۱۳۹۹ تیر ۸, یکشنبه

فشار و تهدید و آزار از سوی وزارت اطلاعات به‌خاطر امضاء بیانیه زندانیان سیاسی



فشار و تهدید و آزار از سوی وزارت اطلاعات به‌خاطر امضاء بیانیه زندانیان سیاسی

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
فشار و تهدید و آزار از سوی وزارت اطلاعات به‌خاطر امضاء بیانیه زندانیان سیاسی
در پی انتشار بیانیه صدها تن زندانیان سیاسی در مورد لجن‌پراکنی‌های ایرج مصداقی «در راستای اهداف وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن» اطلاعات آخوندها شماری از امضاءکنندگان و خانواده‌های آنها در داخل ایران را در همین خصوص تحت فشار و مورد تهدید و آزار قرار داده است. پشتیبانی انجمنهای نجاست اطلاعات آخوندها از تواب تشنه به خون به اندازه کافی گویاست و نیازمند توضیح نیست(انجمن نجات آذربایجان شرقی ۳تیر ۹۹).
از سوی دیگر به زندانیان دربند گفته شده است اذیت و آزارهای جدیدی که علیه آنها جریان دارد به «دستور از بالا» به‌خاطر امضاء بیانیه زندانیان است و باید پس بگیرند. زندانیان تصریح می‌کنند «کاملاً مشخص است که کار وزارت اطلاعات است». هدف از این کار در هم شکستن زندانیان سرموضع در داخل و خارج زندان برای توبه و ندامت است. نمونه‌ها در مورد زندانیان از بند رسته و زندانیان در بند، با اسم و مشخصات و فایل‌های صوتی در اختیار سازمانهای معتبر بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر قرار خواهد گرفت.
دامنه فشارهای رژیم، زندانیان امضاء کننده بیانیه در ترکیه را هم در برگرفته و برخی از آنها از طریق عوامل رژیم و رابطین «نایاک» تهدید شده‌اند اگر تکذیبیه ننویسند در کار پناهندگی آنها مشکل ایجاد می‌شود. یادآوری می‌شود ۲تن از زندانیان قیام که اخیراً در قضاییه جلادان به اعدام محکوم شدند از ترکیه به ایران برگردانده شده بودند.
دیروز مقاومت ایران بار دیگر خواهان بازدید هیأت تحقیق بین‌المللی از زندانهای رژیم و به‌ویژه دیدار با زندانیان سیاسی گردید(اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ۷تیر ۹۹).
شورای ملی مقاومت
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
۸تیر ۱۳۹۹ (۲۸ژوئن ۲۰۲۰)


🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕🍒