۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس



گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس 
مدیر شبکه بهداشت اردستان از افراد زیر ۶۰ سال و زندانیان تست کرونایی گرفته نمی‌شودمدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در استان اصفهان گفت: بر اساس ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی، از این پس تست و نمونه‌گیری ویروس کرونا از افراد زیر ۶۰ سال و همچنین زندانیان گرفته نمی شود.
مدیر شبکه بهداشت اردستان از افراد زیر ۶۰ سال و زندانیان تست کرونایی گرفته نمی‌شود
بیست‌وسومین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه در خیابانهای شوشکارگران معترض هفته تپه، امروز سه شنبه۱۷ تیرماه،  به تجمع اعتراضی خود با راهپیمایی در خیابان‌های شهر شوش ادامه دادند، و در مقابل فرمانداری شهرستان شوش تجمع کردند.
بیست و سومین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه در خیابانهای شوش
تجمع کارگران کنتورسازی قزوین در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌های معوقهکارگران کنتورسازی قزوین، صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ تیرماه در اعتراص به عدم پرداخت حقوق‌های معوقه در برابر دفتر امام جمعه این شهر تجمع و اعتراض کردند.
تجمع کارگران کنتورسازی قزوین در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌های معوقه
درگیری در امیدیه و شلیک و مجروح شدن یکی از جوانانروز دوشنبه ۱۶تیر نیروهای سرکوبگر انتظامی نظام آخوندی به یک جوان ۱۷ساله عرب بنام امید عیدانی فرزند عبد شلیک کردند که چند گلوله به وی  اصابت کرد وی به سختی مجروح شد.
درگیری در امیدیه و شلیک و مجروح شدن یکی از جوانان
تجمع بازنشستگان در اصفهان در مقابل اداره کل تامین اجتماعی و اعتراضات جوانان در شوشطبق قرار قبلی، امروز سه‌شنبه ۱۷ تیرماه، صدها نفر ازبازنشستگان در اصفهان در مقابل اداره کل تامین اجتماعی خیابان عباس‌آباد تجمع اعتراضی برپا کردند.
تجمع بازنشستگان در اصفهان در مقابل اداره کل تامین اجتماعی
افزایش فوتی‌های تهران از ۱۹نفر به ۷۰نفرروز سه شنبه ۱۷تیرماه، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه این شورا گفته است؛ «روز گذشته ۷۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا دفن شدند. متاسفانه این آمارها رشد کرده است؛ چرا که این عدد تا دفن روزانه ۱۹ نفر نیز رسیده بود؛ اما روز گذشته به ۷۰ نفر افزایش یافت».
افزایش فوتی‌های تهران از ۱۹نفر به ۷۰نفر
وقوع زلزله در لیردف جاسک هرمزگانوقوع زلزله در لیردف هرمزگان ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه، صبح سه‌شنبه ۱۷ تیرماه باعث وارد شدن خسارت به منازل مسکونی شد.
وقوع زلزله در لیردف جاسک هرمزگان
انفجار مهیب در باقرشهرکهریزک تهران با دو کشته و ۳ مجروحبامداد سه‌شنبه ۱۷ تیرماه در پی شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه‌ای در جنوب تهران و در محدوده کهریزک، بسیاری از ساکنان این مناطق را نگران کرد و همزمان منابع محلی در باقرشهر گزارش دادند صدای انفجاری که مردم این منطقه را وحشت زده کرد ناشی از وقوع انفجار در یک کارخانه بوده است.
انفجار مهیب در باقرشهرکهریزک تهران با دو کشته و ۳ مجروح
ترور هشام الهاشمی كارشناس عراقی تحليلگر منتقد ايران در بغدادهشام الهاشمی تحلیلگر سیاسی و منتقد ايران در بغداد، شامگاه دوشنبه ۱۶ تیرماه نزدیک منزل خود در منطقه زیونه بغداد مورد حمله افراد ناشناس سوار بر دو خودرو ترور شد. وزارت کشور عراق با تایید خبر ترور این کارشناس اعلام کرد وی پس از ترور جان باخت.
ترور هاشم الهاشمی كارشناس عراقی تحليلگر منتقد ايران در بغداد
ابعاد فاجعه کرونا از زبان رئيس بخش ویژه بیمارستان شیرازاعترافات تکان‌دهنده رئیس بخش ویژه بیمارستان شیراز در استراتژی کلان تلفات خامنه‌ای و روحانی که در روز ۱۵ تیرماه گفته است؛ من مطمئن هستم تا چهار پنج روز دیگر حداقل ما روزی ۱۰تا فوتی داریم.
ابعاد فاجعه کرونا از زبان رئيس بخش ویژه بیمارستان شیراز
وضعیت کرونا در ایران و آمارهای قطره‌چکانی مقامات وزارت بهداشتدر حالی که؛ سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در یک آمار قطره‌چکانی گفته است، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند.
وضعیت کرونا در ایران و آمارهای قطره‌چگانی مقامات وزارت بهداشت

آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۷تیر۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۲شهر ایران بیش از ۶۶هزار و ۹۰۰نفر است.
– شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۹۰۵نفر، در تهران به ۱۶۹۰۰نفر، در خراسان رضوی به ۴۷۸۰نفر، در خوزستان به ۵۱۱۰نفر، در سیستان و بلوچستان به ۲۱۳۰نفر، در فارس به ۱۴۰۵نفر، در کهکیلویه و بویراحمد به ۳۴۵نفر، در گلستان به ۱۶۸۰نفر، در مازنداران به ۲۹۹۵نفر و در هرمزگان به ۷۱۰نفر رسیده است.
  • خانم رجوی گفتند؛ افزایش شمار قربانیان که کارگزاران رژیم ناگزیر به اذعان به آن شده‌اند حاصل سیاست‌های جنایتکارانه و چپاولگرانه خامنه‌ای و روحانی است که کارگران و زحمتکشان را در شلوغ‌ترین و آلوده‌ترین مناطق و با کمترین امکانات پیشگیری و درمانی به سرکار می‌فرستند و در همان حال مردم را مقصر شیوع کرونا معرفی می‌کنند. این همان استراتژی اجساد و کلان تلفات انسانی برای سدبستن در برابر خطر قیام و سرنگونی است.


🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕