان پیمانیه بستری هستند که حال ۴ بیمار وخیم گزارش شده است. این روزها در اتفاقی بی سابقه، ۵۰ درصد نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹، مثبت می‌شود، در حالی که اکثر مبتلایان دارای علائم بالینی هستند و امروز آمار مبتلایان به مرز ۱۰۰۰ نفر رسیده است.
اوج‌گیری بیماری ویروس کووید۱۹ در استان‌های ایران
واکنش‌ها؛ از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایرانشورای امنیت  سال ۲۰۰۷ در اوج بحران اتمی حکومت آخوندی بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، خرید و فروش هرگونه سلاح متعارف را که در شمار فعالیت‌های عادی کشورهاست، در ارتباط با  نظام آخوندی را ممنوع کرد. علت این امر نگرانی از ماهیت برنامه اتمی رژیم و در اصطلاح شورای امنیت، کاهش خطر احتمالی تسلیحات اتمی ایران بود.
واکنش‌ها؛ از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران
صنایع فلزی ایران تابعه فولاد مبارکه هدف تحریم‌های جدید آمریکاوزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه پنجم تیر (۲۵ ژوئن) اعلام کرد که تحریم‌های جدید در مورد هشت شرکت ایرانی که در عرصه تولید فولاد، آهن و آلومینیوم فعالیت دارند اعمال شده‌ است.
صنایع فلزی ایران تابعه فولاد مبارکه هدف تحریم‌های جدید آمریکا

آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران، روز جمعه ۶تیر ماه، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۰شهر ایران را بیش از ۶۱هزار و ۵۰۰نفر اعلام کرد.
– شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۶۵۷نفر، در البرز به ۱۹۴۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۶۳۵نفر، در خراسان شمالی به ۶۰۷نفر، در خوزستان به ۴۶۸۵نفر، در کردستان به ۱۲۴۵نفر، در کرمانشاه به ۱۵۱۰نفر، در گلستان به ۱۵۱۵نفر، در گیلان به ۳۱۱۰نفر و در هرمزگان به ۵۲۵نفر رسیده است.

🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran #  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني   #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕