۱۳۹۴ اسفند ۱, شنبه

علی اکبر راستگو عضو گستاپو اطلاعات آخوندی شریک جنایت قتل عام اشرف وشریک حملات موشکی به لیبرتی



برگرفته از افشای یاران شیطان  ،20 فوریه 2016:
لینک به منبع :

علي اكبر راستگو يك مزدوروعضو اطلاعات نظام آخونديوقلم کش ملاها را در آلما ن بشناسيد

علي‌اكبر راستگو، يكي از مأمورين گشتاپوي آخوندي در آلمان است كه به همراه ديگر مأموران وزارت اطلاعات از آلمان تا امريكا و از فرانسه تا عراق براي اجراي مأموريت اعزام می‌شود.

ارگان موسوم به «مركز اسناد انقلاب اسلامي رژيم»، رژيم جهل و جنايت مبلغ و منتشرکننده كتاب اين مزدور نيز می‌باشد.مأموريت محوري راستگو، شركت در توطئه‌های مختلف رژيم عليه مجاهدين می‌باشد كه به‌منظور تدارك و آماده‌سازی توطئه و كشتار ساكنان اشرف بفرمودة وزارت اطلاعات و در هماهنگي با نيروي تروريستي قدس از هیچ رذالتي كوتاهي نمی‌کند.

مجله اشپيگل در تاريخ 24 تير 87 برابر با 14 ژوئيه 2008 از دستگيري دو جاسوس رژيم به نام‌های علی‌اکبر راستگو و مهدي خوشحال خبر داد. اين دو نفر با هويت آلماني به عراق رفته بودند كه بعد از دو هفته آزاد شدند. آن‌ها با مداخله جويي و اعمال فشار رژيم به دولت عراق آزاد شدند. اشپيگل نوشت كه پشت پرده مسافرت آن‌ها به بغداد نامعلوم است. اشپيگل اضافه كرد:» علي. ر (علی‌اکبر راستگو) عضو فعال انجمن آوا است كه در كلن دفتر دارد و با مجاهدين خلق سازمان اسلام‌گرای چپ مبارزه می‌کند».
مسعود خدابنده وآن سینگلتون 

علی‌اکبر راستگو مأمور برون‌مرزی اطلاعات رژيم در آلمان وي، با يك تأخير شش‌ساله به اين موضوع اعتراف كرده و گفت: «من آن موقع در موضع مدير آوا به درخواست خانواده‌هایی كه در جلوي اشرف بودند رفتم عراق كه رپرتاژي در اين رابطه تهيه بكنم و چندين مصاحبه با روزنامه‌های بغداد داشتم. ... چندين عكس هم در خود شهر بغداد من گرفتم در میدان‌های مختلف از خودم. دریکی از اين عکس‌برداری‌های يك سرباز عراقي مراجعه كرد و گفت چكار داريد می‌کنید؟ ما گفتيم داريم عكس می‌گیریم. گفت شما كي هستيد؟ ما پاسپورتمان را نشان داديم. گفت می‌دانید كه عکس‌برداری ممنوع است... اين سرباز بقول معروف خيلي چيز كرد گفت من از شما اجازه اصلاْ بغداد اجازه اصلاْ اجازه عکس‌برداری نداريد اينجا محيط نظامي هست.
به‌هرحال گفت شما به چيز منتقل بشويد، به كلانتري بقول معروف منتقل بشويد تا ببينيم جريان چي هست؟ كه به كلانتري منتقل شديم همانا، اسم مجاهدين آمدن همانا و پنج هفته بقول معروف در اختيار این‌ها بوديم». (تلويزيون اجاره يي وزارت اطلاعات موسوم به «مردم» 14 شهريور 1393)
نامه‌نگاری و تومار به قاتلان عراقي، براي توجيه و زمینه‌سازی كشتار
بعد از قتل‌عام 10 شهريور 1392، جاده‌صاف‌کن‌ها و دستياران دژخيم، همان‌ها كه قتل‌عام اشرف، اين جنايت بزرگ عليه بشريت را زمینه‌سازی كرده بودند، به ليسيدن خون از دست‌های جلاد و پاك كردن خنجر او پرداختند.
در 26 اسفند 1392 پرده‌ها به‌طور كامل كنار می‌رود و مستخدمان اطلاعات ولایت‌فقیه نقاب از چهره برمی‌دارند. روزنامه حكومتي الصباح الجديد (17 مارس 2014) نامه سرگشادهيي را با اسامي ده‌ها تن از افراد مجعول الهويه و گماشته‌ها و بچه جلادان گشتاپوي آخوندي را تحت عنوان «جداشدگان سازمان مجاهدين خلق ايران» خطاب به نوري مالكي منتشر می‌کند. آنان در ابتداي همين نامه خطاب به مالكي تحت عنوان عالی‌جناب آقاي نوري مالكي رئیس‌الوزرای عراق، «نهايت سپاسگزاري و تشكر عميق» را به عمل می‌آورند و ضمن تلاش براي روش هميشگي آخوندها يعني جدا كردن سر از بدنه این‌طور می‌نویسند: «ما می‌خواهیم که با هماهنگي و همکاري يونامي و نهادهاي ذی‌ربط سازمان ملل متحد و سفارتخانه‌های کشورهاي اروپايي و آمريکا در جهت جداسازی افراد و بدنه پايين سازمان در کمپ مذکور از رأس و رهبري تشکيلات مخوف آن و اعلام انحلال اين رهبري و تشکيلات و خودداري از به رسميت شناختن و مذاکره با آن تحت پوش دروغين و موهوم نمايندگان ساکنان ليبرتي، تلاش لازم مبذول گردد...، ما جداشدگان از سازمان مجاهدين خلق نيز آماده‌ایم در اين راستا تمام تجارب خودمان را در اختيار دولت عراق و سازمان ملل و کميسارياي عالي پناهندگان ملل متحد قرار بدهيم»
مزدوران  شریک جنایت اشرف وشرکت د رآماده سازی ها وشناسایی وپشتیبانی های حملات موشکی به لیبرتی 

مزدور سیروس غضنفری نجات آذربایجان 





مزدور قربان پوراحمد رئیس نجات گیلان وشریک جنایت اشرف  



مزدور ابراهیم خدابنده گرداننده انجمن های نجات وشرکت در گشت های شکار 

مزدور اطلاعات داوود باقروند ارشد 



مزدور اطلاعات وشریک حمله به لیبرتی عیسی آزاده 

رئیس نجات مازندران وشرکت در جنایت اشرف وموشک بارانهای لیبرتی  مزدور هادی شبانی 
                          قربانعلی حسین نژاد عامل سپاه قدس رژیم 
هرکدام از امضاکنندگان، پيشينة سال‌ها مزدوري و خوش‌خدمتی براي جلادان و شكنجه گران در داخل و خارج ايران را در كارنامه خوددارند و بسياري از آن‌ها در شكنجه رواني 677 روزه ساكنان اشرف با 320 بلندگو، يا در طراحي حملات به اشرف و ليبرتي شركت داشته‌اند.
اما اين تلاش‌ها به‌جایی نرسيد و سرعت تحولات و سقوط شتابان مالكي چنان بود كه به رژيم امكان نداد خواب‌های پنبه‌دانهيي را كه براي مجاهدين ديده بود، تعبير شود.


یاوه‌سرایی و دروغ‌پردازی عليه مقاومت ايران
براي فرار از عقوبت همدستي در قتل و ترور
علی‌اکبر راستگو در پيشبرد خط وزارت اطلاعات در شيطان سازي از مجاهدين و مقاومت ايران با شركت در نمایش‌های خياباني و خیمه‌شب‌بازی‌های گشتاپوي آخوندي، نامه‌نگاری و امضاي تومارهاي ساخته‌وپرداخته خليفة ارتجاع به ارگان‌های بین‌المللی به دنبال مشروع كردن جنايات پسرخواندة ولی‌فقیه ارتجاع در عراق؛ مالكي براي كشتار بيشتر مجاهدان اشرفي بوده و هست. امضاي تومار مزدوران به اولاند رئیس‌جمهور فرانسه در بهمن‌ماه 1393 ازجمله اين اقدامات است.
راستگو گرداننده اکسیونها وتجمعات علیه مقاومت ولیبرتی 

 بسياري از امضاكنندگان نامة كذايي كه خود را «اعضاي سابق و منتقدين مجاهدين» معرفي کرده‌اند، افرادي ناشناخته، يا با اسامي ساختگي يا كساني هستند كه هرگز رابطه يي با مجاهدين نداشته‌اند. ازجمله مزدور راستگو هرگز عضو مجاهدين نبوده است.


واقعيت اين است كه رژيم آخوندي پس از شكست مفتضحانه در پرونده‌سازی عليه مجاهدين در ماجراي 17 ژوئن و پس از حكم قضاييه فرانسه مبني بربستن تمامي پرونده‌های دست‌ساز رژيم عليه مجاهدين و مقاومت ايران در 25 شهريور 1393 و صدور حكم برائت مجاهدين از تمام اتهامات؛ پس‌ازاین كه استيناف رژيم از زبان يك شاهد و شاكي مرده، به مفتضح‌ترین سوژة تاريخ قضايي فرانسه تبديل شد؛ آخوندهاي رسواي حاكم در وحشت از مجاهدين، بار ديگر مأموران خود را براي يك كارزار دروغ و افترا، بسيج كردند و به رئیس‌جمهور فرانسه متوسل شدند؛ اما اين بار هدف آن‌ها، شستن دست‌های رژيم از جنايت عليه مجاهدين و مقاومت ايران، چه در اشرف و چه در جريان كودتاي ننگين 17 ژوئن در پاريس و چه در مورد ترورهاي جنایت‌کارانه در خارج كشور بود. هدف بعدي اين نامه، فرار از پاسخگويي و محاكمه و عقوبت محتوم اين مزدوران است كه همدست و وردست قاتلان در ارتكاب اين جنایت‌ها بوده و هستند.