۱۳۹۹ تیر ۶, جمعه

تروریسم رژیم‌ایران علیه‌مخالفین دراروپا، بخشی‌ازگزارش سال۲۰۱۹ تروریسم وزارت خارجه امریکا


تروریسم رژیم‌ایران علیه‌مخالفین دراروپا، بخشی‌ازگزارش سال۲۰۱۹ تروریسم وزارت خارجه امریکا





وزارت خارجه آمریکا ـ گزارش تروریسم در سال ۲۰۱۹:
رژیم ایران به توطئه های تروریستی علیه مخالفان ایرانی در اروپا ادامه داده است

آلبانی ، بلژیک و هلند
مقامهای رژیم ایران را که در توطئه های تروریستی دست داشتند
دستگیر یا اخراج کرده اند

وزیر خارجه آمریکا ، سپاه پاسداران شامل نیروی قدس را
به عنوان یک سازمان تروریست خارجی (FTO) لیست گذاری کرد

گزارش وزارت خارجه آمریکا در مورد تروریسم در سال۲۰۱۹، به تاریخ ۴تیرماه۱۳۹۹:

رژیم ایران که در سال ۱۹۸۴ بعنوان یک رژیم حامی تروریسم لیست گذاری شد، در سال ۲۰۱۹ به فعالیتهای تروریستی خود ادامه داد و از نیروی قدس سپاه پاسداران استفاده کرد تا از سازمانهای تروریستی حمایت و در منطقه بی ثباتی ایجاد کند. نیروی قدس سپاه ساز و کار اصلی برای ترویج و حمایت از تروریسم در خارج کشور است. در فروردین ۱۳۹۸، وزیر خارجه آمریکا سپاه پاسداران شامل نیروی قدس را بعنوان یک سازمان تروریست خارجی (FTO) لیست گذاری کرد.
رژیم ایران از گروههای تروریستی عراقی از جمله کتائب حزب الله، حرکت النجبا و عصائب استفاده کرده و رژیم اسد در سوریه و گروههای تروریستی شامل حزب الله را که در آنجا عملیات میکردند تقویت کرد. رژیم ایران رژیم اسد در سوریه را بعنوان یک متحد تعیین کننده و سوریه و عراق را بعنوان مسیرهای حیاتی که از طریق آن برای حزب الله اسلحه تأمین کند، می بیند.
رژیم ایران همانند سالهای گذشته به حمایت از توطئه های تروریستی برای حمله به مخالفان ایرانی در چند کشور در قاره اروپا ادامه داده است. در سالهای گذشته، کشورهای آلبانی و بلژیک و هلند مقامهای رژیم ایران را که در توطئه های تروریستی مختلف در حوزه تحت مسئولیت مربوطه خودشان دست داشتند، دستگیر یا اخراج کرده‌اند. دانمارک نیز بعد از اینکه از یک توطئه مورد حمایت رژیم ایران برای سوء قصد علیه مخالفان ایرانی در کشورش اطلاع پیدا کرد، سفیر خود را از تهران فراخواند.
این گزارش هم چنین خاطر نشان می کند که:
رژیم ایران صدها میلیون دلار برای حمایت از حزب الله فراهم کرده و هزاران نفر از شبه نظامیانش را در کمپها در ایران آموزش داده و آنها را در سوریه برای حمایت از رژیم اسد به کار گرفته است. رژیم ایران در بحرین به تأمین تسلیحات، پشتیبانی و آموزش برای گروههای شبه نظامی محلی ادامه داده و در یمن برای شبه نظامیان حوثی که دست اندرکار حملات تروریستی علیه اهداف منطقه ای هستند، تسلیحات، پشتیبانی و آموزش تأمین میکند.
رژیم ایران همچنان از حملات سایبری علیه نهادهای دولتهای خارجی و بخش خصوصی حمایت کرده و به القاعده اجازه داده که از سال ۲۰۰۹ از یک کانال اصلی تسهیل در ایران استفاده کند و القاعده را قادر ساخته پول و شبه نظامی به آسیای جنوبی و سوریه منتقل کند.

تاپ چنل آلبانی،‌ ۴تیرماه۹۹:
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد
تهدید تروریسم در آلبانی شامل توطئه‌های رژیم ایران علیه مجاهدین خلق است

تاپ چنل آلبانی – تهدید تروریسم در آلبانی شامل توطئه رژیم ایران علیه مجاهدین

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه گزارش سالانه خود را در مورد تروریسم در جهان منتشر کرد و رژیم ایران را به عنوان بزرگترین حامی تروریسم معرفی کرد. آمریکا همچنین سپاه پاسداران و نیروی قدس را نامگذاری تروریستی کرده است.
گزارش وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد:‌
تروریسم در آلبانی توطئه‌های رژیم ایران علیه اپوزیسیون مجاهدین خلق است که اعضایش در آلبانی مستقر هستند.
این گزارش میگوید:
آژانسهای مجری قانون در آلبانی تلاشهای تروریستی را خنثی کرده و واحد ضد تروریستی پلیس در عملیات موفقیت آمیز ضدتروریستی شرکت کرده است.
گزارش وزارت خارجه آمریکا به اطلاعیه پلیس آلبانی در مورد جلوگیری از حمله طراحی شده ماموران رژیم ایران علیه اعضای مجاهدین در آلبانی ،اشاره کرده است.
بالکان وب، کلان تی وی، آ بی سی، ویژن پلاس، پانوراما، سوری دات نت، و دهها سایت و رسانه دیگر در آلبانی، گزارش مربوط به تهدیدهای تروریستی رژیم آخوندی علیه مجاهدین مستقر در این کشور را منتشر کرده‌اند.


🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran #  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني   #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕