۱۳۹۹ تیر ۸, یکشنبه

مروری بر رسانه‌های حکومتی- یکشنبه 8تیر 1399


مروری بر رسانه‌های حکومتی-  یکشنبه 8تیر 1399 


وحشت از سرنگونی در تقدیر

روزنامه های حکومتی یکشنبه هشتم تیر، عرصه بحرانها و بی راه حلی های نظام است. هر چقدر به فرموده دود و دمهای پاسدار سلامی را بزرگنمایی کرده اند اما بالاخره از روزنامه های باند مغلوب، وحشت از سرنگونی نظام و انفجار اجتماعی بیرون زده است.
اعتماد به نقل از رِنانی کارشناس باند مغلوب از جمله نوشته است:« تک‌تک ما هم بکوشیم این نسل نوخواسته و پرانرژی صبوری کنند و در این کوتاه زمان باقیمانده تا افق‌گشایی دست به اعتراضات خونین و شورش‌های کور نزنند ». و در ادامه به در حالی که نظام را ملت ایران می نامد به حاکمیت گوشزد کرده است:«این بزرگ‌ترین خطای نظام سیاسی و بزرگ‌ترین فرصت‌سوزی برای ملت ایران خواهد بود که در شرایط بحرانی کنونی که اقتصاد ما با آن روبه‌روست و با جمعیت عظیم جوان بیکاری که هر لحظه آماده انفجار است، مذاکراتی که امروز می‌توانیم با عزت انجام بدهیم را به امید شکست ترامپ به تعویق بیندازیم».
مستقل روزنامة دیگر باند مغلوب هم از محتوم بودم قیام مردم ابراز وحشت کرده و نوشته است:« بی شک بازتولید شرایط نابسامان سیاسی و اقتصادی خود را در خشونت‌های اجتماعی و رخدادهایی تلخ عیان خواهد نمود که در نهایت به برخوردهای لایه‌های بزرگ اجتماعی و حکومت می‌انجامد».

شکاف در ولایت و بی پاسخی بوقچی ها

برجسته ترین نمونه، واکنش ذلیلانه روزنامه های باند خامنه‌ای به نامة آخوند موسوی خوئینی ها خطاب به خامنه‌یی است. در کیهان پاسدار حسین شریعتمداری به جای جواب تلاش کرده دهان رقیب را با یادآوری حق چپاولهای باند رقیب ببندد. وی نوشته است:« بعید است شما از حضور فرزندان هم‌حزبی خود که با پول حاصل از دسترنج ملت در آمریکا و اروپا پرسه می‌زنند بی‌خبر باشید! برادران کدامیک از مسئولان بلند‌پایه و به شدت تحت حمایت جنابعالی پرونده‌های فساد اقتصادی میلیاردها دلاری دارند؟ نمی‌دانید یا تجاهل می‌فرمائید؟! دستکم می‌دانید فرزندان کدامیک از همین قماش در کار عتیقه هستند و با سوءاستفاده از مسئولیت پدران خود بین ایران و اروپا و آمریکا هروله می‌کنند؟!».
روزنامه رسالت ارگان باند فاشیستی موتلفه هم به قلم پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس آخوندی رقیب را تهدید کرده و نوشته است:« آن‌کس که باسیاست بازی در پی فرصتی برای تسویه‌حساب‌های دنیوی است، عاقبت بخیر نخواهد شد همان‌طور که برخی در همین چهل سال از کشتی (نظام) پیاده شدند و سوء عاقبت، هم‌نشینشان شد».

جنگ گرگها در بن بست بحرانها

تقریبا در هر موضوع اقتصادی اجتماعی یا سیاست خارجی شاهد این شکاف در نظام و جنگ گرگها هستیم.
ستاره صبح به روسای کمیسیونهای مجلس به خاطر نامه به روحانی حمله کرده و نوشته است:« برای قطع صادرات نفت و فراورده‌های نفتی ایران،تحریم شبکه حمل‌ونقل و کشتیرانی،قطع دسترسی (نظام) به شبکه سوییفت و دسترسی به دلار و ده‌ها تحریم ریزودرشت دیگر اکنون بر گرده اقتصاد کشور و طبقات عمدتاً محروم سنگینی می‌کند. خوب است نویسندگان نامه به‌صراحت بگویند که دولت در مسیر مقاومت حداکثری در مقابل تحریم‌ها چه اقدامی باید بکند».
جهان صنعت هم مطالبه روزنامه های باند مغلوب را در شکاف نمایش مبارزه با فساد و دادگاه طبری مطرح کرده و نوشته است:« همه احکام طی ۴۰ سال گذشته درباره روزنامه‌نگاران در دادگاه غیرصالح صادر شده است. این روند ناصواب در زمان مرتضوی پایه گذاشته شد که روزنامه‌نگاران را از مدیران مسوول جدا کرد. همه دعاوی مطبوعاتی و آرایی که طی ۴۰ سال گذشته علیه روزنامه‌نگاران توسط منصوری، مرتضوی و قاسم‌زاده رسیدگی و صادر شده، خلاف اصل ۱۶۴ قانون اساسی است».

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕🍒