۱۳۹۳ دی ۱۲, جمعه

کمی بيشتر در مورد نافع عيسی بدانيم: مأمور عراقی نيروی تروريستی قدس در دولت مالکی

آشنايی بيشتر با سوابق اين مزدور، ماهيت مأموريت اخير او را روشن تر می کند. هدف رژيم، مقابله با خشم و انزجار جهانی ناشی از قتل عام و اعدام جمعی 52 مجاهد اشرفی و ربودن 7تن از آنهاست. طبق معمول مأموريت اين مزدور جنايتکار اين است که مجاهدين را متهم کند که خودشان خودشان را کشته اند و لابد خودشان، خودشان را ربوده اند! با الگوی همان ادعای سخيفی که اولين بار خود خمينی دجال، در ماجرای تکذيب شکنجه در زندانها و مخفی گاههای نيروهايش، عليه مجاهدين به کار برد.
نافع عيسی، مزدور دوجانبه خامنه ای و مالکی است. مالکی، او را به عنوان رئيس يک مؤسسه پوششی به نامکميته حمايت از متحصنان اشرف منصوب کرده بود. (منظور از متحصنان هم همان فاميلهای الدنگ هستند که به استخدام وزارت اطلاعات و نيروی قدس، درآمده اند و به وسيلهٴ بيش از 300 بلندگو، به مدت 677روز، با تهديد و دشنام شبانه روزی، مجاهدين را شکنجه روانی می کردند)
نافع عيسی سال 1385 به استخدام نيروی قدس درآمد. و تا سال90 که نيروهای آمريکايی عراق را ترک نکرده بودند، هر سال چند بار برای توجيه و گرفتن خط کار عليه مجاهدين به ايران سفر می کرد.
اولين مأموريت نافع عيسی، اجير کردن مزدور برای فعاليت مستمر عليه اشرف بود. اين مستخدمين، در پوشش تجارت و رابط تجاری نخست وزيری عراق، به ايران رفت و آمد می کردند. نافع عيسی، مواجب مزدوران را از سفير رژيم در بغداد می گرفت و بين آنان توزيع می کرد. رابط نافع عيسی در سفارت بغداد، حاج علی نويدی است.
نافع عيسی، يک جلاد عراقی نيروی قدس است که مطامع آخوندها عليه اشرف و ساکنانش را بارها به زبان آورده است. از جمله، وی روز 17ارديبهشت 90 در تلويزيون رسمی رژيم، تحت عنوان جعلی، «دکتر» و «فعال حقوق بشر» شرکت کرد و با واگويه کردن اباطيلی که وزارت اطلاعات در دهانش گذاشته بود، گفت: «اين گروهک تروريستی شيطان هستند. حتی اگر از اين جايی که هستند به منطقه ديگری منتقل شوند مشکل حل نمی شود و مشکل هم چنان باقيست.
- موضوع اين نيست که اردوگاه اشرف در فلان نقطه باشد و در فلان نقطه نباشد. تا وقتی که به نظر من اينها اخراج نشوند و يا اگر در عراق حضور دارند به دست دستگاه قضايی محاکمه نشوند وضعيت هم چنان ادامه خواهد داشت
-بدون ترديد مردم به اردوگاه اشرف حمله می برند و آن را بر سر اعضا و کسانی که در آن هستند خراب می کنند».
مزدور نافع عيسی، روز جمعه 17ديماه 1389، در سازماندهی تهاجم وحشيانهٴ مزدوران اجيرشده به اشرف نقش فعالی داشت. در آن تهاجم 176تن (شامل 91 زن مجاهد خلق) مجروح شدند. مزدور نافع عيسی، فردای آن روز برای دريافت مواجب به کرمانشاه و از آنجا به قم و تهران شتافت. در کرمانشاه از «مشاور اقتصادی استاندار کرمانشاه» و در تهران از «آقا محمدی» از اعضای شورايعالی امنيت رژيم «مزد» خود را، همراه با خط کار اقدامات بعدی عليه اشرفيان دريافت کرد.
، هرگاه سفارت رژيم در عراق قصد برپايی تجمع عليه اشرف را داشت، نافع عيسی با مراجعه به ميدانها و محلهای تجمع کارگران جويای کار، تلاش می کرد با پيشنهاد پول بيشتر، آنها را به شرکت در تجمع عليه مجاهدين بکشاند.
در يک گزارش درونی رژيم آمده است: رابطين در مجموع بابت 500نفر پول کراية خودرو و دستمزد نفرات عادی از سفارت گرفته اند؛ ولی در شمارش، تعداد آنها کمتر از 122نفر بوده است. در اين گزارش همچنين قيد شده است، برای 53نفر به عنوان شيخ از سفارت رژيم پول گرفته شده؛ در حالی که تعداد شيوخ تنها 15نفر بوده است. بقيهٴ آنها افراد عادی يا کارگران روزمزد بوده اند که با پوشاندن عبا و عگال، آنها را تحت عنوان شيوخ جا زده بودند!
در ادامه گزارش آمده است که رابطين (يعنی نافع عيسی و چند مزدور ديگر از قماش او) برای تعداد 650نفر غذا و مواد خوراکی و ميوه درخواست و صورتحساب داده اند؛ در حالی که به غير از يک ساندويچ چيز ديگری بين نفرات توزيع نشده و کل جمعيت هم 186نفر بيشتر نبوده است.
در ملاحظه ای زير اين گزارش، از طرف وزارت اطلاعات قيد شده که به مخارج زياد و کلاهبرداريهای مزدوران توجه نشود؛ مهم برگزاری تجمع با هر ميزان نفر است و هزينهٴ آن مهم نيست؛ زيرا از بالاتر تصويب شده و مشکلی از اين بابت وجود ندارد. منبع وزارت اطلاعات که در تجمع در مقابل اشرف حضور داشته، در گزارش خود به طورکلی برآورد کرده است، نزديک به 50هزار دلار برای اين تجمع پول گرفته اند؛ در حالی که در عمل کمتر از 5هزار دلار هزينه شده، است و به هر خبرنگار که از بغداد آورده بودند 150 دلار داده شده است.
امروز که بار ديگر رژيم برای باز گرداندن آبروی نداشته خودش و مالکی دست به دامن بی آبرويی مانند نافع عيسی شده و اين بار به جای اشرف ساحت دانشگاه بغداد را به لوث وجود او و همپالکيهايش می آلايد، مبين اوج استيصال و انزوای جهانی و منطقه يی رژيم و متحدش مالکی است. چرا که در صحنهٴ سياسی عراق، در برابر هزاران تن از وکلا، متخصصان، روشنفکران و شيوخ و صدها هزار تن از اقشار مختلف مردم شريف عراق که با امضای طومارهای متعدد، از مجاهدين حمايت کرده و ضمن تأکيد بر ضرورت آزادی 7گروگان اشرفی، جنايتهای رژيم و مالکی در اشرف را به شدت محکوم کرده اند؛ مدافعان رژيم و مالکی، جز مزدوران پيشانی سياه نيروی تروريستی قدس و امثال نافع عيسی نيستند.