۱۳۹۴ مرداد ۱۰, شنبه

انجمن نجات ايران تلویزیون بحرین: مقاومت ایران می‌گوید کسی نمی‌تواند بر سر آزادی مردم ایران مماشات کند

انجمن نجات ايران 
تلویزیون بحرین 10مرداد 94: 
فرار مغزها، فقر فاحش، سرکوب و سلب اراده مردم، نبود آزادیها و اعدامهای خودسرانه واقعیت تلخ زندگی ایرانیان را تشکیل می‌دهد. این واقعیتهای تلخ باعث شده که احزاب و سازمانهای ایرانی به مخالفت برخیزند و واقعیتهایی که زندگی ایرانیان را دستخوش خود کرده را افشا کنند. 
بر اساس آمار بانک جهانی 180هزار ایرانی که دارای دانشنامه‌های علمی هستند سالانه از ایران به خارج می‌روند. این به‌معنی خارج شدن 50میلیارد دلار از داراییهای این کشور است. 
بر اساس آمار کنونی بیش از 250هزار پزشک و مهندس ایرانی و نیز بیش از 170هزار ایرانی که دارای مدارک دانشگاهی هستند تنها در آمریکا زندگی می‌کنند. 
در پاریس اخیراً کنگره سالانه مقاومت ایران با حضور نزدیک به هزار شخصیت سیاسی که از سراسر جهان آمده بودند و شرکت 120هزار ایرانی مخالف رژیم که از سراسر جهان آمده بودند پایان یافت. 
خانم مریم رجوی: «دهها میلیون معلم و دانشجو و پرستار و کارگر مورد سرکوب واقع شده‌اند و خواهان آزادی و دموکراسی و کار هستند». 
تعداد مهاجرین ایرانی که از سرکوب برنامه‌ریزی شده رژیم ایران گریخته‌اند و کسانی که می‌خواهند واقعیت اسفناک مردم ایران را تغییر دهند به بیش از 5 میلیون نفر می‌رسند، 
15 میلیون ایرانی در زیر خط فقر زندگی می‌کنند. 

اینها باعث شده که صدها هزار ایرانی علیه وضعیت موجود در کشورشان قیام کنند. 
ائتلاف گسترده و فراگیری که نامش شورای ملی مقاومت ایران است به‌عنوان پارلمان در تبعید ایران عمل می‌کند. در این شورا سازمانها و احزاب و 550 عضو برجسته و مشهور از شخصیتهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، کارشناسان، هنرمندان، روشنفکران، دانشمندان و افسران و فرماندهان ارتش آزادیبخش ملی ایران عضویت دارند. 
از نظر سیاسی مطلقاً نمی‌توان انکار کرد که رژیم ایران بدترین رژیم جهان است، اگر این رژیم بدترین رژیم نباشد اولین رتبه را در اعدام دارد به‌طوری‌که تنها در دوران حکومت آخوند روحانی 1800نفر اعدام شده‌اند. بنا‌ به گفته اپوزیسیون ایران آزادی مردم ایران، رفاه و پیشرفت آنها نمی‌بایست موضوع مماشات باشد.