۱۴۰۳ مهر ۵, پنجشنبه

منصوب کردن مخبر به عنوان مشاور و دستیار خامنه‌ای « دولت موازی - بالا دست پزشکیان » چه پیامی دارد؟!!


منصوب کردن مخبر به عنوان مشاور و دستیار خامنه‌ای « دولت موازی - بالا دست پزشکیان  » چه پیامی دارد؟!!

به  گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا خامنه‌ای در تاریخ ۲مهر ماه ۱۴۰۳طی حکمی محمد مخبر معاون اول رئیسی را به عنوان مشاور و دستیار خود معرفی کرد. خامنه‌ای وظیفه مخبر را «امتداد سیاست مدبرانه دولت رئیسی مشخص کرد».

قرار دادن مخبر بالادست پزشکیان

از خلال پیام خامنه‌ای می‌توان دریافت که او چه سیاستی را برای پایین کشیدن موقعیت پزشکیان اتخاذ کرده است. خامنه‌ای در قسمتی از پیام خود به مخبر می‌نویسد:‌« با عنایت به خدمات متعهدانه و تأثیرگذار جناب‌عالی در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی به‌ویژه در دولت شهید رئیسی، و سیاست درست و مدبرانه‌ بکارگیری نخبگان و جوانان پرانگیزه و تلاشگر در اجرای طرح‌های گوناگون، شما را به‌عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود در امتداد سیاست مزبور، شناسایی نیروهای جوان و همکاری با آنان را با برنامه‌ریزی منطقی، پی گرفته و در کمک به دستگاههای دولتی و غیره از آن بهره‌برداری نمائید».

از این پیام می‌توان نتیجه گرفت که خامنه‌ای در امتداد رئیسی ، مخبر را در جایگاهی بالاتر از رئیس جمهور پوشالی اش قرار داده است. در تحلیلی واقع گرایانه تر با منصوب کردن مخبر به عنوان دستیار و مشاور خامنه‌ای و وظایفی که برای او مشخص کرده است به نوعی تشکیل دولت موازی در بیت برای پیشبرد سیاست‌های خامنه‌ای است.

البته خامنه‌ای این اقدامات را در راستای حفظ نظام و جلوگیری از سرنگونی اش انجام می‌دهد که هیچ حفره و شکافی باقی نماند.

شبه کودتای خامنه‌ای در زمانی که پزشکیان در نیویورک است

درحالی که پزشکیان برای شرکت در جلسه سازمان ملل به همراه ظریف و دیگر باندهای حکومتی بسر می‌برد این اقدام خامنه‌ای معنی خاصی دارد. پزشکیان که مشخص است که می‌خواهد در صحن جلسه سازمان ملل گفتار درمانی کند. اما حضور ظریف در کنار او این گمانه زنی‌ها را ایجاد کرده است که در خلوت، دست استغاثه به سوی شیطان بزرگ دراز کنند!

 گویا وضعیت و شرایط حکومت خامنه‌ای و بحران‌های مرگباری که او را محاصره کرده به گونه‌ای است که امدادهای غیبی از جانب شیطان بزرگ! را نیازمند است.

از ماموریت پزشکیان که بگذریم دوباره به این سوال باز می‌گردیم که چرا اقدام خامنه ای در غیبت پزشکیان صورت گرفته است؟

به گواهی کارشناسان امور ایران خامنه ای در عمل مخبر را در سطحی بالاتر از رئیس جمهور قرار داد. چرا؟

طبق قانون اساسی نظام «طبق اصل ۵قانون اساسی ولایت فقیه ولایت امر و امامت امت! بعد از خمینی بر عهده‌ی خامنه‌ای است.

طبق اصل ۵۷، قوای مقننه و مجریه و قضاییه زیر نظر ولایت مطلقه ی  امر و امامت امت هستند.

طبق اصل ۱۰۹، خامنه‌ای از عدالت! و تقوای لازم برای رهبری امت اسلام برخوردار است!

ماموریتی که خامنه ای به مخبر واگذار کرده است به گونه ای است که تداعی دولت در دولت می کند.

این است سیاست شیادانه خامنه‌ای در خط انقباض پنهان که خیلی از مدعیانی که با آمدن پزشکیان دهانشان آب افتاده بود را آچمز کرد.

اقدامات خامنه‌ای برای حفظ حکومت

خامنه‌ای که شرایط را بخوبی درک می‌کند که اوضاع به نفع او نیست و شرایط جامعه انفجاری است دست به هرتاکتیکی می‌زند که شاید بتواند نظام را حفظ کند. شکاف‌هایی که در دستگاه اجرایی و سایر دستگاه‌های او وجود دارد را ببندد. او می‌خواهد به هرطریق در مقابل قیام و خیزش‌های مردم سد ببندد. این بیان حاکمیت فرتوتی است که در سراشیبی سرنگونی قرار گرفته است. اما غافل از آن است سیل توفنده قیام مردم که جاری شدن هیچ کدام از این ترفند‌ها کارساز نخواهد بود و کاخ سلطنت شیخ را ویران خواهد کرد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍