۱۳۹۴ دی ۹, چهارشنبه

افشای نقشه های کشتار زندانیان ، استمداد از مردم قهرمان وهمه سازمانهای حقوق بشری



 کوره های آدم سوزی هیتلر یا زندانها ی رژیم ولایت فقیه

این روزها  که گرگهای هار آخوندهای جنایتکار خم های رنگ ریزی  را برای انتخاب  جانشینی خامنه ای آماده میکنند ،و  خامنه ا ی در حال مرگ وزهرخورده اتمی وبرجام وبرشام وپسابرجام و فشار لایحه های کنگره وسنا ی آمریکا برای محدردیتها وتحریم های جدید ، همچنین  شکست های پی در پی  رژیم در سوریه ویمن ولبنان وعراق ، دردهای بی درمان اورا تشدید کرد وبعبارتی خواب از چشم شان پراند، وگرانی ها ی کمر شکن  واختناق وقحطی وفروش کلیه وبی آبی وهزاران مشکل بیکاری وتحصن ها واعتصابات  کل نظام را در سراشیبی سقوط رساند و حالت انفجاری  جامعه رعشه براندام دژخیمان انداخت تجربه خمینی  ملعون را میخواهند روی زندانیان  پیاده کنند حال که رژیم میخواهد در ظاهر هم  که شده مدره نمایی پوشالی کندو بطور مصلحتی وطبق فتوای  سفیه امر مسلمین جهان یعنی بیت ولایت ، نمی خواهد وشاید دستگاه فرسوده وغلیان های اجتماعی این اجازه را به او نمی دهد  که مثل قبل بطور گسترده  در ملاء عام اعدام کند لذا میزان اعدام های علنی وتعداد جراثقال ها وتیرهای اعدام را کم کرد اما چون رژیم پابگور کمترین ظرفیت در برابر حتی مخالف ومنتقد درون نظام را ندارد و ناچار میشود پسر رفسنجانی را هم دستگیر کند لذا باید دنبال نابودی وسربه نیست کردن زندانیان باشد کما اینکه وقتی خمینی ملعون وامام دجالان در سال 1367وقتی ارتش آزادیبخش ملی ایران به نزدیک دروازه های کرمانشاه رسید قتل عام های زندانیان مجاهد ومبارز  را شروع کرد الان هم ابتدا نقشه برای قتل عام زندانیان اهل سنت کشید که دوروز قبل این زندانیان مقاوم وقهرمان از درون زندان خطاب به هموطنان اهل سنت ودیگران اطلاعیه دادند واین نقشه رژٰیم را افشاء کردند ، روز قبل هم گروهی دیگر از زندانیان که رژیم مافیایی وفاشیست برای کشتن ونابودی شان آنها را وارد بند زندانیان خطرناک وعادی کرد تا با دادن مواد مخدر ومشروبات الکلی ورشوه های پولی به این زندانیان خطرناک وعادی ، بدست اینها کم کردن اعدام های علنی را با کشتن این زندانیان سیاسی به دست زندانیان  عادی وخطرناک جبران کند که از درون زندان  اطلاعات شان به دست ما رسید وما بتدریج در اختیار عموم هموطنان قرار میدهیم به یقین  آنها  که  چاره دردهای بی درمان  این رژیم یک چیز بیشتر نیست سرنگونی، سرنگونی،  بدست مردم ومقاومت سازمان یافته اش با پیشتازی قهرمانانش درلیبرتی.
امروز 8 دی 1394 زندانیان سیاسی سالن 2 زندان رجایی شهر موسوم به دارالقرآن مورد تهدید و ارعاب مهدی فر رئیس این سالن قرار گرفتند.
مهدی فر رئیس بند 2 دارالقرآن زندان رجایی شهر به دلیل اعتصاب غذای زندانیان سیاسی ایرج حاتمی، علیرضا فراهانی، فرید آزموده، بهزاد ترحمی، افشین بایمانی و دیگر زندانیان سیاسی آنها را تهدید به انتقال به سایر بندهای عادی این زندان کرده است. به گفته زندانیان مهدی فر با ذکر اینکه کاری می کنم که معنای عافیت و راحتی را بفهمید آنها را تهدید به انتقال به سایر بندهای عمومی زندان کرده و افزوده است که برای این زندانین پرونده جدیدی مبنی بر اغتشاش و توهین به مقامات زندان باز خواهم کرد. لازم به یادآوری است که افشین بایمانی و ارژنگ داوودی در بیست و دومین روز اعتصاب غذا، فرید آزموده، علیرضافراهانی و ایرج حاتمی در سومین روز اعتصاب نامحدود قرار دارند و بهزاد ترحمی نیز امروز برای بار دوم به جمع اعتصاب کننگان غذا پیوسته است. این زندانیان به دلیل عدم رعایت اصل تفکیک جرایم و عدم احتساب مدت زمان بازداشت دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند.



2.نامه چهارتن از زندانیان سیاسی در سومین روز اعتصاب غذای نامحدود
زندانیان سیاسی اندرزگاه 2 زندان رجایی شهر کرج به دلیل عدم احتساب دروران بازداشت و زیرپا گذاشتن اصل تفکیک جرایم توسط مسئولین زندان از روز ششم دی ماه سال جاری دست به اعتصاب غذای نامحدود زده و اعتراض خود را در نامه ای کوتاه عنوان کرده اند.متن نامه:
گروگان گیری در بند 2 زندان رجایی شهر
زندانیان سیاسی که از جمله کارشناسان ارشد موشکی ایران بودند در نتیجه عدم همکاری با دولت ایران برای تسهیل اهداف ضد بشری تولید سلاح های کشتار جمعی با اتهامات دروغین بازداشت و برای گرفتن اعتراف در سلول های انفرادی تحت شرایط هولناک و تبعید نگهداری شدند و بدون احتساب ایام بازداشتشان که به طور میانگین حدود 24 ماه برای هر نفر بوده است و مایوس شدن از تمامی حقوق قانونی خود و با عدم حمایت نهادهای حقوق بشری و نهادهای قانونی به عنوان آخرین راه دست به اعتصاب غذای نامحمدود زده اند.
به امید روزی که با حمایت نهادهای قانونی بین المللی هیچ زندانی سیاسی برای احقاق حقوق خود مجبور به اعتصاب غذا نباشد.
زندانیان سیاسی ایران - 8 دی 1394
ایرج حاتمی
علیرضا فراهانی
بهزاد ترحمی
فرید آزموده

3.ضرب و شتم زندانیان سیاسی و عملی کردن تهدیدها از سوی رئیس زندان رجایی شهر
تحصن زندانیان سیاسی سالن 2 زندان رجایی شهر
گزارش‌های رسیده از زندان رجایی شهر حاکی از ضرب و شتم زندانیان سیاسی و تحصن سایر زندانیان در اعتراض به این وضعیت است.
شب گذشته۷ دی ماه ۱۳۹۴ ایرج حاتمی که به شدت مورد ضرب و شتم زندانیان عادی در اندرزگاه ۶ قرار گرفته بود به سالن ۲ این زندان بازگردانده شد و در پی تحصن زندانیان سیاسی و عادی فریدآزموده نیز به سالن ۲ برگشت داده شد.
گزارشی از تهدید، ضرب و شتم و تحصن زندانیان:



روز گذشته چهارتن از زندانیان سیاسی با نام های علیرضا فراهانی، ایرج حاتمی، فرید آزموده و بهزاد ترحمی در حالی که دومین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر می‌گذاشتند مورد تهدید و ارعاب از سوی مسئولین زندان قرار گرفته بودند و در پی همین تهدیدها برای تحت فشار قرار دادن این زندانیان ایرج حاتمی را به سالن۶، فرید آزموده به سالن ۱ و بهزاد ترحمی را به سالن ۳ این زندان، سالن های موسوم به زندانیان عادی منتقل کرده بودند.
بهزاد ترحمی با شکستن اعتصاب غذا به سالن ۲ بازگشت اما سه زندانی دیگر دست از اعتصاب غذا برنداشتند. در پی همین موضوع و بعد از انتقال ایرج حاتمی و فرید آزموده به به این دو زندانی سیاسی ابلاغ شد که اعتصاب غذای خود را بشکنید و سپس هر دو را تهدید به پرونده سازی جدید و نهایتا حذف فیزیکی کرده‌اند. ایرج حاتمی بعد از تهدید شدن دوباره و به محض ورود به اندرزگاه ۶ مورد توهین زندانیان عادی قرار می‌گیرد و زندانیان عادی شروع به تکه اندازی و توهین به زندانیان سیاسی کرده که او را تحت فشار بیشتر قرار دهند.
 سپس زندانیان عادی به وی اعلام کرده‌اند که حاجی (مردانی رئیس زندان) گفته است که پوست از سرت بکنیم و سپس به سمت او حمله می‌کنند و چاقو روی گلویش می‌گذارند. وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با چاقو بدنش را خط می‌اندازند و روی سر و بدنش سیگار خاموش می‌کنند و در همین درگیری به گفته زندانیان یکی از دندان‌های او را شکسته‌اند. ایرج حاتمی با زور و زحمت خود را از دست آنها رهانده و سریعا به بیرون از سالن می‌دود. سپس از مسئول می‌خواهد تا با شیفت شب آقای بابایی تماس بگیرند و در همان جا متوجه می‌شود که قرار است همین اتفاقات را بر سر فرید آزموده بیاورند و تهدیدهای مردانی مبنی بر از بین بردن و حذف فیزیکی را عملی کنند.
بعد از تماس با شیفت شب بابایی خود را رسانده و سعی می‌کند ایرج حاتمی را آرام کرده و خون بدنش را پاک کند اما ایرج مانع می‌شود. سپس حاتمی را به انفرادی منتقل کرده و کمی بعد او را در حالی که سر و بدنش زخمی و خونی، دندانش شکسته و لباس‌هایش پاره شده بود به سالن ۲ باز می‌گردانند.
به گفته زندانیان مردانی و امیریان به زندانیان عادی که اعتیاد دارند مواد داده و آنها را با وعده پاداش تحریک کرده‌اند که این دو زندانی را به این وضعیت بیندازند.
بعد از بازگشت ایرج حاتمی به سالن ۲ و بازگویی مسائل، سایر زندانیان سیاسی سالن ۲ این زندان، متوجه می‌شوند که جان فرید آزموده در خطر است و به همین دلیل علیرضا فراهانی، افشین بایمانی، محمدرضا عالی پیام، رضا کاهه، علی مشهدی کاظم به زیر هشت رفته و شروع به شعار دادن می‌کنند. این زندانیان سیاسی یک صدا فریاد می‌زدند که دارید ایرج را می‌کشید و فرید باید هر چه سریع‌تر به این سالن بازگردد. سپس مردانی رئیس زندان با دیدن این وضعیت به آنها اعلام می‌کند که هر چه قدر دوست دارید همین جا بنشینید و فریاد بزنید زندانیان سیاسی هم در آنجا تحصن کرده و شعار سر می‌دهند و سپس به دلیل عدم رسیدگی مسئولین سایر زندانیان سیاسی و زندانیان عادی سالن ۲ زندان رجایی شهر به جمع تحصن کنندگان پیوسته و شروع به شعار دادن می‌کنند و در شعارهای خود می‌گفتند فرید را برگردانید.
نهایتا رئیس زندان مجبور می‌شود با گذشت مدت زمانی از سردادن شعار زندانیان و مصمم بودن آنها در این تحصن فرید آزموده را نیز به سالن ۲ بازگرداند. بعد از بازگشت آزموده وی از هیچ یک از اتفاقات خبر نداشته و به آنان ابراز کرده است که در اندرزگاه ۱ مورد تهدید زندانیان عادی قرار گرفته و زندانیان عادی به او گفته بودند که امشب وصیت نامه‌ات را بنویس. آزموده به همبندیان می‌گوید هر چند دقیقه یک بار با توهین می‌گفتند امشب باید وصیت نامه‌ات را بنویسی. این زندانی سیاسی تصور می‌کرده که زندانیان عادی برای ترساندن او این جملات را بیان می‌کنند اما بعد از این موضوع زندانیان عادی به او گفته ‌ند حاجی دستور داده پوستت را بکنیم و امشب تو را بکشیم پس وصیتت را بنویس البته الان نه بعد از آنکه خاموشی را اعلام کرده‌اند تو را خواهیم کشت.فرید بعد از بازگشت به سالن ۲ تازه می‌فهمد که تحصن زندانیان باعث شده او را برگردانند و معلوم نبوده با ماندنش در اندرزگاه ۱ این زندان چه بلایی به سرش می‌آمده و وضعیت ایرج را تازه متوجه شده بود.
در تحصنی که اتفاق افتاد افشین بایمانی در حالی که بیست و سومین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر می‌گذاشت و با وجود آنکه وضعیت جسمانی مساعدی نداشت به جمع تحصن کنندگان پیوسته بود و در همان زیر هشت به دلیل ضعف و وخامت وضعیت جسمانی از هوش می‌رود و در حال حاضر نیز وضعیت جسمانی مساعدی ندارد.
ایرج حاتمی نیز بعد از اتفاقات و ضرب و شتم صورت گرفته از درد آرام و قرار نداشته و با مسکن کمی آرام شده و به گفته زندانیان با استفاده از مسکن توانسته است کمی استراحت کند. فریدآزموده نیز به دلیل سرما و فشارهای عصبی و ضعف ناشی از سه روز اعتصاب غذا از دردهای عصبی و فراوان در ناحیه زانو پا رنج می‌برد و دردهای وی نیز با مسکن کمی آرام شده است.
زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر از تمامی نهادها و سازمان‌های حقوق بشری خواهان شکستن سکوت در برابر این همه بی عدالتی و ظلم روا شده به خود و همبندیانشان شدند و از تمامی افراد و سازمان‌های حقوق بشری خواسته‌اند که چشمانشان را روی این موضوع و مسائل این چنینی نبندند و تا جای ممکن و از هر راهی برای احقاق حقوق از دست رفته زندانیان تلاش کنند.