۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

تحرکات‌مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها دراطراف اشرف۳ هم‌زمان‌با گردهمایی سالانه مقاومت




تحرکات‌مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها دراطراف اشرف۳ هم‌زمان‌با گردهمایی سالانه مقاومت


تحرکات‌مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها دراطراف اشرف۳ هم‌زمان‌با گردهمایی سالانه مقاومت

تحرکات مزدوران اطلاعات آخوندها در اطراف اشرف ۳ همزمان با گردهمایی سالانه مقاومت

همزمان با گردهمایی سالانه مقاومت که امسال در چارچوب گردهمایی جهانی ایران آزاد برای همبستگی با قیام مردم ایران و حمایت از کانون‌های شورشی و ارتش آزادی برگزار می‌شود، تحرکات مزدوران نیروی قدس و اطلاعات آخوندها در اطراف اشرف۳ اقامتگاه مجاهدین در آلبانی از سر گرفته شده است. مقامات ذیربط با جزئیات در جریان قرار گرفتند تا مانند توطئه‌های تروریستی پیشین رژیم آخوندی، قاطعانه در هم کوبیده شود.
یک نمونه مشخص که برخی عکس‌های آن ضمیمه است مربوط به یک مأمور پیشانی سیاه اطلاعات آخوندها به نام حسن حیرانی است. این مزدور در روز یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ (۵ ژوییه ۲۰۲۰) همراه با برخی از همدستانش به مأموریت شناسایی در اطراف قرارگاه مجاهدین مبادرت کرد. آنها در ساعت ۸ صبح یکشنبه با یک خودرو بنز به شماره پلاک AA422KI در حالیکه فیلمبرداری میکردند از مقابل اشرف ۳ عبور کرده و به طرف شمال رفتند و به شناسایی شهرک‌ها و روستاهای اطراف پرداختند سپس مجدداً ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر از همان مسیر به سمت جنوب (تیرانا) برگشتند. عکس و فیلم‌ها در همان روز برای وزارت اطلاعات ارسال شده است.
این مزدور پیش از این نیز بارها به جاسوسی و جمع آوری اطلاعات از محل مجاهدین و ترددات آنها در شهر تیرانا مبادرت کرده بود. از جمله در ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ (۱۵ اوت ۲۰۱۹) با همین خودرو در اطراف اشرف ۳ اقدام به شناسایی و فیلمبرداری کرد اما از ابتدا تا انتها تحت نظر قرار داشت.
در اول آبان ۹۸ رئیس پلیس آلبانی در یک کنفرانس مطبوعاتی یک شبکه جاسوسی و تروریستی رژیم آخوندی در آلبانی و طرح‌های عملیاتی و انفجاری خنثی شده آنها را افشا کرد. این شبکه که با اجیر کردن قاتلان و جنایتکارانی از ترکیه عمل می‌کرد از داخل ایران توسط یکی از سرکردگان نیروی تروریستی قدس با نام مستعار «پیمان» هدایت می‌شد و برای شناسایی، مزدوری را به کار گرفت که خود را از «اعضای سابق مجاهدین» معرفی میکرد و برای دیدار مادرش در اشرف ۳ ” دلتنگ“ شده بود!
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران با یادآوری اخراج سفیر رژیم و دیپلمات‌تروریست‌های آن از آلبانی و همچنین با یادآوری بازداشت و تحت کنترل قرار دادن یکساله مزدور افشاء شده احسان بیدی، خواهان دستگیری و محاکمه و اخراج مأموران و مزدوران اطلاعات رژیم ایران و نیروی تروریستی قدس است.

شورای ملی مقاومت
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

۲۰ تیر ۹۹ (۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰)

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕