۱۳۹۴ مهر ۱۷, جمعه

آفتا بکاران ، ،سیروس مختاری۷ ، 9 اکتبر 2015:« چرا رژیم در عربستان»


حکومت ضد بشری و الیگارشی آخوندی حاکم بر ایران و عملکردها تروریستی و آدمکشی این جانیان در دنیا بر کس و یا کسانی پوشیده نیست. در هر کجای دنیا و بخصوص در خاورمیانه خبر از انفجار و یا کشتار شنیده میشود بدون شک رد پای تروریستهای صادراتی و یا عوامل آموزش دیده آنها در سپاه پاسداران آخوندی است.
حاکمیتی که برای بقای خود ایجاد رعب و وحشت در داخل و خارج از کشور میکند سعی دارد که در منطقه بحران سازی کند تا شاید بتواند به حیات ننگین و ضد بشری ولو کوتاه مدت ادامه دهد.
بعد از بحران اتمی و توافق و زهر خواران، باندهای متخاصم رژیم بجان هم افتادند و همدیگر را متهم و نرمش در برابر کشورهای 5+1 نمودند تا جائی که ولی فقیه ارتجاع هم از این تیر رس ها بی نصیب نماند.
شکست رژیم در یمن و روشدن دستشان در انفجارها و کشف سلاح از آخوندها در کشورهائی مثل کویت، بحرین، یمن و همچنین شناسائی شدن عوامل سپاه در این کشورها، خود نشانده بحران سازی در منطقه بود چرا رژیم باید بحرانهای داخلی خود را به بیرون از خود باید ارجاع میداد یعنی همان کاری که خمینی دجال ضد بشر بعد از خوردن زهر آتش بس و زیر سؤال رفتن خمینی کفن پاره که گفته بود راه قدس از کربلا میگذرد و جنگ ،جنگ تا پیروزی و اینکه صلح بین اسلام و کفر معنی ندارد و.....
خمینی ملعون و ایران بر باده مورد تهاجم خانواده های جانباختگان جنگ ضد میهنی و باندهای رژیم قرار گرفت که چرا آتش بس؟
خمینی ضد بشر هم برای دور کردن بحران از اینکه او امام بود و جانشین خدا در زمین، قائله سلمان رشدی را براه انداخت و اینبار سلمان رشدی را قربانی کرد تا جائی که برای ریز، ریز کردن وی جایزه تعیین کردند و خود از آن مهلکه جان سالم بدرد برد که طولی نکشید که بعد خاک را با وجود ملعون و متعفن خود آلوده کرد و رفت.
امروز هم رژیم بعد از شکستهای پیاپی در منطقه و جهان، باید که کاری میکرد تا مورد توجه جهانیان قرار میگرد و کانون بحران را اینبار در عربستان جستجو می کرد، عربستانی که پوزه رژیم را در یمن بخاک مالیده بود.
بارها رژیم در همین عربستان اعمال تروریستی و انفجار و ... دست زده بود که یکی از این عوامل را هم به سازمان مجاهدین خلق نسبت داده بودند، که بعضی از سازمانها ورشکسته سیاسی(توده ، اکثریت و راه کارگر...) هم همین خبر رژیم را در بوق و کرنا گذاشتند و مجاهدین خلق را بدلیل این عمل تروریستی،محکوم کردند ولی بعد ها در سگ دعواهای رژیم بر ملا شد که کشتار حجاج در عربستان در مناسک حج، کار خود رژیم پلید آخوندی بوده و همان سازمانهای نامبرده هم، بدلیل عدم صداقت سیاسی حتی از سازمان مجاهدین خلق ایران هم عذر خواهی نکردند و انتظاری هم نبوده و نیست چرا که تا امروز از مردم ستمدیده ایران بخاطر خیانت هایشان عذر خواهی نکرده اند.
حال اگر از انفجار در حرم امام رضا و کاظمین بگذریم، این رژیم در یک کلام بحران ساز است و لا غیر.
آغاز جنگ ایران و عراق را همه ما بیاد داریم که فتنه و آشوب و جرقه جنگ با عراق را خمینی ضد بشر آغاز کرد و امروز هم خامنه ای جنایتکار غیظ و خشم و کین خود را با عربستان با عبارت اینکه به شدت با عربستان برخورد خواهد شد را نباید از دیده پنهان داشت.
خر مهره های ریز و درشت سپاه و عوامل جنایتکار حاکم بر ایران هم این پیام را جدی گرفته و آمادگی خود را برای حمله به عربستان اعلام کردند.
اما، در مورد مناسک حج و برائت از مشرکین یک امری است فقهی ، سنتی و مذهبی ، و ما تا کنون در هیچ کشور عربی که اسلام و پیامبر آن، از آنجا برخواسته است نشنیده اید که این کشور و یا آن کشور خود را نماینده خدا بر روی زمین بداند که این خود عین شرک است.
در فرهنگ دهخدا مشرک را اینگونه معنا میکند که: کسی که خدا را متعدد می پندارد مشرک است، مانند کافر، ملحد و بت پرست.
پس در فرهنگ آخوندی و اسلام آخوندی که خود را نماینده خدا و یا اینکه بالاتر از خدا میداند شرک محض است پس اولین شرک خود رژیم ضد بشری و ضد اسلامی آخوندی است.
حال سؤال اینجاست که مشرک اصلی کیست و اگر در این قرن نه سنتن بلکه عیناً، کسی این ادعای کذب را داشته باشد، مشرک نیست، آیا وظیفه مسلمان نیست که از این قوم نادان(آخوندها) دوری جویند؟ بجزء آخوندهای تبهکار و جنایتکار الزاماً چه کسی مشرک است؟
توصیه بنده به عربستان سعودی اینست که مظهر شرک و شیطان را در عربستان با مجسمه های منحوس خمینی دجال و خامنه ای جنایتکار بر پا کنند تا اینکه درس عبرتی باشد برای دیگران و مدعیان دروغین اسلام.
سخن به دراز کشیده شد اما، میخواهم به اصل موضوع بپردازم که رژیم چرا اینبار مجدداً عربستان و منا را برای بحران زدائی و مظلوم نمائی انتخاب کرد.
بد نیست به مصاحبه یکی از جداشدگان رژیم بپردازیم که البته صحت و ثقم این ادعا را بنده تأئید نمی کنم ولی فقط به نَفس کار و رد پای رژیم ددمنش آخوندی و بهره برداری سیاسی رژیم از این عمل شنیع و ضد بشری بپردازم.
العربیه بنقل از وی مینویسد:
پرده برداشتنن از فاجعه منا در مکه توسط دیپلومات جدا شده ایران
بنا به گزارش العربیه در پایگاه اینترنتی :در زمانی که تجاوز و تعدی ایران توسط مقامهای سیاسی و نظامی این علیه عربستان سعودی بالا گرفته و ولی‌فقیه در اولین شرارتهایش مسئولیت حادثه دردناک مکه را که در آن صدها تن قربانی شدند متوجه عربستان سعودی کرد، یک دیپلومات جدا شده ایرانی به اسم فرزاد فرهنگیان فاش کردکه شش تن از افسران سپاه پاسداران حادثه منا را ایجاد کردند. وی تهران را متهم به این عمل تروریستی کرد وی اضافه نمود که طرح این حادثه را با هدف کشتار بیشترین تعداد حجاج و تظاهراتی بزرگ با اعمال خشونت‌آمیز تهیه شده بود.
این دیپلومات جدا شده ایرانی گفت: قبل از فرا رسیدن موسم حج هشدار داده بود که خامنه‌ای در زمان حج قصد دارد دست به‌عملیات تروریستی بزند.
فرهنگیان قبل از جدا شدنش به‌عنوان مستشار وزارت‌خارجه عمل می‌کرد، سپس به سفارت ایران در دبی و بغداد و مغرب و یمن رفت و آخرین مسؤلیتش نفر دوم سفارت ایران در بلژیک بود.
او می‌گوید تحقیقات به‌عمل آمده نشان می‌دهد حادثه منا تروریستی بوده و ایران در آن دست داشته است .فرزاد فرهنگیان در مورد این طرح تروریستی می‌گوید در میان حجاج 5هزار پاسدار وجود داشتند ،که بیشترین تعداد قربانی از این حادثه گرفته شود و به تظاهرات و اعمال خشونت‌آمیز بعد از آن دامن زده شود ولی سرعت کنترل دستگاههای امنیتی عربستان سعودی این طرح را با شکست روبه‌رو کرد.
فرهنگیان با اطمینان می‌گوید که تحقیقات، نظام ایران را به خاطر دست داشتن در ایجاد حادثه منا، محکوم خواهد کرد. او تاکید می‌کند: «آن‌چه در منا روی داد، یک عملیات تروریستی بود. بیش از ۵هزار تن از اعضای سپاه پاسداران در میان حجاج ایرانی بودند. سناریو این بود که شمار کشته شدگان بیشتر باشد و پس از آن تظاهراتی همراه با عملیات خشونت آمیز برگزار شود. اما سرعت‌عمل نیروهای امنیتی سعودی در کنترل حادثه، توطئه را به شکست کشاند
نام 6 افسر سپاه
این دیپلمات سابق ایرانی، نام ۶ افسر سپاه را ذکر کرده و می‌گوید آن‌ها از فرماندهان عالی‌رتبه سپاه پاسداران ایران هستند که برای حادثه منا برنامه ریزی کرده و آن را اجرایی کردند. این شش‌تن عبارتند از:
۱- عادل سید جواد موسوی فرمانده لشکر «عاشورا» از واحدهای شبه‌نظامیان بسیج
۲- عبدالباری مصطفی بختی فرمانده مرکز آموزش دانشگاه امام در کاخ سعدآباد در شمال تهران.
۳- مصطفی نعیم عبدالباری رضوی.
۴- محمد سید عبدالله.
۵- سالم صباح عاشور.
۶- کاظم عبدالزهرا خردمندان.
او می‌گوید که این افراد از فرماندهان عالی‌رتبه «واحد ۴۰۰» هستند که مسئول اجرای ماموریت‌های خارجی سپاه پاسداران و دفتر رهبری را بر عهده دارد.
رسانه‌های ایرانی در روزهای گذشته، نه تنها سعودی را هدف حملات خود قرار دادند، بلکه حملاتشان شامل همه عرب‌ها شد و حامل احساسات نژادپرستانه هم بود. تهدیدهای مسئولان ایرانی هم شدت یافت تا جایی که تهدید بستن تنگه هرمز را یادآور شد.
آری، بدلیل شکست خوردن سیاستهای تجاوزگرانه رژیم در منطقه و رو شدن دست ملایان در همه این جنایات از عراق تا سوریه و از عربستان تا یمن و بحرین و کویت و....نشانه دخالتهای ویرانگرانه مستقیم رژیم میباشد.
اگرچه رژیم سعی کرد با این بحران در عربستان جهانیان را بدنبال خود بکشاند اما، شکست خورد و حتی یک کشور دوست و هم پیمان رژیم، اندر باب همدردی و تسلیت بخاطر ایرانیان کشته شده در عربستان پیامی ارسال نکردند و جالب آنکه، همین جیره خواران رژیم از حماس تا حزب الله و ........وقعی بر این ماجرا نگذاشتند.
ضمناً به گفته مقامات ارتجاعی آخوندی، افرادی در این حادثه مفقود شده اند و دولت عربستان هم هیچگونه اطلاعاتی در این مورد تا کنون ارائه نداده است.
لذا، باید خاطرنشان کرد که مفقودین هم چیزی جزء نیات پلید آخوندی نمیباشد. اگر هم بپنداریم که عوامل رژیم در عربستان ناپدید گشته اند شک نکنید که در پناه عوامل مزدور خود در عربستان با نقشه قبلی جا خوش کرده اند تا با عملیات خرابکارانه و تروریستی، کشور عربستان را بی ثبات و نابود کند.
دستان مشکوک رژیم در این جنایت فجیع بخوبی رو شد و سؤال این بود چرا فقط بیشترین کشته ها از آنِ ایرنیان است؟؟!!!
همانگونه که در مطلب قبلی اشاره کردم، کشورهای بخصوص عرب منطقه، هیچگونه نیاز و وابستگی به رژیم پلید آخوندی ندارند لذا، باید همه سفارتخانه های خود را در ایران بسته و متقابلاً سفارتخانه های رژیم آخوندی را در کشور متبوع خویش پلمپ کرده، جاسوسان و تروریست های آخوندی را بدون درنگ اخراج نمایند و مابازاء، مقاومت مشروع ایران را که همان شورای ملی مقاومت ایران است را برسمیت شناخته تا رژیم قرون وسطی آخوندی هرچه بیشتر منزوی گردد تا مردم منطقه در صلح و آرامش بسر برند.
مرگ بر دیکتاتور
سلام بر آزادی

برافراشته باد پرچم خونین مبارزات مردم ایران