۱۳۹۹ تیر ۸, یکشنبه

العربیه :برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سال تشکیل شورای ملی مقاومت ایران



العربیه :برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سال تشکیل شورای ملی مقاومت ایران

ایرانیان و حامیان سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران به همراه بسیاری از سیاستمداران مشهور از دو سوی اقیانوس اطلس روز شنبه ۲۰ ژوئن در یک کنفرانس مجازی، بزرگداشت چهلمین سال تشکیل شورای ملی مقاومت برای مبارزه با رژیم حاکم بر ایران را برگزار کردند.

در این کنفرانس مقامات برجسته و معروف کشورهای مختلف جهان به‌منظور ابراز همبستگی و همدردی با مردم ایران برای برقراری آزادی، دموکراسی و حقوق بشر در ایران، در این کنفرانس مجازی شرکت کردند.
در این کنفرانس مریم رجوی، رئیس شورای ملی مقاومت ایران، سخنران اصلی بود.
خانم رجوی در سخنان خود ضمن تقدیر از فداکاری‌های اعضای شورای ملی مقاومت ایران در دهه‌های «سرنوشت ساز» گذشته، قتل عام تابستان سال ۱۹۸۸ زندانیان سیاسی در زندان‌های رژیم ایران، حملات و توطئه‌ها علیه اعضای مقاومت در سراسر جهان را بیان کرد.
خانم رجوی گفت: «نسل عصیانگر که در قیام‌های فعلی مردم ایران ظهور کرده است، از حقانیت آن فداکاری‌ها شکوفا شده است».
او گفت: «قیام‌هایی که از دسامبر سال ۲۰۱۷ آغاز شده و در رأس همه، خیزش خشمگینانه در نوامبر ۲۰۱۹، همان استراتژی است که در ۲۰ ژوئن ۱۹۸۱آغاز شد و در کف خیابان جاری و ساری شده و به رساترین زبان سخن می‌گوید».
سناتور پیشین آمریکا رابرت توریسلی از ایالات متحده آمریکا به کنفرانس پیوست.
او در سخنانی گفت: «آنچه ما اعتقاد داریم پیروزی متعاقب آن است که بیش از افق است حضور در این مبارزه در ۳۰سال گذشته یکی از پر افتخارترین نبردهای زندگی من بوده است. وقتی تاریخ انقلاب جدید ایران نوشته شود، آن‌ها به رهبری و تصمیمات گرفته شده توسط مقاومت ایران افتخار می‌کنند».
او افزود: «از خانم رجوی، برای دادن چنین فرصتی به من برای پیوستن به این نبرد سپاسگزارم. شما نه تنها جنبش و مبارزات خود را ادامه داده اید، بلکه مردم خود را نیز نجات داده‌اید. تاریخ به سمت عدالت حرکت می‌کند، و عدالت در این مورد موفقیت و پیروزی است».
بارونس سندی ورما، عضو مجلس اعیان انگلستان، در سخنان خود گفت: «ما باید چهار دهه قربانی طولانی را که به دست آورده‌ایم را بیاد آوریم. بیش از ۱۲۰،۰۰۰ عضو سازمان مجاهدین خلق شکنجه و اعدام شده‌اند. با این حال رژیم نتوانسته است جنبش مقاومت به رهبری خواهرم عزیزم مریم رجوی را ساکت کند».
در این کنفرانس شخصیت‌های مختلفی از احزاب سیاسی اروپا و آمریکا و برخی مقاماهای سابق در این کشورها سخنرانی کردند.
شخصیت‌های سیاسی شرکت کننده در کنفرانس خواستار طرد نمایندگان جمهوری اسلامی از نهادهای بین المللی و انزوای کامل رژیم ایران شدند.

🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی


 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕