۱۳۹۴ فروردین ۶, پنجشنبه

احسان بيدي، جاسوس رسواي رژيم در آلباني انجمن نجات ايران

انجمن نجات ايران
عكس مزدور احسان بيدي مزدور وزارت اطلاعات و انجمن نجات رژيم 

اسم احسان بيدي را بعنوان كسي كه خود را تسليم دشمن كرده و به هتل مهاجر رفته بود، شنیده‌ايد . در آذر سال92 شورای ملی مقاومت با انتشار اطلاعیه اي، وضعیت این فرد و كپي پاسپورت ايراني وي را نيز افشا كرده بود. موضوعي كه به وضوح نشان ميداد پناهندگي در مورد اين فرد از اساس موضوعيتي ندارد و اين فقط يك توطئه طراحي شده رژيم براي اعزام مزدوران رژيم به آلباني جهت جاسوسي عليه پناهندگان ايراني و مجاهدين منتقل شده به اين كشور است.
این فرد معلوم الحال که در يك پروسه تبديل به مزدور تمام عیار وزارت اطلاعات ایران شده است، مدتی قبل به برخي نفرات ايراني پناهنده در آلبانی مراجعه کرده و پيشنهاد ميكرد هر کس حاضر شود علیه سازمان مطلبي بنویسد، بابت هر مقاله250یورو دستمزد ميدهد. البته او لازم نميديد توضيح بدهد كسي كه خودش باصطلاح پناهنده است و حقوق پناهندگی که در ماه میگیرد کمتر از 250 یورو است، اين مبلغ را از كجا تامين ميكند؟هرچند هر ايراني آزاده اي كه ذره اي رژيم را بشناسد، بخوبي ميداند هزينه ضديت با مجاهدين از كجا تامين ميشود و مزدور احسان بيدي چرا بدنبال جذب افراد برای همکاری با رژیم ضدبشری است.
او خام خيالانه تصور ميكند هر كس از مجاهدين جدا شده است، در مقابل مجاهدين قرار دارد و فريب وي را خواهد خورد، زهي بيشرمي!او نميداند كه همه مثل او چنين حقير و پست نيستند وانسانیت خودشان را نفروخته اند. آنها حاضر نیستند خودفروشی کنند و وجدان خودشان را مثل او به قیمت نازلی بفروشند، شرافت و وجدان با ارزشتر از آن است كه با چند يورو زيرپا گذاشته شود.
البته بجز اربابان احسان بيدي كه اوبيش از غلام حلقه بگوشی برايشان نيست، کسی خریدار مطالب سراسر کذب و دروغی که او نشخوار ميكند، نیست. خوشبختانه در این عصر ارتباطات که كمتر از چند ثانيه، در هر نقطه از جهان، همه در جريان اخبار قرار ميگيرند، هر کس هر حرفی که میزند باقی میماند و بعد نمیتواند آنرا منكر شود.بايد به اين مردك دهان دريده كه هيچ شرم و حيايي در كلامش ديده نميشود، گفت شک نکن، قیمت حرفی را که امروز میزني،يك روز بايد بپردازي و بی تردید آن روز براي تو خواهد رسيد. تو که با خودفروشی سياسي، حاضری هر حقی را ناحق، و هر ناحقی را حق جلوه بدهي...، خودت میدانی در یک بی وجدانی بسر می بری و چقدر اين كار پست و حقير است. همین تو را بس که لایق چنین وضعیتی هستی.
مطمئن باش هیچکدام از نفراتی  در آلبانی هستند، اجازه جاسوس بازی و جاسوس پروری را به تو خودفروخته نخواهند داد و نمیگذارند، شرافت انسانی شان  دست خوش مطامع افراد پلیدی مثل تو شود. تویی که وظيفه ات جاسوسی بر علیه پناهندگان در آلبانی است و بايد همه جا تو را رسوا كرد.
مقاومت ایران و رهبر آن هیچ ربطی به تو ندارد. تو بسیار مادون تر از آن هستی که بخواهی در این رابطه حرفی بزنی. خوشبختانه دست تو برای همه ایرانیهای شریف و همه پناهندگان رو شده است و با مزخرف نویسی فقط ماهيت خود و اربابانت را بيشتر برملا ميكني.