۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

❣️اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - نمایش انتخابات – شماره ۱


ابراهیم رئیسی کاندیدای مورد نظر خامنه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری:  جلاد قتل‌عام ۶۷، قاتل مجاهدین و از بزرگترین جنایتکاران علیه بشریت،  کاندیداهای نمایش انتخابات مانند سردژخیم رئیسی و پاسدار لاریجانی واسحاق جهانگیری، در چهاردهه گذشته در جنایت و کشتار، خفقان و سانسور، تروریسم و جنگ افروزی و غارت و چپاول مردم بیشترین نقش را داشته اند.

کاندیداهای شرکت در نمایش انتخابات ریاست جمهوری فاشیسم دینی حاکم بر ایران، مانند سردژخیم رئیسی و پاسدار علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری و نیم دوجین پاسدار سرلشکر و پاسدارسرتیپ کسانی هستند که در چهاردهه گذشته در کشتار و جنایت علیه بشریت، جنگ‌افروزی و جنایت جنگی، خفقان و سانسور، صدور تروریسم و بنیادگرایی و غارت و چپاول بیشترین نقش را داشته اند.

ابراهیم رئیسی که بیشتر از بقیه مطلوب و مورد حمایت خامنه ای است، جلاد قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷، قاتل مجاهدین و یکی از شقی ترین جانیان علیه بشریت در جهان امروز است. 

دژخیم رئیسی در سال ۱۳۵۹ در سن ۲۰ سالگی بعنوان دادیار دادستانی ضد انقلاب کرج منصوب شد و سال بعد تحت نظر آخوند جنایتکار قدوسی دادستان کل ضد انقلاب، بعنوان دادستان کرج و سپس دادستان همدان منصوب شد و در سال ۱۳۶۴ بدلیل خوش‌خدمتی در سرکوب و کشتار مجاهدین، معاون آخوند رازینی دادستان انقلاب مرکز و ریاست معاونت گروههای مخالف گمارده شد. 

رئیسی در تیر ۱۳۶۷ درحالیکه ۲۸ سال بیشتر نداشت از سوی خمینی به عضویت در هیأت مرگ در تهران در آمد که مسئولیتش اعدام هزاران زندانی سیاسی به فتوای خمینی بود. در ۲۴ مرداد ۱۳۶۷ حسینعلی منتظری جانشین وقت خمینی ۴عضو هیات مرگ در تهران را به خانه اش در قم احضار میکند. در نوار صوتی این جلسه که در ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ منتشر شد آمده است: «اول محرم شد؛ من آقای نیری، آقای اشراقی، آقای رئیسی و آقای پورمحمدی را خواستم و گفتم: ”الان محرم است حداقل در محرم از اعدامها دست نگهدارید“ ؛ آقای نیری گفت: ”ما تا الآن ۷۵۰ نفر را در تهران اعدام کرده‌ایم، دویست نفر را هم به‌عنوان سر موضع از بقیه جدا کرده‌ایم، کلک اینها را هم بکنیم بعد هر چه بفرمایید“.» در این جلسه آقای منتظری تصریح میکند: «تاریخ ما را محکوم خواهد کرد و نام شما را به‌عنوان ” جنایتکاران تاریخ“ ثبت خواهد کرد»...

سردژخیم رئیسی پس از قتل عام زندانیان سیاسی با دریافت احکام پی‌درپی از سوی خمینی مورد قدردانی ویژه او قرار گرفت. خمینی در ۱۱ دیماه ۱۳۶۷ طی حکمی می نویسد: «از آنجا که گزارشات متعددی در مورد ضعف دستگاه قضایی به اینجانب رسیده است، و مردم شریف و متعهد ایران انتظار برخورد جدی‌تری با مسائل مختلف را دارند، به جناب‌عالی و حجت‌الاسلام آقای رئیسی مأموریت قضایی داده می‌شود تا نسبت به گزارشات شهرهای سمنان، سیرجان، اسلام‌آباد و دورود رسیدگی نموده، و فارغ از پیچ‌وخمهای اداری با دقت و سرعت آنچه حکم خداست در موارد مذکور اجرا نمایید...(خبرگزاری نیروی قدس- ۱۸ اسفند ۱۳۹۷)

موسوی اردبیلی، رئیس شورای عالی قضایی رژیم ۲۰ روز بعد در مورد عملکرد این تیم جنایتکار گفت: «درعرض ۲۴ ساعت حکم داده شد. ۴نفر اعدام شدند. ۲ دست بریده شد و ۳ نفر به زندان رفتند…». (نماز جمعه ۳۰دی ۶۷).


خمینی در اول بهمن‌ماه ۱۳۶۷ در نامه‌ای به شورای عالی قضایی چنین نوشت: «کلیه پرونده‌هایی که تاکنون در آن شورا با کمال تعجب راکد مانده است، و اجرای حکم خدا تأخیر افتاده است، در اختیار حجج اسلام آقایان نیری و رئیسی قرار دهید تا هرچه زودتر حکم خدا را اجرا نمایند که درنگ جایز نیست. به آقایان نیری و رئیسی هم سفارش اکید می‌نمایم که جهات شرعیه را کاملا رعایت نمایند.» (پرتال امام خمینی)

رئیسی در سال ۱۳۸۳ در دوران ریاست هاشمی شاهرودی به مقام معاون اولی قوه قضاییه رژیم و ریاست سازمان بازرسی کل کشور گمارده شد. او این سمت را تا سال ۱۳۹۳ در دوره اول ریاست صادق آملی لاریجانی نیز حفظ کرد. در سال ۱۳۹۳ دادستان کل کشور شد. در اسفند ۱۳۹۴ درپاسخ به خوش‌خدمتی‌هایش، خامنه‌ای تولیت آستان قدس رضوی از کارتل‌های عظیم مالی رژیم با هلدینگ‌های متعدد را که از مراکز اصلی غارت و چپاول نجومی سرمایه‌های مردم در ایران است را به رئیسی سپرد. وی در اسفند ۱۳۹۷ توسط خامنه ای به ریاست قوه قضاییه منصوب شد. 

رئیسی همچنین در مصاحبه‌ای با تلویزیون رژیم در ۶ دی ۱۳۸۸ همه قیامگران را محارب و مستحق حکم اعدام خواند و گفت: «محاربه عنوانی است برای کسانی که سلب امنیت عمومی بکند. و مردم را بترساند. آنچه اتفاق افتاد درروز عاشورا اینها میتوانند مصادیق محاربه باشند. منتها محاربه میتواند یک موقع یک سازمان باشد مثل سازمان منافقین، در جریان سازمان منافقین، هرکس به هر نحوی و تحت هر شرایطی به سازمان منافقین کمک کند، این عنوان، چون جریان، یک جریان سازمان‌یافته‌ای است، عنوان محاربه دارد.» 

سردژخیم رئیسی، گفت «یک جلسه من رفتم با سه چهار نفر دوستان خدمت ایشان یک گزارشی بود نسبت به بعضی از همین پرونده ها وقتی بیرون آمدیم احساس ما این بود که ...امام انقلابی‌تر از ما هستند. ما رفته بودیم بگوییم ما این کارها را داریم میکنیم ... ممکن است امام بگویند این‌ها تندروی است. دیدیم امام خیلی گام‌ها از ما جلوتر هستند و نه فقط تشویق کردند بلکه گفتند باید این کار را به صورت جدی دنبال کنید، نه فقط در تهران بلکه در استان‌های دیگر هم دنبال کنید». (خبرگزاری مهر، ۲۰ خرداد ۱۳۹۹)

رئیسی بخاطر اعدام و نقض حقوق بشر، سرکوب قیامهای مردمی و شرکت در قتل عام زندانیان سیاسی در لیست تحریمهای آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد.

خامنه ای در صدد است با روی کار آوردن رئیسی و یکپایه کردن رژیمش، بر بحران سرنگونی که تمامیت رژیم را در برگرفته غلبه کند و خیزشهای فزاینده مردمی مقابله کند. 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۵مه ۲۰۲۱)

🍒# بر اندازیم #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوانه

️❣️  #  ️ ️️️ مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi    #IranRegimeChange     

🌻 پیوند با حساب توئیتری  BaharIran@7