۱۳۹۴ فروردین ۱۰, دوشنبه

سالي كه نكوست از بهارش پيداست انجمن نجات ايران

انجمن نجات ايران بر گرفته ازسايت ايران افشاگر
سالي كه نكوست از بهارش پيداست
با سرآمدن زمستان و رسيدن بهار, اين نسيم روح افزاي نوروزي است كه عطر و شميمِ شادي بهار آزادي ملت ايران را وعده مي دهد. نسيمي كه ارتجاع و کهنگي نظام ولايت‌فقيه را درهم پيچيده و بهاران آزادي و آبادي ايران زمين را به دنبال خواهد داشت. به همين دليل است كه گشتاپوي آخوندي كه مظهر جهل و تاريكي است, در ضديت ماهوي با هرآنچه كه رنگ و بوي بهار و دگرگوني دارد, در جنگ و ستيز آشتي ناپذيراست. چون با شم ضدانقلابي خود به درستي تشخيص مي دهد كه آنتي تز ارتجاع و كهنگي, مقاومت سرفراز و رو به اعتلاي مردم ايران يعني شوراي ملي مقاومت و در كانون آن سازمان مجاهدين خلق ايران, حي و حاضر همه جا هست كه به وقايع سمت و سو مي دهد.
آخوندها كه از هرسو در محاصره بحران ها قرار گرفته اند, براي فرار از اين مخمصه به صدور بنيادگرايي و تروريسم در منطقه روي آورده و باد در غبغب انداخته و مداخلات خود در كشورهاي عراق و سوريه و لبنان و يمن را «مساعدت هاي مستشاري» و «مديريت جهادي» مي خواندند. ولي همين كه با قاطعيت كشورهاي منطقه مواجه شدند و با اولين ضربه يي كه از اين ائتلاف دريافت كردند, همة شاخ و شانه كشيدن هاي توخالي را به كناري گذاشته و به آه و ناله پرداخته و نگرانِ «از دست رفتن فرصتها براي حل و فصل مسالمت آميز اختلافات داخلي يمن» شده اند.
در همين رابطه خبرگزاري سپاه پاسداران و به دنبال آن سايتهاي وزارت اطلاعات ترس و وحشت خود را بارز نموده و اعلام كردند: «همزمان با آغاز عمليات عربستان سعودي در يمن،...{رهبري مجاهدين} هم از اين اقدام حمايت کرده و خواستار گسترش آن شد.»
وزارت خارجه رژيم نيز طي بيانيه‌يي زبونانه اعلام کرد: «توسل به اقدامات نظامي عليه يمن که درگير بحران داخلي و مقابله با تروريسم مي‌باشد موجب پيچيده‌تر شدن اوضاع و گسترش دامنه بحران و از دست رفتن فرصتها براي حل و فصل مسالمت‌آميز اختلافات داخلي يمن خواهد شد».
 معلوم نيست كه اگر اين اختلافات داخلي و مربوط به يمن است, پدرخوانده تروريسم و بنيادگرايي در آنجا به چه كاري مشغول است؟ و نگران از دست رفتن كدام «فرصتها» و براي كيست؟
واقعيت اين است كه مقاومت ايران از ديرباز روي اين نكته انگشت گذاشته و بر آن پاي فشرده است كه تنها زبان قابل فهم براي خليفه ارتجاع زبان قاطعيت است.  
بنابراين تنها راه مقابله با جنگ‌افروزي و كشورگشايي و تروريسم خلافت آخوندي، قاطعيت هرچه بيشتر است و بحرانهاي اين منطقه از جهان هيچ راه حلي جز خلع يد كامل از آخوندهاي قرون وسطايي و سرنگوني خلافت آنها در ايران ندارد.
همة ترس و وحشت آخوندها و سراسيمگي مزدوران اجيرشده اش نيز به خاطر حضور و موضع گيري قاطع مقاومت و ارائه راه حل تجربه شده اي به نام «قاطعيت» براي ريشه كني غدة سرطاني در منطقة خاورميانه است.