۱۳۹۵ شهریور ۱۰, چهارشنبه

افشا ء مزدوران وخائنین گشتاپو اطلاعات وسپاه قدس که قتل عام های 67 را تا ئید وبه رژیم دست مریزاد گفتند !!






تاریخ انتشار : 31 اوت 2016 

افشا ء مزدوران وخائنین گشتاپو اطلاعات وسپاه قدس که قتل عام های 67 را تا ئید وبه رژیم دست مریزاد گفتند !!

علیرضا نصراللهی پادو سپاه تروریستی قدس ومزدوز ارزان خریده شده گشتاپوی ملاها در فرانسه وهم دستان آو 



علیرضا نصراللهی
تاریخ انتشار :31ژوئیه 2016
علیرضا  نصراللهی پادو سپاه تروریستی قدس ومزدوز ارزان خریده شده گشتاپوی ملاها در فرانسه

علیرضا نصراللهی 
 1- بعد از بریدن از مبارزه وتحمل نکردن شرایط سخت جنگ ومبارزه در عراق به تیف خروجی آمریکاهی ها رفت.
2- در تیف بسرعت جذب باند وزارت اطلاعات که مجموعه ای از یک باند مافیائی بودگردید.
3-وقتی به خانه وزارت اطلاعات در اربیل رفت توسط بتول سلطانی ومسعود خدابنده رسما به استخدام گشتاپوی ملاها در آمد
4- نصراللهی مانند تعدادی از این مزدوران بعد از آموزشهای لازم در ایران وعراق آماده ماموریتهای جدید شد
5- نصراللهی همراه یک اکیپ 5نفره به ایران برده شد وبعد از غلط کردن گوئی ها وندامت نامه وعکس وفیلم وجنایت های مختلف ودادن تعهد انجام ماموریت برای وزارت اطلاعات مجددا به عراق بازگرداننده شد.
6- علیرضا نصراللهی با یک پاسپورت ایتالیائی همراه با نسرین ابراهیمی توسط وزارت اطلاعات به فرانسه اعزام گردید .
7- علیرضا نصراللهی میخواست بصورت قاچاق به انگلیس برود که در قطار توسط پلیس فرانسه دستگیر شد 8- اینک او در باند مافیائی سپاه تروریستی قدس بعنوان یک جاسوس مشغول به کار است او همراه پادوهای وزارت اطلاعات مانند نادری وکرمی ورزاقی به کسب اطلاعات از مقر های مجاهدین در والدوآز وپاریس مشغول است وهمراه با قربانعلی حسین نژاد گزارشات اطلاعاتی وجاسوسی را همزمان برای رابطشان در سفارت رژیم در فرانسه وپاسدار کیانمهر یا سجاد که در دادگاه آلمان پرونده اش رو شدووزارت اطلاعات میفرستند. 
آماده سازی امکانات برای تحویلگیری مزدوران وزارت اطلاعات درفرانسه 
پس از جنگ عراق و امریکا، همزمان با فعال شدن وزارت اطلاعات درتیف و استخدام تعدادی ازنفرات تیف برای اعزام به خارج کشور بویژه فرانسه، در سال ۲۰۰۴ وزارت اطلاعات ازشادانلو میخواهد در همکاری با کریم حقی یک انجمن برای فعالیت ماموران جدید الورود ثبت کند. این« انجمن پارس  آینده » نام داشت .

مدتی بعد به دلیل افشا گری مقاومت ایران و ازآنجا که هیچکدام از نفرات «انجمن پارس آینده»، مقیم فرانسه نبودند، وزارت اطلاعات به  شادانلو ماموریت میدهد که یک انجمن جدید با نفرات مقیم فرانسه ثبت نماید .
شادانلوپس ازسالها، ناگهان طرفدارپناهندگان ایرانی میگردد و «انجمن حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه»را به ثبت میرساند، تا اهرم جديدي جهت پيشبرد توطئه هاي وزارت اطلاعات عليه مقاومت, عضوگيري براي شبكه اطلاعاتي و جاسوسي و به دام انداختن پناهجويان و ايرانيان مقيم اين كشور و بلاخره ايجاد تسهيلات براي مأموران و شبكه هاي تروريستي رژيم آخوندي داشته باشد.

طرح وزارت اطلاعات این است که:  برخی از ماموران خود را برای بکارگیری در راستای سیاست شیطان سازی علیه مجاهدین در فرانسه بکار بگیرد.
در ژوئیه ۲۰۰۵ جواد فیروزمندکه درتیف به خدمت وزارت اطلاعات درآمده و به ایران رفته و آموزش جاسوسی و اطلاعاتی دیده بود را به فرانسه اعزام میکند. شادانلو  ابتدا او را دردفتر تاسیساتی خودش به کارمیگیرد. سپس با همکاری جواد فیروزمند «انجمن حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه»Association Pour La Protection des Emigrants d'Iran))را نو سازی میکند.


برای اطلاعات بیشتر دراین زمینه به ، اطلاعيه كميسيون مطالعات سياسي دراینجا مراجعه کنید.

اکیپ های مزدوران وزارت اطلاعات به فرانسه وارد میشوند.
انجمن آریا در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۰۸ طی اطلاعیه ای نوشت: «به یاری جدا شدگان سازمان مجاهدین که هم اکنون در شهرهای عراق آواره شده اند بشتابیم!
دفتر انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه(آریا) بر اساس ارتباطات مستقیمی که با افراد و گروه های جدا شده از سازمان مجاهدین در عراق دارد، به اطلاع میرساند، بیش از ۱۲۰ تن از افراد
جدا شده که تا یک ماه پیش نزد نیروهای آمریکایی در تیپف - اشرف نگهداری میشدند توسط نیروهای آمریکایی آزاد شده »اند. ازاین پس ماموریت جدید شادانلو ریختن اشک تمساح و روضه خوانی در باره ظلم وستمهای مجاهدین درحق نفرات تیف میباشد؟!!
ازمارس ۲۰۰۸ اعزام مزدوران اطلاعات به فرانسه  آغاز میشود. اگر چه که رژیم ازهمه اقدامات خود که میلیونها دلار برایش هزینه داشته است ، نه تنها هیچ طرفی نبست بلکه ،یکی پس از دیگری با اقدامات و افشاگریهای مقاومت ایران به شکست انجامید و مقامات قضایی فرانسه بر اصالت و درستی فعالیتهای مقاومت ایران و مجاهدین در همه زمینه ها و در آخرین مورد آن در زمینه مالی گواهی و حکم دادند .
اکیپ های اعزامی مزدوران به قرار زیر بوده است :‌
اکی‍پ اول: نسرین (بتول ) ابراهیمی وعلیرضا نصراللهی و ...

اکی‍پ دوم:محمد رزاقی، نادرنادری، مجید روحی، محمد کرمی، منصور نظری و حامد صراف‍پور، و....

اکیپ سوم:حسن پیرانسر، حمید سیاه منصوری و علی جهانی فرد و ... 
 
این افراد باکمک و هماهنگی شادانلو و فیروزمند با وزارت اطلاعات، بطور قاچاقی از ترکیه و یونان با پاس‍پورتهای قلابی وارد فرانسه میشوند. برخی از آنها را شادانلو از ایستگاههای قطار و یا فرودگاه درفرانسه تحویل گرفته و به محلهایی که ازقبل برای استقرار آنها تهیه کرده بود منتقل میکند تا درفرصت مناسب کیسهای پناهندگی مزدوران را استارت بزند.
اولین جلسه مزدوران وزارت اطلاعات
در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۰۸ شادانلو برای اولین گروه مزدوران اطلاعات، یک جلسه درکافه ای به نام
«مونپارناس» در پاریس برگزار میکند. در این جلسه تنی چند از مزدوران از جمله نسرین ابراهیمی و علیرضا نصرالهی بعنوان نفرات جدا شده ازمجاهدین دروغهای وزارت اطلاعات را تکرار میکنند. دراین جلسه، علاوه بر مزدوران فوق الذکر، مزدوران دیگری مانند: علی راستبین، محمدحسین سبحانی، امیر موثقی، علی قشقاوی و .... نیز حضور داشتند. اجاره سالن و آماده سازیها ی آن و نقل و انتقال مزدوران به محل برنامه و .... به عهده شادانلو بوده است.
در مورد سابقه عليرضا نصراللهي يادآوري مي كنيم كه وي ازطريق بنياد سحر وابسته به وزارت اطلاعات به كارگزاري مسعود خدابنده درابتداي سال 2008 دراربيل به استخدام وزارت اطلاعات درآمد . او همراه با يك اكيپ 5 نفره توسط رژيم به ايران منتقل شد و در آنجا پس ازآموزشهاي لازم بوسيله وزارت اطلاعات با يك پاسپورت ايتاليايي همراه با نسرين ابراهيمي به فرانسه اعزام گرديد. او درهنگامي كه قصد داشت باهمان پاسپورت ايتاليايي ازفرانسه بوسيله قطار به لندن برود توسط پليس فرانسه دستگير شد . یکی از نفراتی که قبلا با این مجموعه آشنائی داشت دربخشي از افشاگريهايش خطاب به  فيروزمند مسول عليرضا نصراللهي و يكي ازسرشبكه هاي وزارت اطلاعات چنين مي نويسد :
 
”مگر يادت نيست كه درروزهاي بعداز بردن من به خانه ات، وقتي چند نفر ديگر را هم آوردي و تعدادمان به 4 نفررسيد از ما خواستي كه در خيمه شب بازي 5 آوريل 2008 در پاريس كه تو معركه گردان آن بودي، شركت كنيم. يادت نمي آيد در همان روزها درچند نوبت وقتي كه از محل استقرار به پاريس براي گردش ميرفتيم به هر نفر ازما حد اقل 300 يورو ميدادي و ميگفتي برويد خرج كنيد . توكه مدعي پناهندگي سياسي بودي اين پولها را ازكجا مي آوري ؟ ازكجا با دست باز ما را تامين مالي ميكردي؟”
 
دونفر از 4 نفر فوق, عليرضا نصراللهي و نسرين (بتول)ابراهيمي بوده اند.كه به خانه مزبور وارد شده وچند روز بعد در جلسه فرمايشي وزارت اطلاعات درپاريس 5 آوريل 2008 شركت كرده اند
علیرضا نصراللهی ،جنایتکاری است که بعد از بریدن از مبارزه بسرعت به یک مزدبگیر پاسداران وگماشته گشتاپوی خونریزملاها یعنی وزارت بد نام اطلاعات تبدیل شد لودگی ووادادگی اوزبان زد مزدوران میباشدنادر پاسدار میگفت اگر مجبورنباشم ،یک ثانیه هم نمیتوانم به او اعتماد کنم او در خودشرینی وخوشرقص برای سفارتی ها معروف است حتی منصور نظری هم میگفت مرا با این بشر که منظورش نصراللهی است در یک کاری نگذارید حالا در حالی که همه ایرانیان در داخل وخارج فریاد مرگ بر اصل ولایت فقیه وسرنگونی خامنه ای سرمیدهند با ارزانترین مواجب خود را برای تبلیغ  نظام خونریزملاها میفروشد.
این سرانجام همه مزدوران وخائنین به خلق ومیهن میباشد که با گره زدن سرنوشت خود با ملاهای جنایتکار وسپاه واطلاعات ،سرنوشت ننگینی را برای خود رقم زده ومیزنند روز حساب در پیشگاه خلق دور نیست وهمه این جنایتکاران باید در آنجا پاسخ خیانتها وجنایتهایشان را پس بدهند .
  " بعد از این مجموعه اطلاعات وافشاگریهائی که در رابطه با مزدوران سپاه واطلاعات در اروپا صورت گرفته است وبا توجه به دادگاه آلمان که شبکه های گسترده مزدوران رژیم را دستگیرکرده ویا تحت تعقیب داردوحتی 2نفر را هم محاکمه وحکم زندان داده است .

ما ایرانیان هم درپايان خاطر نشان ميكنيم كه مضافا برپيگيري قضايي اقدامات مجرمانه وزارت اطلاعات ، سپاه پاسداران وعواملش , به عنوان  پناهندگان سياسي ومخالف رژيم ايران كه به گواهي ارگانهاي امنيتي كشورهاي اروپايي درمعرض تهديد ازجانب وزارت اطلاعات وماموران آن هستند. مقامات وارگانهاي امنيتي وقضايي اين كشورهارافراميخوانيم كه با اجراي مصوبه آوريل 97 شوراي وزيران اتحاديه اروپا ازحضور وتردد وتحركات ماموران اعزامي وزارت اطلاعات دراين كشورها ممانعت بعمل بياوردند. بخصوص با توجه به افشاي گسترده شبكه وزارت اطلاعات رژيم آخوندي و هم چنين تصريح گزارش پليس امنيتي سوئد (سپو) ویا آنچه در رابطه با دستگیری وتحت نظر بودن بهزاد علیشاهی رو شده است ویا اخیرا از نتایج دادگاه آلمان ومحاکمه ومحکومیت مزدوران اطلاعات وسپاه قدس مبني برتهديد اتي كه ازجانب ماموران رژيم متوجه پناهندگان و مخالفين رژيم آخوندي وجود دارد ضرورت اين امر را مضاعف مي نمايد ."

قسمت دوم افشا ء مزدوران وخائین 

بعد از افشاء قتل عام های 67 از فایل صوتی آقای منتظری ، مزدوران اطلاعات ، که اعدامهای رژیم را تا ئید کردند وجاسوسان آن در سپاه قدس هم باید محاکمه شوند افشا از تلویزیون رنگارنگ لندن آقای محمود سرابی



  افشاگري علیه  مزدوران اطلاعات در برنامه 20 80 از تلويزيون رنگارنگ آقاي محمود سرابي

بعد از افشاء قتل عام های 67  از فایل صوتی آقای منتظری ، مزدوران اطلاعات  ، که اعدامهای رژیم را تا ئید  کردند وجاسوسان آن در سپاه قدس هم  باید محاکمه شوند  افشا از تلویزیون رنگارنگ لندن آقای محمود سرابی 

لینک به منبع

تلویزیون رنگارنگ - لندن - محمود سرابی

آقای عابد جانباز که ازسال 2006 تا 2008 در کمپ تیف  بسربرده است . مشاهدات خود را ازفعالیت های  مزدوران وزارت  اطلاعات و نحوه فعالیت آنها برای اولین بار بر ملا میکند.
او سابقا دوست صمیمی نادر نادری (معروف به نادر پاسدار) بوده است . ولی درتیف مشاهده میکند که  نادر نادری ،محمد رزاقی، محمد کرمی ، حسن پیرانسر،مجید روحی ، علی جهانی چگونه با وزارت اطلاعات تماس گرفته و سپس به با پاسپورتی که وزارت اطلاعات برای آنها تهیه کرده است به فرانسه اعزام میشوند تاعلیه مجاهدین لجن پراکنی کنند.
او درقسمتی مصاحبه اش میگوید :

«درتیف تلفنی وجود داشت که تلفنی عمومی وجود داشت که محمد رزاقی ومجید روحی حسن پیرانسر وحسن فنر این ها مستمرا با این تلفن با وزارت اطلاعات در ا رتباط بودند حتی نادرنادری از من خواست که اگر بخواهی شماره خانواده ات را میتوانم برایت براحتی پیدا کنم که من موافقت نکردم و گفتم فعلا درشرایطی نیستم که بخواهم با خانواده ام صحبت کنم . وقتی که رفتم اروپا خودم با آنها تماس میگیرم .»
این افشاگری مهم را در ویدئوی زیر مشاهده کنید .

لینک به منبع اصلی تلویزیون رنگارنگ - لندن - آقای محمود سرابی





در رابطه با جنایت رژیم وسران رژیم وخائن بریده مزدوران بیشتز بخوانید

افشاگري علیه مزدوران اطلاعات در برنامه 20 80 از تلويزيون رنگارنگ آقاي محمود سرابي

قربانعلي پوراحمدي مامور اطلاعات -جعل نامه وجعل امضا باسم خانواده هاي مجاهدين اشرفي براي انجمن نجات گيلان شعبه پوششی وزارت اطلاعات ملاها
به روی لینک زیر کلیک کنید وبخوانید

گماشته وزارت اطلاعات قربانعلی پور احمدی ازگیلان – وقتی یک خائن ، قاتل وعنتر لوطی های وزارت اطلاعات، بعنوان نویسنده قالب وکتابش رونمائی میشود

بیشتر بخوانید

بهزاد علیشاهی مزدور پیشانی سیاه وزارت بد نام اطلاعات - ننگ با رنگ پاک نمیشود چه رسد به ننگ وزارتی و مزدوری علیشاهی که با تبریکات وزارتی های دیگر پاک شود 

.
بهزادعلیشاهی که درنزدکرمانشاهیان و ایرانیان آزاده دیگر به دلقک علیشاه معروف است

ابراهيم خدابنده تواب بند 209(همراه با يك گالري انزجار آور) مربي ومدير انجمنهاي نجاست ومدير يكي از شعبه هاي خطر ناك اطلاعات ملاهادر داخل كشور

،صمد نظري 

داوود باقروند ارشد تروريست آموزش ديده واولين محصول غلامحسين اژاي وزير اطلاعات وقت خامنه اي به آلمان صادر شد
 در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید

آمران وعاملان قتلهای زنجیره ای آزاد ومجازات نشده اما افشا کنندگان ...

زال زاده بدست وزارت اطلاعات کار آجین شد خاطرات زنده یاد ستار لقائی از هنرمندان ایرانی

جزئیات قتل ابراهیم زال زاده ناشر آثار شاملو وانتشارت بامداد بدست سعید امامی

سعید شاهسوندی خائن وشاگرد جلاد اوین وشركت در طرح ترور دكتر كاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر

خامنه اي وسلسله اطلاعات مختلف درباره مافياي ولايت فقيه شماره1

مجتبي خامنه اي ودوستي با سعيد امامي و پايه ريزي قتل هاي زنجيره اي بعد از سفري به لندن

چاغرچی قاتل علی اکبر قربانی که مزدور ترک بود به ربودن اعتراف کرد واین مجاهد را در زیر شکنجه بشهادت رساند

علی اکبر قربانی قهرمانی که به فرماندهی پاسدار حقیقت پور ربوده شد وبعد از مثله شدن بقتل رسید

قاتلان علی اکبر قربانی - وربودن او در استانبول، طرح مشترک وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس

منصور حقيقت پور فرمانده جنایتکارترور مجاهد خلق علی اکبر قربانی عضو جنايتكار سپاه پاسداران را بشناسيد

جزئیات شکنجه وقتل علی اکبر قربانی یک مجاهد خلق و از فعالان ایرانی در ترکیه توسط وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس

سرهنگ دلشاد تهرانی افسر تحقیق پرونده قتل دکترکاظم سامی چرا وچگونه کشته شد

جزئیات قتل مشکوک محمد جلیلیان قاتل دکتر کاظم سامی توسط وزارت اطلاعات از زبان یک پاسدار که آن زمان معاون اداره کل امور انتظامی وزارت کشوربود

همسر دکتر کاظم سامی (2) از قتل همسرش میگوید ،قتلی که طرح مشترک سپاه ووزارت اطلاعات وبفرماندهی احمدی نژاد وبتصویب شورای عالی امنیت رژیم صورت گرفت

جزئیات قتل دکتر کاظم سامی بفرماندهی پاسدار احمدی نژاد وپاسدار حسین شریعتمداری که با قمه ودشنه در مطبش بقتل رسید

علی فلاحیان وزیر اطلاعات چگونه فاطمه قائم مقامی را بدام انداخت وبقتل رساند

لیست اسامی قربانيان قتل‌های زنجیره‌ای در نظام ولایت فقیه که توسط وزارت اطلاعات وسپاه صورت گرفت

تجاوز وقتل زهرا بنی یعقوب یکی از هزاران جنایات نظام ولایت فقیه وپاسداران ،پدر زهرا : با رشوه و تهدید ساکت نمی شویم

شعری تقدیم به همه قربانیان وبویژه دکتر زهرا بنی یعقوب که قربانی تجاوز پاسداران شد

جزئیات قتل دکتر زهرا بنی یعقوب یکی از هزاران جنایت علیه بشریت توسط پاسداران وبسیجیهای خامنه ای

ابراهیم خدابنده مزدور محمودعلوی ومسعود خدا بنده مشاور مالكي وبریده مزدوران دیگر از عاملان جنایت علیه بشریت در 19فروردین 1390در اشرف

خامنه ای وگوشه‌یی از کارنامه تروریسم منطقه‌یی خامنه‌ای در

اسد وحزب الله واحمدی نژاد در لیست اسناد پاناما (شبکه‌های فسادی که تروریست‌ها، دیکتاتورها و قاچاقچیان را حفاظت می‌کنند

چگونگي تشكيل انجمن نجات - هادی شبانی(شعبانی) وقربانعلی پور احمدی دو گماشته بی مقدار در مازندران وگیلان

خائنین عضو سپاه قدس وگماشته های مزدور وزارت اطلاعات با پوش انجمن نجات رژیم را بشناسید

قتل تیمسار فکوری وتیمسار فلاحی در سال 60 وجعل خبر وسانسورخبرگزای سپاه پاسداران بنام فارس

قتل وحذف فيزيکي تيمسار فلاحي وتيمسار فکوري که در مقابل خميني وسپاه مي ايستادندوزير بار طرحهاي سپاه پاسداران نميرفتند

مطالب مرتبط در رابطه با این مزدوران که زمینه سازان قتل عام 19فروردین بودند بیشتر بخوانید
 مطالب مرتبط به بریده مزدوران خائن وخود فروخته

نقش رذیلانه ایرج مصداقی در قتل عام مجاهدین قبل و بعد از آن  1

ايرج مصداقي( قسمت اول) ازعاملان وزمينه سازان جنايت عليه بشريت قتل عام 52قهرمان شهيد

 و7گروگان اشرفي

ابراهيم خدابنده برادر مسعود خدابنده(قسمت دوم) از عاملان قتل عام 10شهويور در اشرف كه جنايت عليه بشريت است

عباس صادقي نژاد بريده مزدور اطلاعات بدعوت يك باند اطلاعاتي در اردبيل به اردبيل رفت

به مزدوران ولايت ووزارت ”وقتي آهن را داغ ميكنند خروبز گري پايش را بالا ميبرد


قربانعلی پو احمدی قاتل وهمدست هادی شعبانی ازمزدوران انجمن نجات وزارت اطلاعات شاخه گیلان

به مزدوران ولايت ووزارت ”وقتي آهن را داغ ميكنند خروبز

 گري پايش را بالا ميبرد


قسسمت سوم مزدوران وخائین که قتل عام هارا تائید کردند 

عبدالکریم ابراهیمی پاسدار ومزدور اطلاعاتی وپادو سپاه تروریستی قدس مستقر در کلن آلمان وباندهای همدست وهمکار اودر آلمان




بی دلیل نیست وقتی  رژیم پابگوروضد بشر  ولایت فقیه این همه بودجه کلان را صرف ماموران مزدوران اطلاعات وسپاه تروریستی قدس  برای جلو گیری از اوج گیری حرکتهای مردمی وخطر قیام وشکار مجاهدین ومبارزین میکند روزانه دهها نفر بر اثر فقر وبیماری و استرس واختناق وخفقان وفشار دست به خودکشی وخودسوزی بزنند !!!

منبع : افشای یاران شیطان ، 27 ژوئن 2016 


1- داوود باقروند ارشد - خائن بریده ای که توسط اژه ای (وزارت اطلاعات وقاسم سلیمانی سپاه تروریستی قدس) به یک گماشته بیمقدار تبدیل شده است.

حتما بخوانید 

داوود باقروند ارشد تروريست آموزش ديده واولين محصول غلامحسين اژاي وزير اطلاعات وقت خامنه اي به آلمان صادر شد

داوود باقر وند اولين محصول اژاي وزير اطلاعات وقت كه توسط محمود علوي وزير گشتاپوي ملاها به اروپا صادر شد(سلسله افشاگري ها 2)

سجاد (کیان مهر) سرتیپ پاسدار نیروی تروریستی قدس و مسول هتل مهاجر- شبکه نیروی تروریستی قدس در خارج کشور- قسمت دوم

داوود باقروند وقربانعلی حسین نژادوعیسی آزاده سه عضو اطلاعات وسپاه قدس برای اجرای شناسائی وعملیت تروریستی به آلمان وفرانسه صادر شده اند

داوود باقروند وتبليغ وافتخار تهوع آورش در رابطه با عطوفت ومحبت شكنجه گر ها وبازجويان وزارت اطلاعات ورژيم.



داوود باقروند؛ گماشته صادراتي وزارت اطلاعات به اروپا

2- بتول سلطانی - مزدوروزارت بد نام اطلاعات ، بسیجی دهن گشادی که مانند عنتری توسط لوطی های وزارت وولایت در ارو.پا گردانده میشود کسی که در میان ایرانیان به منتها درجه انحطاط انگشت نما شده است .

بتول سلطانی ، معرکه گردان شوهای وزارت اطلاعات

بتول سلطانی یکی  از معرکه گردانان شوهای وزارت اطلاعات آخوندی درخارج کشور میباشد.
3







- علی اکبر راستگو- مزدور اطلاعات که وردست سبحانی صحنه گردان تأترهای مشمئزکننده ومضحک گشتاپوی ملاها دیده میشودو.

علي اكبر راستگو پادو وزارت اطلاعات وبخشي از فعاليتهايش براي گشتاپوي ملاها عليه پناهندگان ومقاومت ايران شاهدان واستاد

 

علی اکبر راستگو مامور مخفی سپاه قدس وگماشته وزارت بدنام اطلاعات روحانی درآلمان - چگونگی استخدام وآموزش در وزارت اطلاعات در تهران

  علی اکبر راستگو مامور مخفی سپاه قدس وگماشته وزارت بدنام اطلاعات روحانی درآلمان - چگونگی استخدام وآموزش در وزارت اطلاعات در تهران
نحوة استخدام و آموزش
علی‌اکبر راستگو يكي ديگر از مأموران وزارت بدنام اطلاعات رژيم ايران است كه با ماسك عضو سابق؟مزدوری میکند.



مزدوران اطلاعات آخوندي – علی‌اکبر راستگو عامل اطلاعات ملایان در آلمان



4- زهرا معینی - اجیر شده ای که فقط کلمات وخواسته های وزارت بد نام اطلاعات ودژخیمان زندانها ولایت را نشخوار وبازتکرار کرده ومورد تمسخر ایرانیان شده است.
5- مهدی خوشحال - خائن بریده ای که فقط مانند دلقکی ، ادای حرکات نیمه تمام پاسداران وبسیجی های عقب افتاده را بنمایش میگذارد.

افشاگري پنتاگون و كنگرة آمريكا دربارة شبكة عوامل اطلاعات آخوندي – قسمت اول


iran spring 14 d8332
گزارش مشترک پنتاگون (وزارت دفاع) و كنگره آمريکا درباره وزارت 6- ادوارد ترمودیان- عنصر اجیره شده وزارت اطلاعات کسی که برای امرارمعاس برای حیات خفیف خائنانه اس همه چیزش را به پلید ترین دیگتاورمزهبی وگشتاپوی خونریزش فروخته است.

ادواردترمادويان عضوجنایتکار سپاه قدس ومامور مفلوک گشتاپوی ملاها وهمکاران بدنامش را بشناسید



7- نادر کشتکار - تقریبا مزدور نوظهور گارگاه ولایت ووزارت در آلمان است که با رونمائی او مسئولیت لیسیدن تیغ دژخیمان خونریز ملاها وبوسیدن پوتین پاسداران جنایت کارقاسم سلیمانی به عهده اش گذاشته شده است وتمامی ضد ارزشهای نظام جنایتکار ولایت فقیه رادر سایتهای وزارت ساخته تبلیغ میکند.
8- مهرداد ساغرچی- تواب پاسداری که بعنوان یک پادووزارت ،در محافل مخفی و علنی مزدوران بکارگرفته میشود  که بین آلمان واسکاندیناویدر رفت وآمد است

غلامرضا صادقی جبلی مزدور اطلاعات آخوندی کیست؟

غلامرضا صادقی جبلی مزدور اطلاعات آخوندی کیست؟

پایان مطلب 
توجه فرمائید در زیر چندین لینک وتیتر موضوعات قابل توجه میباشد که لطفا بخوانبد شر کنید وبه دیگران هم توج داده یاآوری نمائید با تشکر فراوان  
در رابطه با جنایت رژیم وسران رژیم وخائن بریده مزدوران بیشتز بخوانید
 مطالب مرتبط
عیسی آ زاده ونادر نادری دو عضو وزارت بد نام اطلاعات وسپاه تروریستی سپاه قدس درفرانسه

مجید روحی بريده مزدور جنايتكار گشتاپوي ملاهادر دانمارک از تيف تا ولگردي وقلم به مزدی برای وزارت اطلاعات 

دستگیری یک مزدور اطلاعات آخوندی در آلمان به‌خاطر جاسوسی علیه مجاهدین

اطلاعات تکاندهنده از جنایات یک مزدور برون مرزی وزارت اطلاعات رژیم ضدبشری آخوندی  

علي اكبر راستگو پادو وزارت اطلاعات وبخشي از فعاليتهايش براي گشتاپوي ملاها عليه پناهندگان ومقاومت ايران شاهدان واستاد

محمد حسين سبحاني مزدور وزارت اطلاعات آخوندي كيست ؟





مزدور وزارت اطلاعات میلاد آریایی

 

هادی شعبانی - شبانی (قسمت دوم) با همکاری قربانعلی پور احمدی نهایتا با سربه نیست کردن صمد نظری(اطلاعاتی دیگر ) به میز ریاست نجات رژیم در مازندران دست یافت.

 هادی شعبانی (قسمت دوم) با همکاری قربانعلی پور احمدی نهایتا با سربه نیست کردن صمد نظری(اطلاعاتی دیگر ) به میز ریاست نجات رژیم در مازندران دست یافت. 

  هادی شعبانی (قسمت اول)فاصله کرسی ندامت و خیانت تا میز ریاست نجات رژیم در مازندران را چگونه طی ویا پیموده است. 


افشاگري علیه مزدوران اطلاعات در برنامه 20 80 از تلويزيون رنگارنگ آقاي محمود سرابي



قربانعلي پوراحمدي مامور اطلاعات -جعل نامه وجعل امضا باسم خانواده هاي مجاهدين اشرفي براي انجمن نجات گيلان شعبه پوششی وزارت اطلاعات ملاها
 
به روی لینک زیر کلیک کنید وبخوانید
 

گماشته وزارت اطلاعات قربانعلی پور احمدی ازگیلان – وقتی یک خائن ، قاتل وعنتر لوطی های وزارت اطلاعات، بعنوان نویسنده قالب وکتابش رونمائی میشود

بیشتر بخوانید

بهزاد علیشاهی مزدور پیشانی سیاه وزارت بد نام اطلاعات - ننگ با رنگ پاک نمیشود چه رسد به ننگ وزارتی و مزدوری علیشاهی که با تبریکات وزارتی های دیگر پاک شود 


.
بهزادعلیشاهی که درنزدکرمانشاهیان و ایرانیان آزاده دیگر به دلقک علیشاه معروف است

ابراهيم خدابنده تواب بند 209(همراه با يك گالري انزجار آور) مربي ومدير انجمنهاي نجاست ومدير يكي از شعبه هاي خطر ناك اطلاعات ملاهادر داخل كشور

،صمد نظري 

داوود باقروند ارشد تروريست آموزش ديده واولين محصول غلامحسين اژاي وزير اطلاعات وقت خامنه اي به آلمان صادر شد



 در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید

آمران وعاملان قتلهای زنجیره ای آزاد ومجازات نشده اما افشا کنندگان ...

زال زاده بدست وزارت اطلاعات کار آجین شد خاطرات زنده یاد ستار لقائی از هنرمندان ایرانی

جزئیات قتل ابراهیم زال زاده ناشر آثار شاملو وانتشارت بامداد بدست سعید امامی

سعید شاهسوندی خائن وشاگرد جلاد اوین وشركت در طرح ترور دكتر كاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر

خامنه اي وسلسله اطلاعات مختلف درباره مافياي ولايت فقيه شماره1

مجتبي خامنه اي ودوستي با سعيد امامي و پايه ريزي قتل هاي زنجيره اي بعد از سفري به لندن

چاغرچی قاتل علی اکبر قربانی که مزدور ترک بود به ربودن اعتراف کرد واین مجاهد را در زیر شکنجه بشهادت رساند

علی اکبر قربانی قهرمانی که به فرماندهی پاسدار حقیقت پور ربوده شد وبعد از مثله شدن بقتل رسید

قاتلان علی اکبر قربانی - وربودن او در استانبول، طرح مشترک وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس

منصور حقيقت پور فرمانده جنایتکارترور مجاهد خلق علی اکبر قربانی عضو جنايتكار سپاه پاسداران را بشناسيد

جزئیات شکنجه وقتل علی اکبر قربانی یک مجاهد خلق و از فعالان ایرانی در ترکیه توسط وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس

سرهنگ دلشاد تهرانی افسر تحقیق پرونده قتل دکترکاظم سامی چرا وچگونه کشته شد

جزئیات قتل مشکوک محمد جلیلیان قاتل دکتر کاظم سامی توسط وزارت اطلاعات از زبان یک پاسدار که آن زمان معاون اداره کل امور انتظامی وزارت کشوربود

همسر دکتر کاظم سامی (2) از قتل همسرش میگوید ،قتلی که طرح مشترک سپاه ووزارت اطلاعات وبفرماندهی احمدی نژاد وبتصویب شورای عالی امنیت رژیم صورت گرفت

جزئیات قتل دکتر کاظم سامی بفرماندهی پاسدار احمدی نژاد وپاسدار حسین شریعتمداری که با قمه ودشنه در مطبش بقتل رسید

علی فلاحیان وزیر اطلاعات چگونه فاطمه قائم مقامی را بدام انداخت وبقتل رساند

لیست اسامی قربانيان قتل‌های زنجیره‌ای در نظام ولایت فقیه که توسط وزارت اطلاعات وسپاه صورت گرفت

تجاوز وقتل زهرا بنی یعقوب یکی از هزاران جنایات نظام ولایت فقیه وپاسداران ،پدر زهرا : با رشوه و تهدید ساکت نمی شویم

شعری تقدیم به همه قربانیان وبویژه دکتر زهرا بنی یعقوب که قربانی تجاوز پاسداران شد

جزئیات قتل دکتر زهرا بنی یعقوب یکی از هزاران جنایت علیه بشریت توسط پاسداران وبسیجیهای خامنه ای

ابراهیم خدابنده مزدور محمودعلوی ومسعود خدا بنده مشاور مالكي وبریده مزدوران دیگر از عاملان جنایت علیه بشریت در 19فروردین 1390در اشرف

خامنه ای وگوشه‌یی از کارنامه تروریسم منطقه‌یی خامنه‌ای در

اسد وحزب الله واحمدی نژاد در لیست اسناد پاناما (شبکه‌های فسادی که تروریست‌ها، دیکتاتورها و قاچاقچیان را حفاظت می‌کنند

چگونگي تشكيل انجمن نجات - هادی شبانی(شعبانی) وقربانعلی پور احمدی دو گماشته بی مقدار در مازندران وگیلان

خائنین عضو سپاه قدس وگماشته های مزدور وزارت اطلاعات با پوش انجمن نجات رژیم را بشناسید

قتل تیمسار فکوری وتیمسار فلاحی در سال 60 وجعل خبر وسانسورخبرگزای سپاه پاسداران بنام فارس

قتل وحذف فيزيکي تيمسار فلاحي وتيمسار فکوري که در مقابل خميني وسپاه مي ايستادندوزير بار طرحهاي سپاه پاسداران نميرفتند

مطالب مرتبط در رابطه با این مزدوران که زمینه سازان قتل عام 19فروردین بودند بیشتر بخوانید
 مطالب مرتبط به بریده مزدوران خائن وخود فروخته

نقش رذیلانه ایرج مصداقی در قتل عام مجاهدین قبل و بعد از آن  1

ايرج مصداقي( قسمت اول) ازعاملان وزمينه سازان جنايت عليه بشريت قتل عام 52قهرمان شهيد

 و7گروگان اشرفي

ابراهيم خدابنده برادر مسعود خدابنده(قسمت دوم) از عاملان قتل عام 10شهويور در اشرف كه جنايت عليه بشريت است

عباس صادقي نژاد بريده مزدور اطلاعات بدعوت يك باند اطلاعاتي در اردبيل به اردبيل رفت

به مزدوران ولايت ووزارت ”وقتي آهن را داغ ميكنند خروبز گري پايش را بالا ميبرد


قربانعلی پو احمدی قاتل وهمدست هادی شعبانی ازمزدوران انجمن نجات وزارت اطلاعات شاخه گیلان

به مزدوران ولايت ووزارت ”وقتي آهن را داغ ميكنند خروبز

 گري پايش را بالا ميبرد