۱۳۹۴ اسفند ۲, یکشنبه

خامنه ای : شرکت در انتخابات واجب شرعی است



 خبرگزاری فارس رژیم  در مورد فتاوی خامنه ای حول انتخابات نوشت :
 خامنه ای در این فتاوی شرکت در انتخابات را واجب شرعی اعلام می کند تا آن دسته از نیروهای خودش را نیز که سرخورده و پاسیو شده اند به صحنه بکشاند. خامنه ای فراتر رفته و رای سفید دادن را نیز حرام اعلام می کند.
 -ناصر مكارم‌شيرازي نیز شرکت در انتخابات را وظيفه شرعي دانست و گفت حتي مخالفان هم بايد در انتخابات شركت كنند و اگر كساني از برخي نهادها دلخور هستند, نبايد با انتخابات قهر كنند: « بايد با حضور پرشور در انتخابات پشت دشمن را بلرزانيم چراكه همه چشم و گوش آن‌ها به اين انتخابات است»
.-آخوند نوري همداني, یکی دیگر از مراجع تقليد رژیم نیز  شركت همه مردم در انتخابات را لازم خواند و گفت هر شخصي كه صلاحيت قانوني دارد, بايد در اين انتخابات حضور داشته باشد, چراكه همانند نماز و روزه, وظيفه‌اي ديني و ملي است. نوري همداني افزود: « وقتي مي‌گوييم دين از سياست جدا نيست, يعني شركت در انتخابات واجب است».


بنابراین، کاملا مشخص است که مساله عدم شرکت مردم و بی اعتنایی آنها به انتخابات قلابی رژیم تا چه حد برای رژیم مساله است که می خواهند با واجب شرعی اعلام کردن عده ای را به خیال خود به پای صندوق ها بکشانند.
آنچه وحشت بیشتر خامنه ای را برملا می سازد فتوای او در مورد ضرورت شرکت زنان در انتخابات است. یکی از سوالاتی که خامنه ای به آن جواب داده، این است که آیا زن می تواند بدون اجازه شوهرش از خانه خارج شود که در انتخابات شرکت کند. خامنه ای جواب می دهد که خروج زن بدون اجازه شوهر از خانه براي راي دادن بلامانع است در حاليكه در شرع ضد بشري آخوندي زن حتي مجاز نيست براي مجلس ختم پدرش بدون اجازه شوهر از خانه خارج  شود




اما این سوال اعتراف رسمی و علنی به این واقعیت است که در این رژیم زن حتی حق خارج شدن از خانه را بدون اجازه شوهر ندارد، وگرنه چه لزومی داشت که چنین سوالی از خامنه ای بشود. این واقعیت همچنین پاسخی است به لابی رژیم   که تلاش می کند اینطور وانمود کند که گویا وضعیت در ایران تغییر کرده و دیگر فشارهای گذشته وجود ندارد