۱۳۹۴ شهریور ۲۸, شنبه

انجمن نجات ايران .مژدگاني كه گربه عابد شد - عبدالله مقدسي

مژدگاني كه گربه عابد شد - عبدالله مقدسي

انجمن نجات ايران

مژدگاني كه گربه عابد شد
عابد و زاهد و مسلمانا
اواخر سال 59 كتابدار كتابخانه مركزي شهرمان كه به خاطر علاقة من به مطالعه، باهم رفيق شده بوديم، بستهای حاوي چند كتاب به من داد و گفت ابلاغيه آمده كه اين کتابها را جمع كرده و به مركز استان بفرستيم، براي اينكه اینها را آتش نزنند بيا با خودت ببر. هرچند وقت یک‌بار ليست جديدي از کتابهای ضاله!! به دست كتابدار میرسید و كتابخانه شخصي من غنیتر میشد. علت دشمني آخوندها با محتواي اين کتابها برايم واضح بود كه برخي از آنها انتشارات سازمان مجاهدين بود ولي وقتي ديوان عبيد زاكاني را ديدم از خودم پرسيدم با اینیکی مرتجعين چه دشمني دارند او كه حداقل 700 سال پيش زندگي میکرد؟ وقتي ديوان را باز كردم علت را فهميدم سراپا آخوندهاي شياد و فريبكار را به باد حمله گرفته و ريا و سالوس و دورويي و دروغگویی آنها را موضوع طنزها و جوکهایش عليه اين دارو دسته كرده بود. 
يكي از وجوه بارز رياكاري و شيادي آخوندها، وارونه جلوه دادن حقايق است. عملي به‌شدت كثيف و رذيلانه كه براي قابل‌باور كردن آن، به وقیحانه‌ترین صورت همة ارزش‌های شناخته شدة اجتماعي را نيز به نكبت خود آلوده نموده است. ازجملة اين اعمال پلشت سوءاستفادة آن از عواطف خانوادگي است تا به‌زعم خود هم ارگان‌های بین‌المللی را پشت خود بياورد و هم دستان خون‌آلود خود را بپوشاند. جنايتي كه طي مدتي نزديك به دوسال و با 320 بلندگو در اشرف مرتكب شد كه حاصل آن ده‌ها حمله و هجوم وحشيانه به اشرف و دو قتل‌عام در تاريخ 19فروردين 90 و 10شهريور 62 در اشرف بود.
در همین رابطه وزارت اطلاعات تحت عنوان خانوادة مجاهدين اسير در ليبرتي، نامهای به ارگان‌های بینالمللی نوشته و در آن خواستار نجات! مجاهدين گرفتار در ليبرتي شده است و خانوادة مرا نيز وارد اين توطئه كثيف كرده و اسم من را نيز در ليست نجات جويان! آورده است. آن هم در شرايطي كه هزاران متقاضي آمدن به اشرف را دولت دست نشانده اش در عراق ويزا نداده و يا خانواده هايي كه به جرم آمدن به اشرف اعدام شده اند يا هم اكنون در ايران در اسارتند.
رژيم درمانده و غرق در بحرانهای داخلي و بینالمللی كه بيش از هميشه به اهميت و تهديد مجاهدين مستقر در زندان ليبرتي آگاه است، به هر خس و خاشاكي متوسل میشود تا اگر شده مجاهدي را از جمع دشمنانش بكند و اگر نشد حداقل در مورد آنان شيطان سازي كند. اما تکتک مجاهدين با خدا و خلق و رهبري پاکبازشان عهد بستهاند كه تا سرنگوني و به گور سپردن اين رژيم و پاك كردن تمام آثار و عوارض اين پليدي دوران از زيباترين وطنشان از پاي ننشينند.
البته جاي بسي تأسف است، خانواده‌هایی كه زخم اين رژيم پليد را دهها سال بر تن داشته و از زهر اين مار سالهاست در رنج و عذاب بودهاند، خود را به نكبت همين رژيم آلوده نموده و دست در خون فرزندان مجاهد خود می‌کنند. مجاهدان پاک‌بازی كه براي پالايش ميهن از لوث وجود اين جانيان دست از همه‌چیز خود شسته و در كسوت رزمنده آزادي به صفوف ارتش آزادی‌بخش براي سرنگوني اين رژيم پیوسته‌اند.
من باپوست و گوشت خود با دروغ‌گویی و پليدي اين رژيم آشنايي دارم. از اواسط ارديبهشت تا 19 خرداد 61 كه روز دستگیریام بود رژيم در روزهاي مختلف جمعاً 23 هوادار مجاهدين را در شهر ما دستگير كرد و بعد با بیشرمی تمام در مرداد همين سال سپاه پاسداران پليدي و پلشتي اطلاعيه داد كه 20 نفر را در يك خانه تيمي دستگير كرده است! معلوم نبود اين چه خانه تيمي است كه طول و عرض آن بيش از 100 كيلومتر بوده و...
اما اگر كسي خواسته يا ناخواسته، فهميده يا نفهميده در اين توطئة كثيف وارد شده و میخواهد دستهای قاتلان خواهران و برادرانم كه تشنه به خون من و هر مجاهد خلق ديگر هستند را بشويد، بايستي بداند كه در صف دشمن‌ترین دشمن مردم ايران ثبت‌نام كرده است و در تمام جنایت‌های چندين سالة آن سهيم است و من مطلقاً از هرکسی و به‌طور مشخص خانواده‌ای كه خود را به نجاست اين پليدي دوران آلوده كرده است، ابراز برائت می‌کنم. مگر اينكه هشيار شده و از خدا و خلق قهرمان ايران و 120 هزار شهيد سرفراز در خون تپيده، عذر تقصیر طلبيده و اجازه ندهد خليفه ارتجاع به مثابة رجس و پليدي مجسم، از آن‌ها براي استمرار حاكميت لرزانش سوءاستفاده كند. من طبق فرمان خدا از اين افراد بري هستم و به راه و آرماني كه انتخاب کردهام افتخار میکنم و به آن میبالم. 
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ آبَاءكُمْ وَإِخْوَانَكُمْ أَوْلِيَاء إَنِ اسْتَحَبُّواْ الْكُفْرَ عَلَى الإِيمَانِ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَأُوْلَـئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ {23} قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَآؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُواْ حَتَّى يَأْتِيَ اللّهُ بِأَمْرِهِ وَاللّهُ لاَ يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ (توبه ـ 24و23)
اي کساني که ايمان آوردهاید، اگر پدران يا برادرانتان كه دوست دارندکفر را بهجای ايمان برگزينند، آنها را به دوستي مگيريد و هر کس از شما دوستشان بدارد از ستمکاران خواهد بود و بگو اگر شما پدران،فرزندان و خويشاوندان خود و اموالي كه جمع كرده ايد و از كسادي آن بيمناكيد و منازلي را كه به آن دل خوش داشته ايد را بيش از خدا و رسول خدا و جهاد در راه او دوست داريد، منتظر باشيد كه مشيت خداوند تحقق يافته و دنياطلبان از كار و عمل خود پشيمان و زيانكار خواهند شد و خدا بدكاران را هدايت نخواهد كرد.
بنابراين به عنوان يك مجاهد خلق كه سنگيني وظيفه و مسؤليت بهروزي خلق و ميهن را كه در سرنگوني خليفة ارتجاع سمبليزه مي‌شود، بر روي شانه‌هاي خود احساس مي‌كند، تأكيد می‌کنم كه اگر صدبار ديگر هم در معرض انتخاب قرار بگيرم، بر انتخاب روز اولم پاي مي‌فشارم و حاضر نيستم جز در كسوت مجاهد خلق نفس بكشم.
عبدالله مقدسي
شهريور94