۱۳۹۹ تیر ۴, چهارشنبه

سایت نت آویسن نروژ : رفرم در ايران سرابی بيش نيست



 سایت نت آویسن نروژ  : رفرم در ايران سرابی بيش نيست

نویسندگان : بهروز امید ومیلیشیا جاویدان

سازمان ملل ۶۵ بار نقض حقوق بشر، اعدام کودکان و تبعیض علیه زنان در ایران را محکوم کرده است. کشورهای اروپایی مدتها امید واهی به رفرم درایران داشته ا‌ند. ایران به کدام سمت در حال حرکت است، رفرم، گشایش و همکاری یا سرکوب و وحشیگری روزافزون.
۷ سال پس از به حکومت رسیدن رئیس جمهور به اصطلاح رفرمیست روحانی، اوضاع رو به وخامت بوده است. ۱۵۰۰ زن و مرد جوان در قیام سراسری آبان ماه کشته شدند. درامد یک حقوق بگیر عادی در کشور ثروتمند ایران، حدود یک سوم  خط فقر میباشد. بیکاری در بین جوانان حدود ۵۰% میباشد. در این روزها سازمان بین المللی انرژی اتمی‌ رژیم آخوندی را به دلیل عدم همکاری با جامعه جهانی‌ به شدت محکوم می‌کند. تحریمهای اقتصادی و فاجعه کرونا را نیز باید به اینها اضافه کرد.
همچنان که میزان خشم در جامعه بالا میرود، جناح افراطی تر رژیم اهرمهای قدرت در مجلس را از طریق اخراج جناح دیگر به دست می‌گیرد. قلیباف که در فساد گسترده و سرکوب شهرت دارد، در پایان ماه گذشته میلادی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد. بیش از یک سال پیش، رئیسی که مسئولیت اصلی‌ در کمیسیون مرگ و در اعدام سی‌ هزار زندانی سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ را داشته، به عنوان رئیس قوه قضایه انتصاب گردید.
ولی‌ فقیه رژیم در سخنرانی خود در پایان اردیبهشت اظهار کرد که راه حل را در یک " دولت جوان حزب اللهی " می‌‌بیند. منظور یک دولت سرکوبگر وحشی میباشد. عوامل بسیاری سخن از فاصله گرفتن بیشتر رژیم ایران از گشایش، همکاری و رفرم می‌‌گویند. در همان سخنرانی ولی‌ فقیه رژیم شورای ملی‌ مقاومت را به عنوان تهدید اصلی‌ معرفی‌ کرد، چرا که آنان برای جذب و بسیج جوانان کار میکنند.
جبش اپوزیسیون از طرف پارلمان اروپا و به تازگی از طرف هم دمکراتها و هم جمهریخواهان کنگره آمریکا ( اکثریت- مترجم) مورد پشتیبانی قرار گرفته‌اند. یک دولت جوان حزب اللهی برای سرکوب همین اپوزیسیون مناسب دیده شده است.
در همین رابطه جنبش مقاومت گردهمایی خود را در ماه ژوییه، البته به شکل یک کنفرانس ویدویی  بزرگ اینترنتی در دوران کرونا برگزار می‌کند. سالانه ده‌ها هزار نفر در گرده همایی مقاومت شرکت میکنند و رژیم ایران سالهست که تلاش می‌کند از برگزاری آن جلوگیری کند، آخرین بار در تابستان ۲۰۱۸ میلادی از طریق یک بمب گذاری ناموفق. پیام در کنگره امسال همان پیام ۱۵۰۰ جوان شهید قیام آبان است: زمان تغییر دمکراتیک، زمان سرنگونی و نه رفرم های دروغین فرا رسیده است.

بهروز امید و میلیشیا جاودان، انجمن متخصصین ایرانی‌

🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran #  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني   #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕