۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۱, شنبه

نگرانی امام جمعه خامنه ای در تهران از سمت و سوی تحولات عراق

منبع : همبستگی ملی ایران ،30 آوریل 2016
لینک :
احمدخاتمی: در عراق هم حوادثي كه, در عراق هم اختلافاتي كه هست مايه نگراني ماست.
آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران ضمن حمایت کامل از طرحهای سرکوبگرانه رژیم تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر، از آن‌چه غوغا در فضای مجازی می‌نامید ابراز وحشت کرد:
اين عرصه فرهنگي بخصوص در فضاي مجازي غوغا داره ميكنه , در سايتها, در شبكه هاي بيگانه, در رسانه هاي ديداري, شنيداري, در رسانه هاي مكتوب, در عرصه سينما, در عرصه كتاب, سلاح در جنگ نرم اينهاست…
اما اينكه توطئه دشمن در كاره كسي انكار نكنه , اين واقعيت چه بايد كرد, مصوبه سال 1386 شوراي عالي انقلاب فرهنگي.
26 دستگاه بايد بيايند پاي كار, بيش از 310ماده براي 26 دستگاه وظيفه تعيين كردند, حالا نمي خواهم تاريخچه بگم چي شد اين مصوبه, اما عجالتا نيروي انتظامي وارد انجام اين وظيفه شده …
دست شما درد نكنه [!] آقاي عزيزي كه مقاله عليه نيروي انتطامي مي نويسي, اين نيروي انتظامي حافظ امنيت خود شماست,
امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در واکنش به حکم دیوانعالی آمریکا درمورد غرامت جنایات تروریستی مدعی شد که آمریکا هیچ مدرکی درمورد نقش رژیم در اختیار ندارد این درحالی است که جدای از سایر مدارک و شواهد انکار ناپذیر محسن رفیقدوست در مقام وزارت تصریح کرده است که هم ایدئولوژی و هم تی ان تی این انفجارها از حکومت آخوندی به لبنان انتقال یافته است.
2ميليارد دلار پول شما مردم رو [!!] غارت كردند آمريكاييها, دولت آمريكا هم تاييد كرده به اين دليل كه در پايگاه تفنگداران آمريكايي در آمريكا (منظورش بيروت است] آن زمان به اينها حمله شده ايران دست داشته. چرا دروغ ميگيد!! به چه دليل سند بياوريد! اگر متجاوزان شما رفتن به يك كشور ديگر خود اين مردم بحسابشون رسيدند ميخواهيد پاي ايران بگذاريد.
آخوند احمد خاتمی هم‌چنین از سمت و سوی تحولات عراق ابراز نگرانی کرد.

در عراق هم حوادثي كه, در عراق هم اختلافاتي كه هست مايه نگراني ماست. به عنوان يك كشور دوست عراق از مسئولان محترم مي خواهيم اختلافاتشان را كنار بگذارند و در برابر استكبار و تكفيري ها يد واحده باشند.