۱۳۹۹ تیر ۷, شنبه

گزیده اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس



گزیده اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس 
تجمع اعتراضی و اعتصاب کارکنان سد شفارود در استان گیلانکارکنان سد شفارود در استان گیلان روز شنبه ۷تیرماه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه‌شان دست به اعتصاب زدند و تجمع زدند. کارگران معترض در این تجمع اعتراضی گفتند؛ از بهمن‌ماە سال گذشتە تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکردەاند.
تجمع اعتراضی و اعتصاب کارکنان سد شفارود در استان گیلان
تجمع مالباختگان پروژه مسکن ارغوان زاگرس ارتشمالباختگان پروژه مسکن ارغوان زاگرس ارتش روز شنبه ۷تیرماه، در اعتراض به تحویل ندادن واحدهای مسکونی‌شان در مقابل  اداره کل راه و شهرسازی سنندج دست  به تجمع اعتراضی زدند.
تجمع مالباختگان پروژه مسکن ارغوان زاگرس ارتش
سیزدهمین روز اعتصاب کارگران هفت تپه همراه با سکوت مرگبار مقاماتکارگران نیشکر هفت‌‌ تپه همچون روزهای گذشته امروز شنبه ۷ تیرماه، اعتراض و اعتصاب خود را در محوطه شرکت ادامه دادند. تا کنون که سیزده روز از تجمع کارگران می‌گذرد هیچ پاسخی از طرف مسئولین مربوط!!؟ داده نشده است و در سکوتی مرگبار فرو رفته‌اند.
سیزدهمین روز اعتصاب کارگران هفت تپه همراه با سکوت مرگبار مقامات
فالح فیاض از سمت امنیت ملی عراق کنار گذاشته شدبه گزارش رسانه‌های عراقی، روز شنبه ۷تیرماه، مصطفی کاظمی، نخست‌وزیر عراق، فالح فیاض را از سمت امنیت ملی عراق برکنار و همچنین شماری از مسئولان و مقامات بلندمرتبه عراقی را برکنار و افرادی دیگری به جای آنان منصوب کرد.
فالح فیاض از سمت امنیت ملی عراق کنار گذاشته شد
بستن جاده اهواز، خرمشهر توسط جوانان ام الطمیر اهواز
جوانان ام الطمیر از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز در استان خوزستان شامگاه جمعه ۶ تیر ماه، در اعتراض به بی آبی و بیکاری و وعده های دروغ نظام برای آب رسانی به منطقه با برپایی آتش در میان جاده، جاده اهواز، خرمشهر را بستند.
بستن جاده اهواز، خرمشهر توسط جوانان ام الطمیر
افزایش مبتلایان ویروس کرونا در پلدختر و سایر شهرستانهامرکز بهداشت رژيم در شهرستان پلدختر روز جمعه ۶ تیرماه، وضعیت این شهر را قرمز اعلام کرد. همزمان آمبولانس‌ها در شهر با بلندگو اعلام وضعیت قرمز کردند.
اوج‌گیری بیماری ویروس کووید۱۹ در استان‌های ایران

آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران، روز شنبه۷ تیر ماه اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۰شهر ایران بیش از ۶۱هزار و ۸۰۰نفر است.
– شمار قربانیان در ایلام به ۴۱۵نفر، در بوشهر به ۵۶۱نفر، در خراسان رضوی به ۳۶۷۰نفر، در خراسان شمالی به ۶۳۵نفر، در خوزستان به ۴۷۲۰نفر، در گلستان به ۱۵۷۵نفر، در گیلان به ۳۱۴۵نفر، در لرستان به ۲۲۲۸نفر و در هرمزگان به ۵۸۰نفر رسیده است.

🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕