۱۳۹۹ تیر ۱۹, پنجشنبه

🌳🌹💕سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا در ایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۴۲شهر کشور بیش از ۶۸هزار و ۱۰۰نفر است🌳🌹💕



سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا در ایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۴۲شهر کشور بیش از ۶۸هزار و ۱۰۰نفر است


شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ
آمار قربانیان کرونا در ۳۴۲شهر کشور بیش از ۶۸هزار و ۱۰۰نفر است
  • در شیراز در هفت روز گذشته دست کم ۳۵۰نفر بیمار کرونایی جان باختند
  • وزارت بهداشت شمار قربانیان در ۲۴ساعت گذشته را با یک جهش بی‌سابقه ۲۲۱نفر اعلام کرد
  • وزیر بهداشت: گزارشهای امنیتی برای ما می‌آید. این‌که دوستان از فقر و تهیدستی به‌سمت طغیان می‌روند، جدی است. رئیس‌جمهور و نیروهای امنیتی باید به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند
  • وزیر بهداشت: من مدتها جلوی دوربین نیامدم؛ چون هم قهر بودم، هم دل‌شکسته. وزیر بهداشت که فقط باید به سلامت می‌پرداخت، باید به معیشت بیش از سلامت می‌پرداخت. باید به پرسنل می‌گفت که پروتکل بنویسید که چگونه بازگشایی انجام بدهیم
  • وزیر بهداشت: مجبورم حرف‌هایی را بزنم که فراتر از ظرفیت برخی اندیشه‌هاست
  • دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: ممکن است آمار‌های واقعی ۱۰برابر آمار‌های رسمی باشند
  • کرونا بمبی ساعتی در تهران است که به‌زودی منفجر می‌شود
  • رئیس بیمارستان خمینی: تعداد بیماران بدحال نیازمند آی.سی.یو نسبت به بیماران بستری بیشتر شده و بیش از ۴۰درصد است
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه ۱۹تیر ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۲شهر ایران بیش از ۶۸هزار و ۱۰۰نفر است. شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۹۳۵نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۴۵۰نفر، در خراسان رضوی به ۵۰۶۰نفر، در خوزستان به ۵۱۶۵نفر، در فارس به ۱۴۷۵نفر، در کردستان به ۱۳۶۵نفر، در گلستان به ۱۷۱۰نفر، در مازنداران به ۳۰۳۰نفر و در همدان به ۱۶۰۰نفر رسیده است. به‌گفته پزشکان در شیراز طی یک هفته گذشته دست کم ۳۵۰نفر از بیماران کرونایی در استان فارس جان‌باخته‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت رژیم، در آمار مهندسی‌شده‌اش، شمار قربانیان در ۲۴ساعت گذشته را با یک جهش بی‌سابقه ۲۲۱نفر اعلام کرد. وی شمار بیماران تحت مراقبت ویژه را ۳۳۲۴نفر ذکر کرد که از ابتدای شیوع کرونا در زمستان گذشته بی‌سابقه است (ایرنا ۱۹تیر).
روحانی با قساوت آخوندی موج قربانیان را ناشی از «جدی نگرفتن محدودیتها و دستورالعمل‌ها از سوی مردم به‌ویژه در گردهمایی‌های دوستانه و محافل گوناگون به‌ویژه عروسی‌ها و عزاها» خواند. اما اراجیف روحانی نمی‌تواند حقیقت را تحت‌الشعاع قرار دهد به‌نحوی که شمار فزاینده قربانیان، وحشت از قیام و جنگ گرگها در درون رژیم را شدت بخشیده است (ایرنا ۱۹تیر). نمکی وزیر بهداشت رژیم گفت: ما از یک‌میلیارد دلار که خامنه‌ای مشخص کرده بود «زیر ۳۰درصد را فقط دریافت کردیم... چرا زبان من به‌عنوان وزیر بهداشت در برابر یک مرجع عالیرتبه کند بشود، به‌علت استناد به برخی واژه‌های غیرکارشناسی... من مدتها جلوی دوربین نیامدم؛ چون هم قهر بودم، هم دل‌شکسته... به جای این‌که بگویند تو غصه نخور و دنبال بیماری باش و اقتصاد را ما حمایت می‌کنیم، اینجا در دوگانه معیشت و سلامت، وزیر بهداشت که فقط باید به سلامت می‌پرداخت، باید به معیشت بیش از سلامت می‌پرداخت. باید به پرسنل می‌گفت که پروتکل بنویسید که چگونه بازگشایی انجام بدهیم، به جای این‌که بایستید و چگونه ببندیم.گزارشهای امنیتی برای ما می‌آید. این‌که دوستان از فقر و تهیدستی به سمت طغیان می‌روند، جدی است. رئیس جمهور و نیروهای امنیتی باید به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند». وی تهدید کرد که «یک روزنگار کرونا دارم و اگر عمری باشد منتشر می‌شود» و «اگر روزی قرار باشد زحماتی که عزیزان در این دوران کشیدند به هر دلیل مورد هجمه قرار بگیرد، مجبورم حرف‌هایی را بزنم که فراتر از ظرفیت برخی اندیشه‌هاست» (ایرنا ۱۸تیر)
مدیر گروه بیماریهای عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: «ممکن است آمار‌های واقعی ۱۰برابر آمار‌های رسمی باشند... اگر آمار مبتلایان ۲هزار و ۶۰۰نفر اعلام می‌شوند، ممکن است آمار واقعی ۲۰هزار نفر باشند و شاید از این تعداد ۴۰۰نفر هم فوت کنند» (جوان ارگان سپاه پاسداران ۱۸تیر).
در تهران، زالی گفت: «تاالان ۴۴۰۰نفر از پرسنل بهداشتی درمانی دانشگاهها در تهران ابتلا پیدا کردند... مشوق‌های مالی توزیع‌شده تاکنون به‌دلیل مشکلات پرداخت کارانه‌ای و درآمدهای اختصاصی جدی تقلیل یافته... یک نارضایتی پنهان از عدم تحقق و تحصیل مشوقهای مالی در مجموعه محیطی وجود دارد... به‌دلیل یک اشتباه راهبردی تهران هیچوقت قرمز تلقی نشده... باید برای یک‌هفته تهران به‌طور کامل تعلیق بشود... اگر اینهم کفایت نکرد به‌مدت یک‌هفته ما لاک دان را در تهران اعمال کنیم» (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۸تیر).
سایت حکومتی خبر فوری نوشت: «کرونا؛ بمبی ساعتی در تهران است که به‌زودی منفجر می‌شود... وضعیت کرونا در تهران هر روز بدتر می‌شود... رئیس مجتمع بیمارستانی خمینی گفت: نکته نگران‌کننده‌تر این است که تعداد بیماران بدحال که نیازمند بستری در آی.سی.یو هستند، نسبت به بیماران بستری بیشتر شده و بیش از ۴۰درصد است. هم‌چنین تعداد بیمارانی که با کمک دستگاه تنفسی، تنفس می‌کنند بالا رفته است» (سایت خبر فوری ۱۹تیر).
در خراسان رضوی، عضو شورای شهر مشهد گفت: «در موج دوم شیوع ویروس کرونا همه رکوردها شکسته شده ... افزایش فوت شهروندان مشهدی زنگ خطر را به صدا درآورده است» (ایرنا۱۹تیر). «وضعیت در خراسان رضوی و مشهد مقدس هم‌چنان قرمز است و تمهیدات چندانی برای مقابله با وضعیت مشاهده نمی‌شود... بنابر اعلام رسمی ستاد کرونای استان وضعیت در ۱۷شهرستان خراسان رضوی قرمز است» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۹تیر).
در قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «تمامی بیمارستانها و کادر بهداشت و درمان استان قم در حالت آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند... علاوه بر بیمارستان کامکار، بیمارستان فرقانی را برای بار دیگر آماده پذیرش بیماران کرونایی کرده‌ایم» (جوان ارگان سپاه پاسداران ۱۸تیر).
در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «هم‌اکنون ظرفیت بیمارستانهای طالقانی و خمینی در ارومیه پر شده و سومین بیمارستان نیز وارد مدار درمان بیماران کرونا شده است. در سایر شهرهای استان ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در حال پر شدن است و ادامه این روند جای نگرانی دارد» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۸تیر).
در گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «شمار شهرهای با وضعیت قرمز کرونا در استان گلستان به ۱۲شهر افزایش یافته و فقط دو شهر علی‌آباد کتول و مراوهتپه در وضعیت زرد قرار دارند... در برهه‌ای از زمان، تعداد بیماران بستری به ۱۵۰نفر رسیده بود اما امروز بیش از ۷۰۰نفر است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۹تیر).
در مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «شهرهای آمل، بابل، بهشهر، رامسر، محمودآباد، سوادکوه و نوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند... شیوع بیماری کرونا به‌سرعت افزایش پیدا کرده و اگر این وضعیت را کنترل نکنیم مجبوریم به‌سمت قرنطینه، برگرداندن محدودیتها و بستن بسیاری از مراکز حرکت کنیم» (ایسنا ۱۹تیر).
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۹تیر ۱۳۹۹ (۹ژوئیه ۲۰۲۰)

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕