۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

جنايات رژيم آخوندي در مورد اقليت هاي ديني در ايران تنها براي ادامة حاكميت ننگينش است و اين جنايات هيچ ربطي به اسلام ندارد

در كنفرانسي در پارلمان اروپا درباره آزادي مذهب در ايران، سركوب پيروان مذاهب مختلف توسط رژيم ضدبشري آخوندي مورد بحث قرار گرفت.
شاهدان شركت‌كننده در اين كنفرانس ، تجارب شخصي خود را از ظلم و ستم رژيم آخوندي در حق پيروان ساير اديان در ايران  تشريح و تأكيد كردند كه در دوران آخوند روحاني، اين ستم و سركوب وخيم‌تر نيز شده است.
به‌دعوت رسمي برگزار كنندگان اين كنفرانس، هيئتي از مقاومت ايران به سرپرستي سنابرق زاهدي، مسئول كميسيون قضايي شوراي ملي مقاومت در اين اجلاس شركت و سخنراني كرد.
نمايندگان پارلمان اروپا كه در اين جلسه حضور داشتند، حكومت آخوندي را يك رژيم نقض‌كنندة جدي آزادي‌ها و حقوق مذهبي خواندند و در اين رابطه به نمونه‌هايي از سركوب و كشتار پيروان اديان مختلف اشاره كردند. آنها از اتحادية اروپا خواهان اتخاذ اقداماتي عليه نقض حقوق اقليت‌هاي مذهبي توسط رژيم ايران شدند و گفتند، هر چند مذاكرات اتمي مهم است، اما نمي‌توان وضعيت حقوق بشر و آزادي‌هاي مذهبي در ايران را ناديده گرفت.
كريسي تيلور از مسئولان سازمان مدافع حقوق مسيحيان ايران در اين جلسه گفت، مسيحيان در ايران، از زمان روي كار آمدن رژيم حاكم، درد و رنج كشيده‌اند.
وي با اشاره به اعدام جنايتكارانة كشيش‌هاي مسيحي توسط رژيم افزود، در دوران روحاني هم وضعيت مسيحيان بهتر نشده است... تعداد زيادي از مسيحيان در زندان به‌سر مي‌برند... رژيم ايران خواهان آن است كه جامعة مسيحي از كشور خارج شود...
كريسي تيلور ابراز اميدواري كرد كه موضوع نقض حقوق مسيحيان ايران، بيش از پيش در پارلمان اروپا و ساير ارگان‌هاي اروپايي، مورد بحث قرار گيرد.
مسئول كميسيون قضايي شوراي ملي مقاومت در سخنراني خود ضمن تشريح سركوب اقليت‌هاي مذهبي توسط حكومت آخوندي و با ذكر نمونه‌هايي از قتل و كشتارهايي كه رژيم در حق آنها مرتكب شده، ازجمله گفت« سيستم حكومتي ايران كنوني كه نظام ولايت فقيه ناميده مي‌شود يك نظام ديكتاتوري مذهبي تمام‌عيار است كه در عمل هيچ حقي براي هيچ عقيده، دين، مذهب و فكري به جز انديشة رسمي آخوندها قائل نيست.
اين رژيم ده‌ها تن از هموطنان مسيحي را در جريان قتل‌هاي زنجيره‌يي و در جريان اعدام‌هاي گستردة زندانيان سياسي به قتل رسانده است. اما فكر مي‌كنم كيس كشيشهاي سه گانه بهترين گواه در مورد جناياتي ا ست كه رژيم در حق مسيحيان ايران مرتكب شده است.
در  مورد  سركوب اقليتهاي ديني وقتي نوبت به هموطنان كليمي ميرسد ابعاد بسيار گسترده تر است بطوريكه اكثر آنان يا كشور را ترك كرده اند يا اينكه از اعلام دين ومذهب خود ترس دارند.
 در رابطه با هموطنان بهايي سركوب سياه تر وضد انساني تر است تا جايي كه اساسا رژيم ايران براي آنها هويت وموجوديت قائل نيست.
در مورد برادران اهل سنت ما نيز وضعيت به همين ترتيب است. در جريان موج قتلهاي زنجيره اي در دهه 90 قرن گذشته دهها تن از رهبران اهل سنت در كردستان وبلوچستان توسط باندهاي سياه پاسدار به قتل رسيدند وهزاران تن از فرزندان خلق كرد وهمچنين هموطنان بلوچ يا در نبرد و يا در سياهچالهاي ولايت فقيه جان باخته اند.
 رژيم ولايت فقيه جنايات خود را تحت نام اسلام مرتكب مي‌شود. اما من به‌عنوان يك مسلمان و كسي كه در زمينة مسائل اسلامي سال‌ها كار تحقيقي كرده و (به‌عنوان عضو) يك جنبش گستردة مردمي كه محور آن يك سازمان با ايدئولوژي اسلامي- سازمان مجاهدين خلق ايران- است اعلام مي‌كنم، جنايات رژيم آخوندي تنها براي سركوب و ادامة حاكميت ننگين خودش است و اين جنايات هيچ ربطي به اسلام ندارد».
سنابرق زاهدي در بخش ديگري از سخنان خود در كنفرانس پارلمان اروپا، گفت: ظهور يك گروه جنايتكار به اسم داعش در عراق و سوريه و ارتكاب فجايع اين گروه نبايد بر رژيم ولايت فقيه سايه بيندازد، رژيمي كه بيشترين زندانيان سياسي  مخالف را از جنگ جهاني دوم به بعد اعدام كرده است. در واقعيت گروه داعش كه خود را خلافت مي‌نامد نسخة كوچك سني همان رژيم ولايت فقيه حاكم بر ايران است.
البته در برابر رژيم ولايت فقيه يك مقاومت گسترده و مسئول قرار داشته كه تاكنون 120 هزار تن از اعضا و هوادارانش توسط اين رژيم اعدام شده‌اند.
مسئول كميسيون قضايي شوراي ملي مقاومت سپس طرح مصوب جدايي دين از دولت شوراي ملي مقاومت را تشريح كرد و در پايان سخنان خود، اظهار داشت:

رژيم ولايت  فقيه كه ادعاي اسلام و تشيع دارد، دشمن اصلي تمامي مسلمان‌ها و شيعيان است. يك بررسي ساده نشان مي‌دهد كه هيچ رژيمي در جهان معاصر به اندازة اين رژيم كه اسم اسلام بر خود نهاده مسلمان‌ها و شيعيان را نكشته است. اين واقعيت ديگر امروز براي همه روشن شده است كه با وجود رژيم آخوندي در ايران صلح، ثبات، آرامش و آسايش به منطقه خاورميانه باز نخواهد گشت. به همين دليل بايستي به كلية دولتها و كشورهايي كه با اين رژيم داد و ستد ميكنند تأكيد كرد، هرگونه مراوده و رابطه  با اين رژيم بايستي مشروط به رعايت حقوق بشر و حقوق اولية مردم ايران باشد وگرنه هيچ  پيشرفت واقعي در هيچ زمينه‌يي، ازجمله در زمينة اتمي، صورت نخواهد گرفت».