۱۳۹۴ تیر ۲۸, یکشنبه

انجمن نجات ايران.جمشید پیمان، چه کسانی از توافق اتمی 5+1 با حاکمیت آخوندی شادمانند؟

انجمن نجات ايران
ـــ همه ی جناح های گرداننده ی حاکمیت« جمهوری اسلامی». زیرا توافق نامه را فرجی می بینند از این ستون به آن ستون برای تعویق سرنگونی شان به دست مردم ایران و محکم کردن چوب لق خارجی زیر بغل شان .( چنگ و دندان به هم کشیدنشان علت های دیگری دارد و هر امری، از جمله همین توافق نامه، می تواند بهانه و فرصت به هم پریدن ها ی بیشترشان شود)
ـــ غارتگران بین المللی زیرا توافق نامه را هموار کننده ی راه چپاول تازه ثروت مردم ایران می بینند. شاهدیم که هنوز مرکب امضاء توافق نامه خشک نشده و هنوز به اصطلاح مراحل تصویب قانونی آن طی نشده ، از انگلیس و فرانسه و آلمان و اتریش و ... رؤ سا و معاونان و هیات های اقتصادی و تجاری به سوی خوان گسترده ی ایران سرازیر شده اند.
ـــ انواع و اقسام به اصطلاح ایرانیانی که، هستی شان با موجودیت حاکمیت آخوندی گره خورده است و هر گونه ضعف و فتور در آن را مغایر با منافع خود می بینند.
ـــ انواع و اقسام اپوزیسیون( نما) هائی که حرکت و تلاش خود را با جناح به اصطلاح اصلاح طلبِ داخل رژیم آخوندی، همسو کرده اند.
ـــ مردم ستمدیده و محرومیت کشیده ی داخل کشور که فکر می کنند این توافق می تواند موجب گشایشی در زندگی شان شود و اندکی از فشارهای طاقت فرسای اقتصادی و اجتماعی بکاهد.
ـــ جنایتکاران و شرکای جرم حاکمیت آخوندی در منطقه از قبیل بشار اسد و نوری مالکی و .... زیرا این توافق را گشاینده و هموار کننده ی راه رسیدن پول و تجهیزات تازه و بیشتر از سوی رژیم برای توسعه تروریسم و تحکیم سلطه بر مردم منطقه خاورمیانه می شناسند.
ــــ و بالاخره آزادی خواهان و مبارزان واقعی راه آزادی که این توافق را نه « تــــوافــــق » به معنی حقیقی کلمه، بلکه عقب نشینی و تسلیم حاکمیت آخوندی در برابر فشارهای خرد کننده و مرگبار بین المللی، ارزیابی می کنند و به واقع آن را " زهر خوران اتمی" نامیده اند. آین بخش از مردم ایران ،این عقب نشینی حاکمیت آخوندی را که از موضع ضعف کامل صورت گرفته است، فرصتی می بینند برای بالا رفتن فشار های داخلی و شدت گرفتن مبارزه برای مطالبات و حقوق بنیادی سرکوب شده شان و بالاخره هموار شدن راه سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی.
آینده ( نه چندان دور) نشان خواهد داد که شادی چه کسانی تداوم خواهد یافت!