۱۳۹۵ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

با توافق آمریکا وروسیه برای کنار رفتن اسد جنایتکار کشتی استراتژیک رژیم ضدبشری آخوندی به گل نشست




برگرفته از همبستگی ملی ایران ،29مارس 2016:
با توافق آمریکا وروسیه  برای کنار رفتن اسد جنایتکار کشتی استراتژیک  رژیم ضدبشری آخوندی به گل نشست 

 سر انجام بعد از سه سال  کشتار خلق سوریه به سردمداری رژیم ضدبشری ایران  که النهایه ناچار شدند حتی روسیه دومین قدرت بزرگ جهان را هم واردکنند تا شاید بتوانند جنایتکاری مانند بشار اسد را نگه دارند  اما در برابر عزم  سترک وستایش انگیز خلق قهرمان سوریه ورزم آوران سلحشورش تسلیم شدند ، بله اراده های آهنین  مقاومت وایستادگی عظیم مردم  ونیروهای جنگاورش  بالاترین قدرت است که به حق خود ابرقدرتی است جوشان وبدون زوال که در برابر پیشرفته ترین سلاح ها ومهیب ترین بمباران ها  وبزرگترین بندوبستها  ومماشات  توانست سرفراز وبالا بلند پوزه دیکتاتور را به خاک ذلت بمالد،  همچنانکه ما بارها گفته بودیم که اراده خلق بالاترین قدرت است و هیچ قدرتی یارای ایستادگی در برابر  آن نیست اما همه زورگویان ومماشات گران نمی خواستند این را بپذیرند .  در طرف دیگر  اما رژیم غرقه در بحران را داریم با جام زهرهای پیاپی  که نه به میل خود بلکه به اجبار واز ترس مرگ  به تب راضی شدن  ، حال باید به این ولی فقیه  شاخ شکسته گفت دیگر کدام بحران را می جویی تا شعله ورکنی بلکه به قولی از این در به آن در فرجی برای رژیم  پابگورت پیداکنی  و دنبال کدام خاکریز وخط هستی نا نیروهای وارفته وخسته ومایوس از برجام یک تا برجام 100 را  که به دنبالش می آید مستقر کنی وبعد بگویی اگر ما د رسوریه نجنگیم باید در تهران بجنگیم الان یمن رفت وسوریه واسد جنایتکار وهمدست استراتژیک توهم دارد خداحافظی میکند ، حزب الشیطان لبنان هم که در لیست تروریستی رفت ، عراق هم که به سمتی میرود که  دیگر  جایی برای مزدوران  آبروباخته وفاسد تو  همچو.ن مالکی  وعامری وبقیه نیست   تا چند سال پیش وقتی بحرانی در درون تو  بالا می‌گرفت، نظام ولایت برای مهار آن، بحران دیگری ایجاد می‌کرد.!! به همین دلیل آن را بحران‌زا و بحران زی توصیف می‌کردید . مثلاً وقتی پیش کسوت دجالان یعنی خمینی پلید وضد بشر  در جنگ ضدمیهنی شکست خورد و ناچار از بالا بردن دستهایش و پذیرش آتش‌بس شد،وبه تلافی آن بیش ار 30000 زندانی مجاهد ومبارز را به جوخه اعدام سپرد نتوانست بحران داخلی را مهار کند  ،  تنش بالا گرفت و از داخل خود رژیم و سردمداران آن، زمزمه‌هایی برخاست که ادامه جنگ پس از آزادی خرمشهر و بیرون رفتن نیروهای عراقی از خاک ایران را زیر سؤال می‌برد؛ خمینی برای مهار این جریان، یکباره  فتوای قتل  سلمان رشدی  را علم کرد و بحرانی بزرگ به وجود آورد.الان نیز خامنه که شاخ ولایت او شکسته ودر گرداب بحرانها غوطه ور است بارها خواست از این شیوه امام دجالان استفاده کند اما سرش به سنگ  خورد خصوصا الان  که جام زهر هسته ای وجام زهر سوریه وجام زهر حزب الشیطان وجام زهر تحریمات جدید امریکا  وجام زهر انتخابات  را هم خورده دیگر این حیله وتزویر وشگرد بیت ولایت نه تنها اثری ندارد بلکه خود بحران را شدید تر میکند نمونه ها فراوان است الان رژیم یک راه بیشتر ندارد تسلیم شود وهرکدام از سردمداران وجانیان دنبال سوراخی باشند که خودشان را در ببرند اگرگرفتار  خشم مردم نگردند ویا همه خودکشی کنند به شیوه نسلی از نهنگ ها که خود را به ساحل میزنند ودسته جمعی خودکشی میکنند شما هم به میان هم قطاران خود در جنگل های آمازون بروید ودسته جمعی خودکشی کنید  یا اگر یک جو شرف دارید که البته ندارید  خود را به دست عدالت خلق بسپارندتا دادگاه خلق در باره شما  تصمیم بگیرد ولی فقیه میتواند بعنوان اولین کار خبرگان جدید این موضوع را به بحث ومشورت این دایناسورها بگذارد !!!!

با وضعیت سوریه - سر خامنه ای بی کلاه ماند!
در پی برگزاری اجلاس مونیخ در زمستان گذشته و توافق برسر رسیدن به یک آتش بس  در سوریه، بسیاری از کارشناسان مسائل منطقه ای به درستی بر «یخ شدن» موضع روسیه در بحران این کشور و چشم انداز عقب نشینی از مواضع خود تاکید کرده بودند.
دراین راستا آنچه که بر هماگان روشن شده است، رژیم آخوندی با تمامی سرمایه گذاری های استراتژیک اکنون در «باتلاقی» در این کشور مصیبت زده گیر افتاده که به قول عوام «نه راه پیش و نه راه پس» برای آن متصور است. شکست های سنگین مزدوران آخوندی به ویژه درمیان فرماندهان بالای سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس در این کشور که تماما به موازات پایداری و استقامت مردم و ارتش آزادی سوریه انجام گرفته است، اکنون پیروزی برای مقاومت این کشور و سقوط عنقریب بشار اسد را هرچه بیشتر در دسترسی قرارداده است. خامنه ای که تلاش داشت تا با بستن مرزهای استراتژیک خود در دمشق و حلب، بر بحران ها و وجود نارضایتی عظیم عمومی در ایران برای رسیدن به حاکمیت مردمی و حقوق بشر، جلوگیری نماید، اکنون خود را در مقابل واقعیتی بنام “ابترشدن استراتژیک » رژیم اش می بیند. وضعیت رژیم و قوای شکست خورده و به شدت روحیه باخته آن در سوریه بقدری بحرانی است که مشاور وزیرخارجه رژیم طی سخنانی گفته است: «تمام تلاش روسیه در سوریه برای این بود که رابطه خود با آمریکا را بهبود ببخشد و مشکلاتی که با این کشور در اوکراین داشت را حل کند. روسیه در حال حاضر هم در حال معامله با آمریکاست و هرجا لازم باشد سر ایران کلاه می ‌گذارد».
ترجمان این سخنان به یقین همان «بی کلاه ماندن» سر خامنه ای در تحولات شتابان سوریه است.
نماینده سابق رژیم در مقر اروپایی در ادامه (سایت دیدبان روسیه 8 فروردین 1395) این شکست استراتژیک را اینگونه به تصویر کشیده است: «رفتار روسیه باعث شد تا به نوعی نقش منطقه‌ ای ایران که در حال تقویت شدن بود رو به افول برود. ایران به ‌دنبال حفظ تمامیت ارضی سوریه بود اما با رفتار روسیه و دیگر کشورها، این استراتژی ایران ابتر ماند. الان عربستان و ترکیه از این رفتار روسیه خوشحال هستند. آنها حتی می‌توانند بر سر میز مذاکره رفتن بشار اسد را جا بیندازند؛ و می‌شود گفت آنها فعلا برنده بازی سوریه هستند».

روند تحولات اخیر سوریه درحالی است که اکنون مردم این کشور به ویژه در بخش های آزاد شده روزانه در کوچه و خیابان ها با تظاهرات خود خواستار نه تنها رفتن بشار اسد خون ریز می باشند، بلکه فراتر از آن بر ضرورت خلع ید از دیکتاتوری خامنه ای و به ویژه نیروی تروریستی قدس و حزب الشیطان وابسته به ولی فقیه تاکید می کنند.