۱۳۹۴ آذر ۲۱, شنبه

قاتل مجاهدان اشرف وقاتل خلق های سوریه وعراق با مرگ دست وپا میزند





12دسامبر 2015

خامنه ای، بسیجی ها را با خبر سخنرانی قاسم سلیمانی سر کار میگذارد !

قاسم سلیمانی که بشدت در اطراف حلب مجروح شده است، اکنون بیش از ۲۵ روز است که
دربیمارستان  بستری و تحت عمل جراحی میباشد .
برغم این که مقاومت ایران مجروح شدن شدید، محل بستری بودن و تیم جراح قاسم سلیمانی را طی اطلاعیه ای برملاکرده بود ، اپوزیسیون سوریه و خبرگزاریهای بین المللی نیز آن را تایید کرد ه اند . ولی خامنه ای که طی سالهای گذشته با باد کردن قاسم سلیمانی جنایتکار از او چهره ای  اسطوره ای و غیر واقعی برای پاسداران و بسیجی ها درست کرده است.  حالا جرات نمیکند مجروح شدن قاسم سلیمانی را علنی نماید.
خامنه ای در پی بن بستهای مختلف، برای لاپوشانی و فریب حتی نیرویهای خودش مجبور میشود به شیوه هایی روانی و از این ستون به آن ستون متوسل شود، تا از سردرگمی نیروهایش تا حدودی بکاهد ولی این شیوه های مضحک نه تنها سوال بزرگ نیروهایش را جواب نمیدهد، بلکه آنها را بیشتر مساله دار کرده و اخبار حول جراحت شدید قاسم سلیمانی را  که بعد از ۲۵ روز هنور هم سر پا نشده است را بیشتر تایید کرده ودل نیروهایش را خالی نماید .
آخرین ترفند خامنه ای این بود که، چند روز قبل اعلام کرد:‌ قاسم سلیمانی جنایتکار در مراسم دانشگاه ملی ایران موسوم به بهشتی سخنرانی خواهد کرد .هدف خامنه ای از انتشار این خبر این بود که  به نیروهای وارفته اش روحیه بدهد. دیروز معلوم شد که سرتاپای این خبر دروغ بوده است و تاثیرکاهنده مضاعفی هم روی نیروهای دلوپسش داشته است.
گزارش زیر از روزنامه قانون رژیم عینا نقل میشود. یکی از دلواپسانی نظام و قاسم سلیمانی که به قول خودش به عشق  دیدن قاسم سیلمانی به محل مذکور میرود ، نا امید و دست ازپا درازتر برمیگردد و درقسمتی ازآن مینویسد :« ساعت به 15 نزد‌یک می‌شد‌ ولی خبری از سرد‌ار نبود‌. کم‌کم مسئولان مراسم د‌اربست‌های ایمنی را باز کرد‌ند‌ و مشخص شد‌ که اد‌عای حضور سرد‌ار سلیمانی د‌ر مراسم بی‌محتوا بود‌ه است....... با این روند‌ سعی می‌کرد‌ند‌ تا عد‌م حضور سرد‌ار سلیمانی را د‌ر مراسم پنهان کنند‌ ولی باز هم نشد‌ و د‌یگر وقتی برای مراسم باقی نماند‌ه بود‌. د‌ر پایان نیز د‌انشجویان با زمزمه‌های اعتراضی سالن را ترک کرد‌ند‌ و بد‌ون اینکه سرد‌ار را ببینند‌، به خانه‌هایشان رفتند‌.»
عین گزارش روزنامه قانون ۱۷ آذر ۱۳۹۴ صفحه ۳
مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی بدون حضور سلیمانی برگزارشد .
جذب دانشجو با نام سردار!