۱۳۹۳ بهمن ۲۱, سه‌شنبه

جاسوس وزارت اطلاعات آخوندي “ان سينگلتون “ كيست ؟

آن سينگلتون همسر يك مأمور ديگر وزارت اطلاعات بنام مسعود خدابنده ساكن انگليس
است او در اواسط دهه 90 به استخدام وزارت اطلاعات درآمد. وزارت اطلاعات به شيوه معمول خود, اين قبيل افراد را از خارج از ايران به سنگاپور ميبرد و در آنجا آنها را توجيه مي نمايد.
سينگلتون يك زن انگليسي است كه مدت كوتاهي در اواخر دهه 1980 با انجمن دانشجويان مسلمان هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران در لندن همكاري ميكرد. پس از مدتي انجمن متوجه ميشود اين زن از نظر اخلاقي فرد مناسبي نيست و  او را از انجمن اخراج ميكنند.

انجمن دانشجويان از اينكه سينگلتون پس از اخراج از اين انجمن چه ميكرده است اطلاعي ندارد. اما در اواسط دهه 90 معلوم شد كه سينگلتون و همسر جديدش مسعود خدابنده در استخدام وزارت اطلاعات هستند.
 ايرانيان بطور تصادفي در لندن پي بردند كه وزارت اطلاعات براي تعطيل كردن بنياد خيريه ايران ايد در انگلستان, وسيعاً مسعود خدابنده و سينگلتون را براي دادن گزارشهاي دروغين به مؤسسه كنترل خيريه ها استفاده كرده است. علاوه بر اين وقتي وزارت كشور انگلستان در سال 2001  به سازمان مجاهدين خلق ايران برچسب تروريستي زد, معلوم شد كه بازهم با راهنمايي وزارت اطلاعات آخوندها, گزارشهاي خدابنده مورد استفاده قرارگرفته است.
مادر شوهر سينگلتون,  يك زن ايراني ثروتمند است كه 2 پسرش (ابراهيم خدابنده و مسعود خدابنده ) به عضويت مجاهدين درآمده بودند. هر دو پسر مقيم انگلستان بودند. وزارت اطلاعات با بلوكه كردن اموال مادرشان, خانواده آنها را بشدت تحت فشار قرار داد. بازي وزارت اطلاعات با مادر خدابنده ها, بخاطر اين بود كه اين مادر فرزندانش را از مجاهدين جدا كند و يا از اموالش كه وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران به آن چشم دوخته بودند, صرفنظر كند. ابراهيم خدابنده (برادر بزرگتر) همان كسي است كه سوريه در ژوئن 2003 او را به آخوندها مسترد كرد .ابراهيم خدابنده هم وقتي كه به ايران مسترد شد ، به خدمت وزارت اطلاعات درآمد و هم ا كنون درانجمن نجاست مشغول به كار ميباشد .
زن ثروتمند چندين بار به اوين برده شد و همه ارتباطات تلفني با پسرانش در خارج از ايران تحت كنترل اطلاعات انجام ميشد. سرانجام اطلاعات ملايان توانست از طريق اين زن ثروتمند زمينه عضوگيري مسعود خدابنده و آن سينگلتون را فراهم كند. سينگلتون بارها به دعوت مادر شوهرش مخفيانه به تهران ميرفت و در سال 2001 قبل از راه اندازي سايت اينترلينگ نيز يك ماه در ايران بود.

 سفرهاي خدابنده و سينگلتون به ايران و سنگاپور (محل ملاقاتهاي وزارت اطلاعات با مأمورانش در اروپا) نيز برخي ايرانيان را در لندن متوجه عضوگيري آنها توسط اطلاعات ملايان نمود. رفت و آمد اپوزيسيون و پناهندگان سياسي و بخصوص كساني كه در ارتباط با سازمان مجاهدين خلق ايران بوده اند  از اروپا و آمريكا به ايران امري كاملاً  غيرمعمول و مشكوك است، زيرا چنين رفت و آمدهايي نشانه ارتباط با وزارت اطلاعات است و طبعاً جايي براي پناهندگي سياسي ايرانيان  در اروپا و آمريكا باقي نمي گذارد.
بازي كثيف با خانواده ها, يكي از روشهاي معمول وزارت اطلاعات ملايان است كه پروفسور كاپيتورن گزارشگر ويژه ملل متحد در باره حقوق بشر در ايران آنرا در گزارشهاي خود به كميسيون حقوق بشر بارها افشا كرده است. بعنوان مثال وزارت اطلاعات 100 هزار دلار به محمود ملك افضلي (پسر خانم مرضيه هنرمند نامدارايران و عضو شوراي ملي مقاومت) پرداخت كرد تا كنسرت مادرش در ارلزكورت لندن در ژوئن  1996 را با فرياد كشيدن عليه مادرش و عليه مقاومت ايران  در هم بريزد..... 

از سال 2001, سينگلتون وهمسرش خدابنده, رسماً اداره يكي از  سايتهاي وزارت اطلاعات بنام اينترلينگ را كه در انگلستان به ثبت رسيده است, برعهده گرفتند. مطالب اين سايت تماماً از وزارت اطلاعات در تهران مي آيد و بر عليه سازمان مجاهدين خلق ايران است . آنها تاكنون درخدمت وزارت اطلاعات بوده اند .
مسعود خدابنده  و همسرش بارها در تهران و كشورهاي شرق آسيا،  با ماموران وزارت اطلاعات  ملاقات كرده‌اند.
آقاي وين گريفيث كه نمايندة پارلمان انگلستان و وزير سابق هستند، بعد از فشارهاي زياد بين‌المللي كه روي رژيم وارد آمد ايشان براي بازديد از زندان اوين، يك سفر دو سه روزه به تهران داشتند وقتي برگشتند گفتند بار اول كه من وارد زندان اوين شدم شگفت زده شدم. علتش اين بود كه زندان اويني را در نظر داشتم كه طي دو دهة گذشته دهها هزار زنداني سياسي در آنجا اعدام شده و مي دانستم كه چند ماه قبل از سفر ما خانم زهرا كاظمي خبرنگار ايراني - كانادايي را در آنجا زير شكنجه به قتل رسانده بودند. وقتي رفتم داخل اين زندان ولي با كمال تعجب ديدم يك خانم انگليسي نشسته آن‌جا در كنار بازجوها و در انتظار ملاقات با من است. پرسيدم شما كي هستيد؟ گفت من ان سينگلتون (خدابنده) هستم. آقاي گريفيث گفت من از همان‌جا فهميدم كسي كه انگليسي است و او را آورده‌اند داخل زندان اوين كه با من كه يك نمايندة پارلمان انگلستان هستم ملاقات كند، داستان چي هست. اين فرد به همراه مسعود خدابنده سايتي را به اسم اينترلينك اداره مي‌كنند كه به‌دستور وزارت اطلاعات آن را راه اندازي كردند. پس از آن‌كه ان خدابنده يك سفر يك ماهه در سال 80به تهران كرد، در بازگشت به انگلستان اين سايت را به‌راه انداخت.