۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

ایران - اعتراض و قیام در شهرهای میهن علیه چپاول و ستم آخوندهای حاکم بر ایران


لینک به منبع :
اعتراضات و اعتصابات کارگری و دانشجویی در شهرهای مختلف کشور برای احقاق حقوق پایمال‌شده‌شان ادامه دارد کارگران کارخانه‌های سیمان آبیک، سیگار بهمن 


تهران، دارو پخش کرمانشاه، سبلان پارچه اردبیل، شهرداری سنندج و کارکنان تأمین اجتماعی ایلام، اداره مخابرات کنگاور، و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تجمعات اعتراضی برگزار کردند.

خانواده‌های 6 زندانی در زندان گوهردشت کرج و 6 زندانی محکوم‌به اعدام در زندان قزل‌حصار به همراه گروه‌های زیادی از خانواده‌های محکومین به اعدام، در مقابل زندان گوهردشت کرج تظاهرات کردند. اعتراض خشمگینانه خانواده‌ها باعث عقب‌نشینی موقت رژیم از اعدام این 12 نفر شد.
صبح روز پنجشنبه دژخیمان خامنه‌ای، یک زندانی را در زندان مرکزی یزد اعدام کردند. در یک جنایت دیگر؛ یک زندانی در زندان عادل‌آباد شیراز توسط رژیم آخوندی اعدام شد.
 رژیم آخوندی برای زندانی سیاسی نرگس محمدی پرونده جدیدی تشکیل داده است. این در حالی است چهارمین جلسه دادگاه او را دستگاه قضایی رژیم به تعویق انداخته‌اند. نرگس محمدی از وکلای مدافع زندانیان سیاسی به اتهام تبلیغ و اقدام علیه امنیت نظام دستگیر و در شرایط سخت بیماری در انتظار محاکمه به سر می‌برد.