۱۳۹۵ خرداد ۱۷, دوشنبه

اعتراف پاسدار فدوی به آموزش تروریستهای خارجی در یگان ویژه ندسا




 منبع : ایران آزاد فردا ،6 ژوئن 2016

پاسدار فدوی سرکرده نیروی دریایی سپاه به آموزش نیروهای خارجی در ایران برای انجام عملیات تروریستی در خارج از کشور اعتراف کرد.
وی که روز دوشنبه ۱۷خرداد با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس مصاحبه می‌کرد گفت: «یگان ویژه ندسا هم عملیاتی و هم آموزشی در طیف وسیع برای نیروهای مختلف داخل و خارج کشور است. همه کسانی که محمد ناظری در ایران آموزش داد، از محور مقاومت بودند».
پاسدار فدوی، پاسدار به هلاکت رسیده محمد ناظری را مسئول آموزش این تروریستهای خارجی دانست و گفت: «یگان ویژه ما هم عملیاتی و هم آموزشی بود، آن هم آموزش در طیف وسیع برای نیروهای مختلف داخل کشور و خارج کشور و همه کسانی که توسط ناظری در ایران آموزش دیدند از محور مقاومت بودند و انواع آموزش‌هایی که نیاز داشتند با محوریت نیروهای ویژه را می‌دیدند. … خارجیانی که زبان فارسی را نمی‌فهمیدند، الگوی کلامی‌شان را از ناظری می‌گرفتند و بدون این‌که معنی جمله را بفهمند، جملات او را تکرار می‌کردند. » .
پاسدار فدوی به آموزش نیروهای خارجی توسط سپاه برای سرکوب اعتراضات داخلی اعتراف کرد و گفت: «قرار است چند یگان در سپاه رسماً به‌عنوان تیپ واکنش سریع معرفی شوند که یکی از آنها یگان ویژه ندسا است که به‌عنوان تیپ ویژه واکنش سریع این نیرو معرفی می‌شود. البته یگان ویژه ندسا خصوصیت تیپ واکنش سریع را هم دارد و مقاطع مختلفی پیش آمده که ما ظرف چند ساعت برای اعزام به مکانهای بسیار دور آماده شده‌ایم» .

خبرگزاری سپاه پاسداران در ابتدای این مصاحبه درباره محل آموزش تروریستهای خارجی گفت: «روز پاسدار امسال مصادف شد با کشته شده محمد ناظری، فرمانده‌ای که افراد زیادی را برای پاسداری از انقلاب اسلامی و جهان اسلام تربیت کرد و آموزش داد. کشته شدن وی بهانه‌یی شد تا به همراه شاگردانش در یگان ویژه دریایی سپاه به ”فارور“ -جزیره‌ای که با نام وی جان گرفته بود- برویم؛ جزیره‌ای که ۹سال پیش ناظری آن را در حالیکه خالی از سکنه و فاقد هر گونه امکاناتی بود برای آموزش تکاوران ندسا انتخاب کرد» .