۱۳۹۵ شهریور ۹, سه‌شنبه

پاسدار سعید قاسمی: کوچک‌ترین غفلت، سقوط در پرتگاه را به‌دنبال دارد





 منبع : ایران آزاد فردا ، 30 اوت 2016 



پاسدار سعید قاسمی: کوچک‌ترین غفلت، سقوط در پرتگاه را به‌دنبال دارد
پاسدار سعید قاسمی سرکرده لباس شخصیهای خامنه‌ای و از سرکردگان سابق سپاه پاسداران شامگاه دوشنبه هشتم شهریور طی سخنانی در سالن سپاه‌ شهر داران در استان اصفهان با سوز و گداز از خوردن جامهای زهر توسط رژیم گفت: «جام زهر واقعه‌ای بسیار تلخ بود که تا کنون نسبت به آن حرف‌ و حدیث‌های زیادی داریم که برخی‌ها را شنیدیم و خیلی‌ها نیز در فتنه ۸۸ برای ما برملا شد و نسبت به این واقعه تلخ تاریخی به همین راحتی نمی‌گذریم» .
وی افزود: «دشمن بنا دارد همین بساط و فیلم را مجدانه به همان ترفند دوباره پیاده کند. بعضی‌ها معتقدند که با داستان نحس برجام، زهر دیگری به رهبر معظم انقلاب خورانده شد… رهبر انقلاب طی سخنرانی اخیر خود از این واقعه با عنوان سم مهلک نام‌ برده است» .
پاسدار سعید قاسمی گفت: «واقعه تلخ برجام مقدماتی یا همان قطعنامه ۵۹۸ که در گرماگرم نبرد، برای مذاکره در قلب تهران تلاش کردند و بعد از این‌که امام شنیدند بر دهانشان زد؛ هنوز جای سؤال است» .
وی با حمله به رفسنجانی گفت: «چه کسانی چنین فرش قرمزی را در گرماگرم جنگ زیر پای دشمن پهن کرد. پرونده عوامل این اتفاق حی و حاضر و پرونده هم‌چنان باز است که آنانی که در گرماگرم جنگ برای آمریکا و اسرائیلی‌ها فرش قرمز پهن کردند چه کسانی بوده‌اند و با چه اهدافی این اقدام صورت گرفت» .
سرکرده سابق سپاه با سوز و گداز از قیام ۸۸ گفت: «۱۰سال بعد از برجام مقدماتی ۵۹۸، سال ۷۸ دوباره اتفاق افتاد، شیطنت مجلس وقت، روزنامه‌ها در دوره اصلاحات، گفتگوی تمدن‌ها، آغوش گشودن به روی استکبار و چراغ سبز روشن کردن برای آنان، برای این‌که به شکل نرم کار نظام را تمام کنند که موفق نشدند. بعد از ۱۰سال دوباره فتنه ۸۸ با حضور چهره‌هایی که باور نمی‌شد، اتفاق افتاد» .
پاسدار قاسمی با نگرانی گفت: «فتنه همیشه در کمین است و باید حواسمان جمع باشد و کوچک‌ترین غفلت، سقوط در پرتگاه را به‌دنبال دارد» .
وی سازش‌ترین دوره را همین دوره برجام دانست و گفت: «در چه دوره‌ای اینگونه بوده است که دشمن راه نفوذ پیدا کند و هر هفته گروه جاسوسی بفرستد و این‌ها از نتایج غیبی پسابرجام است» .

سرکرده لباس شخصیهای خامنه‌ای افزود: «نبرد با جریان مسعود رجوی و مجاهدین خلق… ، پدیده دومی هستند که انقلاب بسیار سفت‌ و سخت و سنگین و پیروزمندانه از آن بیرون آمد» .