۱۳۹۵ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

اد رویس نقض فزاینده حقوق بشر و موج اعدامها در ایران را محکوم کرد

منیع : همبستگی ملی ایران ،26 آوریل 2016
لینک :
  اد رویس نقض فزاینده حقوق بشر و موج اعدامها در ایران را محکوم کرد
اد رویس رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه یی با سفیر لینکلن بلومفیلد، رئیس هیأت مدیره مرکز استمیسون، نقض فزاینده حقوق بشر و موج اعدامها در ایران، و دخالتهای تروریستی دیکتاتوری آخوندی در کشورهای منطقه را محکوم کرد.
وی نمایش انتخابات مجلس و خبرگان رژیم را یک انتخاب بین افراطیها و بیشتر افراطیها توصف کرد که همه کاندیدهایش از فیلتر عوامل خامنه ای رد می شوند و بنابراین هرگز یک انتخابات آزاد و سالم نیست. بلکه شبیه نمایشهای انتخاباتی در دوران سلطه رژیم دیکتاتوری در آلمان شرقی است.
اد رویس گفت: شمار اعدامها در ایران بطور دائم در حال افزایش است و سرکوب خاص یک رژیم مذهبی برقرار است. اگر کسی در ایران شیعه باشد و مخالفت کند با اتهام "ارتداد" رو به رو میشود و اگرکسی غیر شیعه باشدو بخواهد برای مذهبش تبلیغ کند پایان کارش مرگ است. ما با یک چنین رژیم سرو کار داریم.

رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این مصاحبه گفت اشتباه آمریکا این بود که در سال ۲۰۰۹ به جای این که در کنار مردم ایران قرار بگیرد به سمت حکومت ایران متمایل شد و این در شرایطی بود که نظر سنجیها نشان می داد دو سوم مردم ایران حکومت دینی را نمی خواهند و خواهان دموکراسی هستند.