۱۳۹۹ تیر ۱۵, یکشنبه

ظریف نه دروغگو نه شجاع، شارلاتان!!- مجلس انقباضی ولایت یا شعبان بی مخ های نظام



ظریف نه دروغگو نه شجاع، شارلاتان!!- مجلس انقباضی  ولایت یا شعبان بی مخ های نظام 
روز یکشنبه ۱۵تیرماه در پی سخنرانی محمدجواد ظریف، وزیر خارجه  حسن روحانی در مجلس ولایت، جنگ و دعوای جناحی شدت گرفت و گروهی از نمایندگان وی را «دروغگو» خطاب کرده و فضای مجلس متشنج  شد.برخی نمایندگان مانند شعبان بی مخ عربده میکشدند 
ظریف که سخنان نمایندگان راخطاب به خود توهین‌آمیز خواند و قصد ترک جلسه را داشت، به نمایندگان گفت؛ شما من را دروغگو خواندید در صورتی که خامنه‌ای که گزارش ملاقات‌های من را خوانده بود من را « شجاع، انقلابی و صادق» خوانده است، ظریف با نگرانی ازعواقب جنگ گرگها  گفت من هر چه کردم مورد تایید رهبر بوده است، «سیاست خارجی حوزه دعوای جناحی و گروهی نیست. سیاست خارجی در حوزه اختیارات رهبری است و سیاست‌های کلی نظام در حوزه سیاست خارجی را ایشان تعیین می‌کنند بدانید همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، همه ما با هم هستیم. آمریکا، لیبرال، اصلاح طلب، اصول‌گرا، انقلابی و غیر انقلابی نمی‌شناسد. همه با هم در این کشتی هستیم».
ماله کش اعظم در مجلس نظام با چرب زبانی  وبا فرومایه‌گی تمام، صراحتا گفت که «مترسکی» بیش در دست «رهبر» نیست و هر چه کرده و نکرده با فرمان خامنه ای بوده است!
جواد ظریف در ادامه سخنرانی‌اش اعتراف کرد، « وزارتخانه‌اش بطور ثابت هر هفته با قاتل کودک کش قاسم سلیمانی جلسه و هماهنگی می‌کرده است، در مسائل منطقه‌یی هر چه ما کردیم با هماهنگی یکدیگر بود. آنهایی که با سلیمانی دمخور بودند آنهایی که با حسن نصرالله دمخورند آنها می‌دانند که روابط ما چگونه بود نه شما».
او همچنین دردفاع از قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین گفت که در این خصوص هیچ موضوع مخفی وجود ندارد و همه  چیز کاملا شفاف است که در زمان های مختلف اعلام شده است؛ از زمانی که آقای شی (رئیس جمهور چین)با خامنه‌ای دیدار کرده است و نسبت به این موضوع مسائلی مطرح شد تاکنون همه امور به طور شفاف برای جامعه بیان شده است، حال آنکه تا امروز هیچ چیز از این قرارداد  ۲۵ ساله علنی نشده است
ظریف درادامه صحبت هایش گفت : ما در وزارت امور خارجه وظیفه مستقیم در اقتصاد نداریم، اما تلاش کرده‌ایم تسهیل گر باشیم.
صحبت های ظریف درخصوص کاهش فشار اقتصادی ازدوش مردم محروم در حالی‌ست ‌که تمام اهرم‌های اقتصادی کشور در تیول خامنه‌ای و سپاه پاسداران است و تمام اموال محرومان و منابع طبیعی و ثروت کشور در اختیار آنها است و به همه جا دست انداخته و هر کاری بخواهند می‌کنند، و به هیچ مرجعی حساب پس نمی‌دهند و از هیچ قانون و قاعده‌ای پیروی نمی‌کنند.
در بخش دیگری از این جلسه، برخی نمایندگان خواستار پاسخگویی حسن روحانی شدند.
محمدعلی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس، گفت: «این روشی که مجلس در پیش گرفته است جواب نمی‌دهد» و مجلس باید «استیضاح رئیس‌جمهوری را کلید بزند».
در همین حال علی خضریان، نماینده تهران در مجلس، گفت که تعداد امضاهای طرح سوال از رئيس‌جمهوری به ۲۰۰ نفر رسیده است.
اما وضعیت جلسه علنی امروزمجلس نمایانگر استیصال ودرماندگی نظام ولایت فقیه را نشان داد که دروحشت از شرایط بحرانی جامعه وقیام پیش رو بسرمیبرند و در هرشرایطی کارگزاران حکومت به هم یادآور می‌شوند که حواستان باشد که ما در یک کشتی نشسته‌ایم و با هم غرق می‌شویم.
این وضعیت نتیجه بیش از چهاردهه حاکمیت غارت وچپاول مردم است که حالا همچون یک کشتی به گل نشسته است.


🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕