۱۳۹۹ تیر ۷, شنبه

الامه مصر - سازمان اپوزسیون مجاهدین خلق اعلام کرد انفجار مهیبی در ایران -تهران بوقوع پیوست و نور آن آسمان پایتخت را را روشن نمود



الامه مصر - سازمان اپوزسیون مجاهدین خلق اعلام کرد  انفجار مهیبی  در ایران -تهران  بوقوع پیوست و نور آن آسمان پایتخت را را روشن نمود 

الامه مصر - سازمان اپوزسیون مجاهدین خلق گفت انفجار مهیبی که در ایران بوقوع پیوست و نور آن آسمان پایتخت را نورانی نمود، بر خلاف ادعای رژیم در منابع گاز نبوده است. این انفجار عظیم شب پنجشنبه در منطقه پارچین اتفاق افتاد و مقامات می‌گویند در بخش غیر نظامی منطقه (بخش عمومی منطقه) بوقوع پیوسته و نه در بخش نظامی که آژانس بین المللی انرژی اتمی سالها است بر این باور است‌که ایران در آن فعالیتهای هسته ای انجام می‌دهد.
 د.علاء الدین توران عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران که از مشتقات سازمان ”مجاهدین خلق است“ در مورد این انفجار گفت: این انفجار در قسمت تولید سرهای جنگی برای موشک‌های بالستیک به وقوع پیوسته است و رژیم درباره انفجار مخزن گاز مطلقاً دروغ می‌گوید.
 وی افزود: سرتیپ بسیجی داوود عبدی مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع رژیم ادعا کرد: ”‌ساعتهای حدود یازده و نیم-دوازده شب یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین دچار انفجار می‌شود که آتش حاصل از این انفجار توسط عوامل آتش‌نشانی و اطفاء حریق کنترل و مهار شد“.
د.توران تصریح کرد: این ادعا کذب محض است. شاهدان عینی درحمامک و روستای نیک در نزدیکترین نقطه شرقی به انفجار عظیم شب گذشته گواه هستند که واقعیت و آنچه به چشم دیدند بر خلاف این ادعاست. به خصوص که در روستاهای اطراف اغلب شیشه‌های خانه‌ها شکسته و دیوارهای قدیمی ترک برداشته و شماری هم کشته و زخمی شده اند که هلال احمر به کمک آنها آمده است.
وی تاکید کرد: رفت و آمد آمبولانس و آتش‌نشانی از تهران به پاکدشت و ممنوع الخروج کردن اهالی حمامک و نیک در همین رابطه است. از صبح امروز هلیکوپترها چندین نوبت بر فراز محل پرواز کردند. انفجار بزرگ در قسمت مهمات‌سازی و مشخصاً تولید سرهای جنگی برای موشکهای بالستیک به وقوع پیوسته است.
د. توران با اشاره به وضعیت منطقه ای که انفجار در آن صورت گرفته گفت: مجمتع پارچین شامل دهها مجتع کارخانجات نظامی و صدها سوله و تاسیسات است .علاوه بر این دارای تونلها و تاسیسات زیر زمینی متعدد میباشد.
د.توران تصریح کرد: سه سال پیش مقاومت ایران در کنفرانس مطبوعاتی در ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ در واشنگتن ۱۲ طرح و پروژه مخفی در حال کار رژیم در سایت پارچین را به شرح زیر فاش کرد و خواهان بازدید بازرسان سازمان ملل از محل گردید. این طرحها بشرح زیر است:
-طرحهای ۱و ۲ و ۳ و ۶ (زین‌الدین) و ۸ صنایع شیمیایی
-طرحهای ۴ و ۱۱ صنایع کروز
-طرح ۵ صنایع مهمات سازی 
-طرحهای ۷و ۹و ۱۱ و ۱۲ صنایع موشکی و هوا فضا 
-طرح ۱۰ پدافند هوایی (صنایع صیاد شیرازی و بابایی)

لازم به یاد آوری است که از این پیش‌تر مقاومت ایران در ۷ نوامبر ۲۰۱۴ فاش کرده بود که رژیم دو مخزن انفجاری را که در آزمایشات ضربه انفجاری در پروژه تسلیحات هسته‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد در پارچین راه‌اندازی کرده است


🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕