۱۴۰۳ مهر ۵, پنجشنبه

یاهو نیوز : ترامپ رژیم ایران را به دلیل توطئه علیه او خرد و قلع و قمع خواهد کرد


                  یاهو نیوز : ترامپ ایران را به دلیل توطئه علیه او خرد و قلع و قمع خواهد کرد

دونالد ترامپ از دولت بایدن می خواهد که به دلیل تهدید علیه جان رئیس جمهور سابق، نسبت به ایران سخت گیری کند. وی در رویدادی در کارولینای شمالی در روز چهارشنبه گفت: اگر من رئیس جمهور بودم به کشور تهدید کننده، در این مورد، ایران اطلاع می دادم که اگر کاری برای آسیب رساندن به این فرد انجام دهید، ما بزرگترین شهرهای شما و خود کشور را به خاک و خون می کشیم.

برای یک رویکرد خوب، او تکرار کرد: "ما آنها را قلع و قمع می کنیم." او گفت که به این ترتیب "دیگر تهدیدی وجود نخواهد داشت."

او هیچ اشاره ای به حملات هوایی گسترده اسرائیل به شبه نظامیان حزب الله تحت حمایت ایران در لبنان در امتداد مرز شمالی اسرائیل نکرد. او همچنین نامی از رفیق سابق خود مارک رابینسون، نامزد جمهوری‌خواه نازی سیاه‌پوست برای فرمانداری در کارولینای شمالی، که توسط حزب خود، از جمله MAGA World، به دلیل اظهارنظرها و رفتارهای خارج از عرفش طرد شده است، نکرد.

استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه گفت که رئیس‌جمهور سابق اوایل همان روز در جریان «تهدیدهای واقعی و مشخص ایران برای ترور او در تلاش برای بی‌ثبات کردن و ایجاد هرج‌ومرج در ایالات متحده» قرار گرفت. مقامات اطلاعاتی تایید کردند که تیم وی را در مورد تهدیدات ایران مطلع کرده اند، اما جزئیات بیشتری ارائه نکردند.

مقامات مجری قانون فدرال گفته اند که ایران همچنین با هک کردن کمپین ترامپ در انتخابات مداخله کرده است. گزارش شده است که بازیگران ایرانی مطالب تبلیغاتی هک شده را برای دموکرات ها و سازمان های خبری ارسال کرده اند.

رئیس‌جمهور پیشین از اینکه رئیس‌جمهور ایران برای سفر این هفته خود به نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل متحد دارای جزئیات امنیتی است، ابراز خشم کرد، حتی در شرایطی که ترامپ همچنان در برابر تهدیدات این کشور آسیب‌پذیر است.

پس از اصابت گلوله به گوش ترامپ در جریان یک سوء قصد در باتلر، پنسیلوانیا، در ماه ژوئیه، سرویس مخفی یک مهاجم احتمالی دیگر را در اوایل ماه جاری در حومه زمین گلف فلوریدا او مشاهده کرد. رئیس جمهور سابق آسیبی ندید، اما این حادثه نشان داد که چگونه شبح خطر همچنان او را تحت الشعاع قرار می دهد.

در حالی که ترامپ از قانونگذاران هر دو حزب به خاطر توافق متفق القول با لایحه ای که امنیت و حفاظت نامزدها را در پی دو سوء قصد به جان وی تقویت می کند،‌تشکر نمود، جو بایدن را متهم کرد که رئیس جمهور غایب است.

"در حال حاضر رئیس جمهور ما کیست؟" او پرسید.

هم بایدن و هم کامالا هریس پس از آخرین حادثه در ایالت سان شاین با ترامپ تماس گرفتند و مخالفت خود را با خشونت سیاسی ابراز کردند. با این حال، ترامپ تاکید کرد که فقدان رهبری قوی و همچنین دشمنان خارجی که می‌خواهند او را از بازگشت به کاخ سفید تا آمریکا را دوباره بزرگ و قدرتمند کند، باز می دارد، از آمریکایی‌ها می‌خواهد که «برای خنثی کردن این تلاش‌ها متحد شوند».

یاهو نیوز : به قلم: جیم واتسون ومینی راکر

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍