۱۳۹۵ فروردین ۵, پنجشنبه

نامه زندانی سیاسی هوادار مجاهدین صالح كهندل از زندان گوهر دشت به برادر زاده اش سپهر کهندل



تاریخ : 24مارس 2016:
نامه زندانی سیاسی هوادار مجاهدین  صالح كهندل از زندان گوهر دشت  به برادر زاده اش سپهر کهندل  : 
 بعد از اينكه مسئولين زندان گوهردشت نگذاشتند سپهر كهندل برادرزاده صالح كهندل با وي در زندان ديدار كند. صالح كهندل نامه ای  خطاب به صالح نوشته است. متن نامه به اين قرار است: سپهر جان سلام، امروز وقتي وارد سالن ملاقات شدم با شنيدن اينكه تو هم به ملاقاتم آمدي و بعد از ٩ سال تو را خواهم ديد خيلي خوشحال شدم و ذهنم در يك لحظه آماج حرفهاي گوناگوني شد كه مي خواستم به تو بگويم ......ولي آنچه اتفاق افتاد و اشك تو را در آورد با من هم چنان كرد.......حال به راحتي مي توانم ضد انساني و ضد مردمي بودن رژيم را براحتي برايت توضيح دهم و تو هم بخوبي درك كني........سپهر جان از امروز به بعد علت اينكه چرا من در زندان هستم و چراپريا، دختر عمويت ، چرا؟ چرا؟ را بهتر متوجه ميشوي.و تو امروز مثال خيلي كوچك و قابل فهم خودت را 
ديدي........من اگر مي خواستم اينها را برايت توضيح دهم كار ساده اي نبود ، ولي آنچه امروز با تو كردند تو يك پله به فهم واقعيت نزديك شدي.......اگر تجربه امروز را نداشتي شايد فريب افراد شيطان صفت را ميخوردي و با انها براي ديدن عمو حميد به ليبرتي مي رفتي ولي مطمئناً ديگر فريب آنها را نمي خوري و به آنها خواهي گفت: شما كه امروز بعد از ٩ سال اجازه نداديد من عمويم ( صالح) را حتى از پشت شيشه در زندان كرج ملاقات كنم ، چطور مي خواهيد مرا به عراق ببريد تا عمو حميد را ببينم؟؟؟؟سپهر جان اينها دوستيشان ، مثل دوستي آقا گرگه است نمي خواهند به شنگول و منگول خدمت كنند......اصلا قصد كشتار و دريدن مردم ايران را دارند ، اگر امروز زياد گريه كردي بعد از اين به جاي گريه بايد تدبير كرد .در اخر چند جمله براي سالهاي بعدت مي نويسم تا چنانكه نبودم توضيح داده باشم . اين جانيان سفاك داخلي و خارجي كه برخي خود را انجمن نجاست و برخي خود را خانواده سازمان مجاهدين معرفي مي كنند همانهايي هستند كه امروز مانع از ملاقات تو با عمويت شدند و حتي ساعتها گريه تو دل سنگ آنها را نرم نكرد.و آنها كساني هستند كه شب و روز بدنبال آزار و اذيت بهترين عموهاي تو هستند كه خواهان ساختن اينده اي بهتر براي شما فرزندان گل ايران هستند.سپهر جان اگر چه نديدن تو برايم بسيار سخت بود و اشكم را درآورد همچنين اشك تو را.....ولي من ايمان دارم هر قطره اشكي در مسير آزادي، دريايي آگاهي و عاطفه مي شود و ميدانم با تو هم چنين خواهد كرد. سپهر جان با تجربه امروز به يقين پي خواهي برد كه در اين ده سال با پريا چه ها كردند..... دوستت دارم ....عمو صالح٢٧/اسفند/١٣٩٤