۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

🍒🌳🍁فریاد زندانیان باشیم - من با توام رفیق🍒🌳🍁


🍒🌳🍁فریاد زندانیان باشیم - من با توام رفیق🍒🌳🍁

🎋 #ایران -🔻🖌فصل انتها
🔻✍️نیروانا
من با توام رفیق
همپای باورت
همرنگ میله ها همراه هر حصار
همسایه با غبار
من باتوام به زخم
من با تو بی گمان... 
با تو غریو درد
با تو فصول زرد
آهم به شهر سرد 
همپای عاطفه
در سایه سار خشم 
من در جدال تو، در نعره های تو
مصلوب باورت
در ازدحام تو
اشکی که میچکد در انتهای بند
برگونه من است
دل تنگی دلت
دل تنگی من است
من با توام بدان این حبس مشترک
بر روح من نشست
تو پشت میله ها
من پشت میله ها
زندان مشترک در فصل انتها
حصری به وسعت دست تو و دلم
حبسی به قدمت چل سال و دو نگاه
من با توام بدان 
همگام
همصدا
تا قطره پسین
تا آهِ  انتها
فریاد میکشیم تا آخرین نفس 
بردار میکشیم
در حبس این قفس
این را بدان رفیق
بی ما نبوده ای
در هر سرشک خود من را سروده ای
در خون و اشک و زخم
گل داده ام تو را
بی تو نبوده ام 
دل داده ام تو را 
من با توام بدان 
در هر شکنجه ات 
هر تازیانه ات 
هر لحظه حبس و حد 
شلاق و کین و درد 
من درد میکشم
آنسوی میله ها
لبخند میزنی لبخند میزنم  
تا فصل انتها
تا فصل انتها
من باتوام بدان....


🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕