۱۳۹۹ تیر ۱۸, چهارشنبه

با کمک مقامات ارشد اتمی ایران که به اسرائیل کمک کردند انفجارات سایتهای اتمی ایران صورت گرفت

isr_070520.jpg


ا با کمک  مقامات ارشد اتمی ایران که به اسرائیل کمک کردند انفجارات سایتهای اتمی ایران صورت گرفت 


رادیو پیام اسرائیل - انتشار گزارش ها دایر بر این که انفجار در کارگاه مونتاژ سانتریفیوژهای نسل جدید در نطنز توسط اسرائیل انجام گرفته همچنان ادامه دارد و روزنامه های آمریکایی نیز به این ارزیابی دامن می زنند و اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر می سازند.
با آن که در نیویورک تایمز و رسانه های دیگر آمریکایی گفته نشده که این ارزیابی را کدام یک از منابع اطلاعاتی جهان در اختیار آنها نهاده اند، ولی تصور عام بر آن است که تنها کارشناسان اسرائیلی بوده اند که می توانند چنین اطلاعاتی داشته باشند و به ویژه، مقامات ارشد موساد (سرویس امنیت خارجی اسرائیل) مایل است این تصویر به وجود آید.
در همان حال، یک مقام ارشد سیاسی در اسرائیل به مقامات اطلاعاتی کشور هشدار داد که دهان خود را ببندند و از افشای اسرار مهم نظامی برای نهادهای بین المللی خودداری ورزند و امنیت کشور را به خطر نیاندازند.
در همین حال، شبکه تلویزیونی کانال ۱۲ اسرائیل خبر داد که موساد با کمک سازمان های اطلاعاتی کشورهای دیگر، چندین توطئه عوامل تروریستی حکومت ایران را برای آسیب رسانی به سفارتخانه های اسرائیل و یا مراکزی که به این کشور مربوط می شود خنثی کرده اند.
به احتمال زیاد، این خبر تازه نیست و با انفجار در نطنز ارتباطی ندارد، بلکه روندی است که از چند دهه پیش توسط عوامل تروریستی حکومت ایران و نهادهایی چون حزب الله لبنان آغاز گردید و در هر فرصت ادامه داشته است.
منشه امیر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال گفت که جنگ بین اسرائیل و حکومت اسلامی ایران در واقع از سی و دو سال پیش و از هنگامی آغاز شد که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل برنامه های اتمی حکومت ایران را شناسایی کردند. همچنین افزایش عملیات تروریستی حزب الله در لبنان، نشان دیگری از آغاز این جنگ بود که همچنان در ابعاد متناوب ادامه دارد.
منشه امیر گفت که ارزیابی او در مورد عاملان انفجار در نطنز و چگونگی آن، چنین است که حادثه در اثر انفجار مواد بوده و از طریق بمباران هوایی صورت نگرفته است. او گفت که چنین بمبی را تنها افرادی که در داخل نطنز هستند و یا با آن در ارتباط می باشند، می توانستند وارد کارگاه کنند.
او گفت که اگر اسرائیل توانست در ساعات شب وارد انبار اسناد اتمی ایران در محل شورآباد تهران گردد، و هفت گاوصندوق سنگین را بگشاید و حدود یکصد هزار سند را از آن جا به اورشلیم منتقل سازد، بمب گذاری در نطنز را نیز می تواند انجام دهد.
منشه امیر در مصاحبه با یک شبکه دیگر گفته بود که به احتمال زیاد، افرادی در رده بالای مدیریت در برنامه اتمی ایران وجود دارند که با ساخت بمب هسته ای مخالف هستند و آن را فاجعه ای برای ملت ایران می دانند که باید از ادامه آن جلوگیری کرد.
به گفته او، بدون همکاری این مقامات، اسرائیل نمی توانست اسناد را از انبار شورآباد تهران به دست آورد و اگر اسرائیل عامل انفجار در نطنز بوده، این کار با کمک عوامل ارشد داخلی در نطنز انجام شده است.
منبع:رادیو پیام اسرائیل



🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕