۱۳۹۹ تیر ۶, جمعه

🍒🌳🌹نامه هاشم خواستار از زندان به مقامات زندان مشهد و دستگاه قضایی و امنیتی استان🍒🌳🌹



🍒🌳🌹

نامه هاشم خواستار از زندان به مقامات زندان مشهد و دستگاه قضایی و امنیتی استان
به: مسئولین زندان مشهد و مسئولین قضایی و امنیتی استان
موضوع: معرفی خلافکاران بزرگ.
قصد نداشتم که دست به قلم برده و مقاله و… بنویسم اما از زمان دستگیری جدید (۹۸/۵/۲۰) با خلافکاری‌های بسیار از جانب مسئولین روبرو شدم که ناچار دست به قلم بردم.
برابر کدام ماده قانونی و یا حکم قضایی به من و دوستانم (آقای نوریزاد که اخیرا منتقل تهران شدند و آقایان جعفری و مرتضوی و سپهری) کارت تلفن نداده و تنها از طریق اطاق حفاظت و یا رئیس بند و در حضور مامور به خانواده تلفن زده که بارها حرف‌های ما به مذاقشان خوش نیامده و تلفن ما را قطع کرده‌اند. (سانسور عریان)
آقای محسن پهلوان مدیر عامل پدیده شاندیز که بخاطر هزاران میلیاردتومان اختلاس از سهامداران به حبس ابد محکوم که در زندان وکیل آباد مشهد گذران حبس می کرده، به همت مسئولین و با پول‌های دزدی ، اطاقش را همچون هتل سه ستاره کرده بود. هر چیزی که اراده می‌کرده ازجمله لاشه گوشت گرم و فلفل که در تمام زندانهای ایران ممنوع است به داخل زندان آورده و روزی۴ تا ۵ کیلو گوشت پخت می‌کرده و تنها سفره صبحانه‌اش چهارصد هزار تومان که با قیمت امر‌وز از یک میلیون هم بیشتر می‌شده‌ پهن می‌کرده است.
این ولخرجی‌های شاهانه از جیب قشر متوسط و کارگران و بیوه زنان سهامدار بوده است. شاهد تیره روزی یک بیوه زن سهامدار دراتاق ما موجود است .
یادش بخیر در کتابها می‌خواندیم که برای عدالت، امام علی آتش به دست‌های برادرش عقیل انداخته و شمع را در بیرون بیت‌المال خاموش کرده و اگر دخترش النگو از بیت‌المال امانت نگرفته بود، دستش را قطع می‌کرد.
می‌گفت اگر فردی بخاطر در آوردن خلخال از پای زن یهودی دق مرگ شود حق دارد.
اموالی که به کابین دختران رفته و با آن دختران شوهر کرده‌اند به بیت‌المال باز می‌گرداند.
پهلوان سال گذشته تنها با گذراندن حدود سه سال حبس، سه روزه به مرخصی رفته و برابر روالی که در کشور وجود دارد دیگر برنگشته!
شاه داماد با پول‌های دزدی ماه‌های عسلش را می‌گذراند و عروس خانم مست پول‌های دزدی، رفته‌اند گل بچینند.
فقط خواجه حافظ شیرازی باید از قبر بیرون آمده که دریابد محدود کردن و یا قطع تلفن ما برای چیست!!!
تعداد زیادی از زندانیان شکنجه شده‌اند،  آیا قطع تلفن و یا محدود کردن تلفن ما بخاطر افشاء شکنجه زندانیان نیست،؟!!
اکثر زندانیان احکام بسیار ناعادلانه گرفته و یا تنها بخاطر عقیده‌شان به زندان افتاده‌اند و قطع یا محدودکردن تلفن ما بخاطر افشای این احکام نیست؟!
کنترل زندانیان سیاسی که مبادا صدای مظلومیت زندانیان عادی و عقیدتی را بگوش ملت قهرمان ایران و جامعه جهانی برسانند برخلاف آزادی بیان  و عین استبداد و دیکتاتوری است و در هیچ  کشوری زندان محرمانه نیست.
وزیر فنلاندی بخاطر استفاده‌ یک نوبت از تلفن دولتی و رئیس جمهور آلمان بخاطر گرفتن یک وام کوچک کم بهره  و وزیر فرانسوی بخاطر تعویض روغن ماشینش از امکانات دولتی وادار به استعفا می‌شوند.
در ادامه نامه هاشم خواستار از زندان به مقامات زندان مشهد و دستگاه قضایی و امنیتی استان، آمده است؛
مشکل کجاست ؟عمربن‌عبدالعزیز به فردی می گوید؛ حکومت ما را چگونه می‌بینی ؟
آن فرد می‌گوید؛ چون آب از سرچشمه زلال است، آب تا پایین زلال است.
ما آزادی و دموکراسی را برای خوشگلی نمی‌خواهیم، برای آن می‌خواهیم که در کشور ظلم و فساد نباشد، می‌خواهیم برای هر فرد لیس للانسان الا ماسعی (نیست برای انسان مگر آنچه که تلاش می‌کند) باشد.، نه فساد عریان!
کشور به سمت انقلابی بس بزرگتر از انقلاب بهمن۵۷ پیش می‌رود، خوشا بحال کسانی که نامه اعمالشان در پیشگاه ملت سفید باشد.
۲۵ آذر ۵۷ سربازی (افسر وظیفه) را در پادگان عجب‌شیر به اتمام رساندم. دوماه بعد یعنی در۲۵ بهمن ۵۷ حکم فرماندهی پادگان عجب‌شیر را برای فرمانده پشتیبانی سرهنگ محمدی از آیت الله قاضی طباطبایی گرفتم. (بخاطر اعتماد مردم شهر و افسران و درجه داران و سربازان پادگان) او انقلابی و دزد و شریک دزد نبود، انسانی بود که به زیر دستانش ظلم نکرده بود و فعالیت‌های ما بر ضد رژیم شاه را ندیده می‌گرفت. ولی همردیفانش بازنشسته اجباری واخراج و زندان و…شدند.
بند ۶/۱ زندان وکیل آباد مشهد سیدهاشم خواستار نماینده معلمان آزاده ایران اردیبهشت ۹۹

🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran #  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني   #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕