۱۳۹۴ مهر ۹, پنجشنبه

اول اکتبر 2015: «نادر نادری (معروف به نادر پاسدار) از وزارت اطلاعات ماموریت جدید میگیرد» !!؟

نادر نادري يكي ازماموران وزارت اطلاعات و ازاعضاي بسيج ضد مردمي گشتاپوي ملايان میباشد
درهنگام تقاضاي ورود به ارتش آزاديبخش به دليل اين كه شكهاي قوي  امنيتي درمورد او وجود داشت ازپذيرش او برای ماهها خودداري شد.
او درجريان ترورآقاي حسين عابديني بوسيله رژيم خميني ( كه به جاي آقاي محمد محدثين مسول كميسيون خارجي شوراي ملي مقاومت مورد سوء قصد قرارگرفت )  درتركيه شديدا مورد سوء ظن بود و به همين دليل  به تقاضاي او براي ورود به ارتش آزاديبخش مدتها ترتيب اثر داده نشد و به اوپيشنهاد شد درخارج مانده و پناهندگي بگيرد . ولي او همواره تلاش میکرد  اعتماد مسولين ارتش آزاديبخش را كسب كرده و به ارتش آزاديبخش اعزام شود.
پس ازمدتي او موفق ميشود تاحدودي اعتماد برخي ازمسولين ارتش آزادیبخش را كسب كرده وبه ارتش اعزام شود ، ولي هم چنان شك وترديد امنيتي درمورد او باقي مي ماند. قبلا سایت ایران افشاگر این مزدور را افشا کرده بود . ا ینجا را کلیک کنید.
درمرداد ۱۳۸۳ تقاضاي رفتن به تيف ميكند .

به محض ورود به تيف با ماموران وزارت اطلاعات كه پيش از او درتيف حضور داشتند مانند : جواد فیروزمند و بهزاد عليشاهي و محمد رزاقي و مجيد روحي  چفت شده وارتباطات خودش را با وزارت اطلاعات بر قرارميكند. پس ازاعزام جواد فيروزمند و بهزاد عليشاهي به فرانسه بوسيله وزارت اطلاعات , نادرنادري ازداخل تيف با آنها درفرانسه  مرتبا درتماس بود و اخبارتيف را دراختيار آنها قرارميداد . به دلیل علنی بودن رابطه او با وزارت اطلاعات  درتیف به « نادر پاسدار » معروف شده بود  .
پس از  انحلال تيف وبسته شدن آن توسط آمريكائيها, درزمستان ۱۳۸۶  به اربيل رفته و درقسمت داخلي خانه اي كه وزارت اطلاعات درجنب كنسولگري رژيم دراربيل برای مزدوران خودش و عضو گیری بقیه تهيه كرده بود ساكن شده و به توصيه وزارت اطلاعات براي به همكاري كشاندن نفرات تيف با وزارت اطلاعات تلاش ميكرد.



دراوايل سال ۱۳۸۷ گشتاپوي ملايان اورا به ايران برده و پس از توجيهات لازم وضروري , فراهم کردن امکان ملاقات با احسان نراقي درتهران , اورا آماده اعزام به فرانسه ميكند . احسان نراقي قول همه گونه همكاري رابه او ميدهد و تعهد ميكند كه مسايل قانوني او را پس ازورود غير قانوني به فرانسه حل وفصل نمايد . وزارت اطلاعات درتهران شكايتنامه اي از مجاهدين براي اوتهيه ميكند تا بعد از به سرانجام رسیدن کار پناهندگی اش به انجام ماموريت هاي محوله ازطرف وزارت اطلاعات ملاها اقدام نمايد ..
وزارت اطلاعات اورا ازطريق مرززميني وارد تركيه ميكند و سپس ازطريق امکانات قاچاقی که جهانگیر شادانلو تهیه کرده بود  اورا به ايتاليا و سپس به فرانسه مي فرستد .
نادر نادري درتاريخ ۸ ژوئيه ۲۰۰۸ خودش را درپاريس به اداره پناهندگي معرفي كرده است و در یکی از کمپ های شهر متز ساکن میشود.
پس از ورود به فرانسه به همکاری تنگاتنگ با وزارت اطلاعات می پردازد و درکلیه جلسات و گردهمایی های وزارت اطلاعات در پاریس  همراه با ماموران بد نام وزارت از قبیل کریم حقی و مسعود خدا بنده شرکت میکند.
او همراه با تعداد دیگری از ماموران وزرات اطلاعات از حمله جنایتکارانه مالکی به اشرف و کشتار
مجاهدین حمایت کرده بود و به مالکی  جنایتکار که اکنون  همه آحاد مردم  عراق ( شیعه و سنی ) در تظاهرات سراسری خواهان اعدام او به جرم جنایت و دزدی و فساد و کشتار عراقیان بیگناه هستند ، نوشته بود :‌
«آقاي نوري المالکي نخست وزير محترم عراق
با تقديم احترام … خوشبختانه امروز از طريق رسانه هاي خبري مطلع شديم که هيئتي از دولت محترم عراق به رياست آقاي موفق الربيعي به پادگان اشرف در عراق مراجعه نموده ورسمأ
خواهان بسته شدن اسارتگاه اشرف شدند ما از اين اقدام قانوني و بشر دوستانه قدرداني و حمايت نموده و اميدواريم که اين نوع اقدامات قانوني ادامه بابند...ما جداشدگان اين فرقه نيز از شخص شما و هيئت محترم عراقي سپاس گزاريم. با کمال احترام امضاء کنندگان ذيل:
۱- محمد رزاقي ۲- حسن پيرانسر ۳- حميد سياه منصوري ۴- محمد بازيار پور ۵- نادر نادري ۶- منصور نظري  ۷-حامد صرافپورو .............-۹ دي۱۳۸۷
 اخیرا وزارت اطلاعات به او ماموریت داده تا از مزدور وزارت اطلاعات مصطفی محمدی که از کانادا برای ایجاد درگیری و زمینه چینی اقدامات تروریستی به فرانسه آمده حمایت نماید


نادر نادری سایر ماموران وزارت اطلاعات را تحریک نموده و ازآنها دعوت میکند  که به محل اقامت رئیس جمهوربرگزیده مقاوم برای ایجاد درگیری و آشوب و هم چنین زمینه سازی اقدامات تروریستی بیایند.
 او طی نامه ا ی که در سایت وزارت اطلاعات ایران اینترلینک در تاریخ ۱۴ سپتامبر۲۰۱۵  درج شده است مینویسد: مریم رجوی « نه در میدان سن میشل است و نه در میدان شتله بلکه برای همبستگی باخانواده ها و دوستان اسیرمان باید جلوی اور سورواز تجمع کنیم و با راه اندازی آکسیون ها و افشاگری بساط دجالیت این فرقه را در هم بکوبیم از شخصیت های برجسته ایرانی تقاضای همیاری و حمایت داریم
این مزدور در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۵ به همراه مصطفی محمدی و قربانعلی حسین نژاد به شهر سرژی پونتواز آمده و از مصطفی محمدی و قربانعلی حسین نژاد« به شیوه برن در رو »چند عکس گرفته اند تا با انتشار آن درسایتهای وزارت اطلاعات جیره و مواجبشان را بگیرند .
افلاس و بد بختی رژیم ولایت فقیه و زهر خورده را بنگرید که از سر  استیصال  به لمپنی به نام مصطفی محمدی که همه شرافت و عواطف پدری را ما به ازاٰء پول  به رژیم  کثیف آخوندی فروخته است و طلبه معلوم الحال کثیفی مثل قربانعلی حسین نژاد و عنصر فاسدی به تمام معنی مانند نادر نادری متوسل شده است .
واقعیت این است که اقدامات زبونانه  رژیم چیزی نیست جز واکنشی نومیدانه به  برگزاری جشنهای شکوهمند پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران در داخل میهمن اسیر و در همه کشورهای اروپایی و آمریکایی و هم چنین تظاهرات شکوهمند امریکا علیه روحانی جنایتکار در نیویورک.
خوردن جام زهر اتمی بوسیله ولی فقیه و شکستن همه مرزسرخهایش  و شکست های استراتژیک  پیاپی مهره هایش در سوریه و عراق و یمن و  اوج گیری تظاهرات و اعتراضات اجتماعی در داخل میهن ، از همه طرف زنگ خطر را برای رژیم به صدا در آورده است در چنین دوران با شکوهی رژیم به هر خس و خاشاکی متوسل میشود.
زیرا از قدیم گفته است : آدمی که در حال غرق شدن است به هر خس و خاشاکی چنگ میزند .
از دولت فرانسه میخواهیم . بر اساس مصوبه آوریل 1997 شورای وزیران اتحادیه اروپا ، این مزدور وزارت اطلاعات و سایر مزدوران که هدفی جز توطئه علیه پناهندگان ایرانی ندارند  و برای زمینه سازی اقدامات تروریستی تلاش میکنند و خود بصورت تروریزم خفته عمل میکنند تا در شرایط مناسب وارد عمل بشوند را به  ایران اخراج نمایند .